🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر خمام استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر خمام استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت خرابی میکروسوییچ مایکروویو چیست؟
    پاسخ: محکم بستن درب، چربی گرفتن دستگاه و ... میتواند باعث خرابی میکروسوییچ درب مایکروفر شود.
  2. سوال: وظیفه فن مایکروفر چه چیزی است و چه کاری انجام میدهد؟
    پاسخ: وظیفه فن خنک کردن مگنترون است . بعضی از مدل ها دارای فن کانوکشن هستند که عمل پخش گرما در قسمت های دیگر ماکرووفر را انجام میدهند.
  3. سوال: علت جرقه زدن مایکروفر چیست؟
    پاسخ: دلیل جرقه زدن مایکروفر میتواند مربوط به استفاده از ظروف فلزی و آلومینیومی داخل دستگاه باشد. همچنین خرابی مگنترون، عایق میکا و یا از بین رفتن عایق بدنه یا سینی باعث جرقه زدن مایکروفر میگردد.
  4. سوال: علت خرابی مگنترون مایکروفر چیست؟
    پاسخ: خرابی مگنترون میتواند در اثر استفاده از ظروف فلزی و یا استفاده طولانی مدت از برنامه مایکرو بوجود آید.
  5. سوال: در صورتی که از تعمیرات ارائه شده راضی نباشیم چه اتفاقی رخ میدهد؟
    پاسخ: داشتن بیش از بیست هزار مشترک فعال گواهی بر رضایت مشتریان از خدمات ماست؛ اما در صورتی که به هر دلیل شما از خدمات ارائه شده توسط همکاران ما رضایت نداشته باشید در کوتاه ترین زمان ممکن به مشکل شما رسیدگی خواهد شد و در صورت عدم رضایت امکان بازگشت وجه پرداختی وجود دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 12161.html
۲۰ اسفند ۱۴۰۱

فرکانس پردازنده پرچمدار ۱۶ هسته‌ای نسل دوازدهم اینتل به ۵.۳ گیگاهرتز می‌رسد

اینتل خودش را برای معرفی نسل بعدی پردازنده‌هایش موسوم به «Alder Lake» آماده می‌کند و طبق جدیدترین اطلاعات، پردازنده پرچمدار نسل دوازدهم این کمپانی، Core i9-12900K می‌تواند به فرکانس بوست ۵.۳ گیگاهرتز دست یابد. اینتل ...

اینتل خودش را برای معرفی نسل بعدی پردازنده‌هایش موسوم به «Alder Lake» آماده می‌کند و طبق جدیدترین اطلاعات، پردازنده پرچمدار نسل دوازدهم این کمپانی، Core i9-12900K - تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر خمام استان گیلان - می‌تواند به فرکانس بوست ۵.۳ گیگاهرتز دست یابد.

اینتل برای نسل دوازدهم پردازنده‌هایش به سراغ - تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر خمام استان گیلان - فناوری هیبریدی می‌رود که به معنای استفاده از هسته‌های - تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر خمام استان گیلان - کوچک و بزرگ در یک پردازنده خواهد بود. در گذشته چنین معماری را به صورت big.LITTLE در گوشی‌های هوشمند دیده‌ایم. این هسته‌ها قدرت و مصرف انرژی متفاوتی با یکدیگر خواهند داشت.

اینتل می‌خواهد پردازنده پرچمدار نسل دوازدهم خود به نام Core i9-12900K را به ۱۶ هسته‌ پردازشی مجهز کند. این هسته‌ها در دو دسته ۸تایی بزرگ و کوچک قرار می‌گیرند و - تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر خمام استان گیلان - فرکانس بوست آن‌ها به ۵.۳ گیگاهرتز می‌رسد که کمی از فرکانس شایعه شده ۵.۵ گیگاهرتز کمتر - تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر خمام استان گیلان - است.

تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر خمام استان گیلان

علاوه بر این مشخصات، امتیازهای نسخه مهندسی این پردازنده به همراه نمونه‌های Core i7 و Core i5 این نسل در بخش چند هسته‌ای Cinebench R20 هم منتشر شده‌اند:

  • اینتل (Core i9-12900K (E2S: بالاتر از ۹۳۰۰
  • اینتل (Core i9-12900K (QS: بالاتر از ۱۱۳۰۰
  • اینتل (Core - تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر خمام استان گیلان - i7-12700K (QS: بالاتر از ۹۵۰۰
  • اینتل (Core i5-12600K (QS: بالاتر از ۷۴۰۰

اگر امتیازهای - تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر خمام استان گیلان - بالا صحت داشته باشند، پردازنده پرچمدار اینتل می‌تواند تراشه قدرتمند رایزن 5950X شرکت AMD با امتیاز ۱۰,۴۰۰ را شکست دهد. البته باید به این موضوع اشاره کنیم که این امتیاز برای اینتل، با فرکانس بالاتری از نمونه مهندسی بدست آمده است.

انتظار می‌رود ویندوز ۱۱ بتواند از طراحی هیبریدی نسل بعدی پردازنده‌های اینتل استفاده کند و عملکرد سیستم‌ها را بهبود دهد.

پردازنده‌های Alder Lake اینتل احتمالا در فصل چهارم ۲۰۲۱ معرفی می‌شوند. این نسل در کنار فناوری هیبریدی، از رم DDR5 و همچنین PCIe Gen5 هم پشتیبانی خواهد کرد. - تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر خمام استان گیلان - اینتل برای ساخت این پردازنده‌هایش و همچنین نسل بعدی آن‌ها از لیتوگرافی ۱۰ نانومتری استفاده می‌کند. این کمپانی سال ۲۰۲۳ برای نسل چهاردهم پردازنده‌هایش به سراغ معماری ۷ نانومتری EUV می‌رود.

- تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر خمام استان گیلان -
اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone