🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی تراست در شهر خمام استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی تراست در شهر خمام استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: دلیل اختلال در کارکرد کنترل کولرگازی چیست؟
    پاسخ: شاید ساده ترین دلیل تمام شدن یا خرابی باتری های کنترل شما باشد که نیاز به بررسی و تعویض دارد.
  2. سوال: چرا بدنه کولرگازی من برق دارد؟
    پاسخ: قطعا این مشکل از خطرناک ترین مشکلاتی می باشد که ممکن است برای دستگاه شما رخ دهد . باید سلامت سیم کشی ها و بعضی ز قطعات داخل دستگا تماما توسطتکنسین متخصص بررسی شود.
  3. سوال: هزینه تعمیرات را چگونه میتوان پرداخت کرد؟
    پاسخ: تمام تکنسین های ما معمولا دستگاه کارتخوان به همراه دارند علاوه بر این شما می توانید از درگاه های بانکی پرداخت هزینه را انجام دهید.
  4. سوال: نقش و وظیفه کنتاکتور در کولرگازی چیست؟
    پاسخ: عملکرد کلی و نقش آن مانند یک کلید ساده است که یک سمت آن همیشه نول و سمت دیگر فاز قطع و وصل می شود که البته این قطعه در بعضی از کولرگازی ها وجود دارد.
  5. سوال: وظیفه و عملکرد فیلترکولرگازی چیست؟
    پاسخ: فیلتر کولرگازی ذرات و گردغبار را به دام می اندازد و به تصفیه هوای محیط کمک شایانی می کند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 12138.html
۲۰ اسفند ۱۴۰۱

هواوی عرضه جهانی HMS Core 6.0 را برای توسعه‌دهندگان آغاز کرد

خدمات موبایلی هواوی یا HMS جایگزینی برای خدمات موبایلی گوگل یا GMS است که توسعه آن در پاسخ به تحریم‌های آمریکا آغاز شد. حالا هواوی نسخه HMS Core 6.0 را برای بازار جهانی منتشر کرده ...

خدمات موبایلی هواوی یا HMS جایگزینی برای خدمات موبایلی گوگل یا GMS است که توسعه آن در پاسخ به تحریم‌های آمریکا آغاز شد. حالا هواوی نسخه HMS Core 6.0 را برای بازار جهانی منتشر کرده تا قابلیت‌های تازه در اختیار همه کاربران قرار بگیرد.

هواوی ماه - تعمیرات کولر گازی تراست در شهر خمام استان گیلان - پیش در کنفرانس توسعه‌دهندگان خود از HMS Core 6.0 رونمایی کرد اما این رونمایی مختص بازار چین بود. حالا پس از چند هفته بالاخره جدیدترین نسخه خدمات موبایلی هواوی در اختیار بازارهای جهانی قرار می‌گیرد. مطابق اطلاعات منتشر شده، HMS Core 6.0 بهینه‌سازی‌هایی را در زمینه رسانه، گرافیک، ارتباطات مخابراتی و غیره فراهم می‌کند.

هواوی می‌گوید نسخه جدید HMS Core را برای همه دستگاه‌ها منتشر کرده است، بنابراین توسعه‌دهندگان از همین حالا می‌توانند از قابلیت‌های جدید این نسخه استفاده کنند. برای مثال، AV Pipeline Kit حالا پایپ‌لاین‌های از پیش‌تعریف‌ شده‌ای را برای ویدیوهای باکیفیت، تشخیص رویدادهای صوتی و سایر خدمات رسانه‌ای فراهم می‌کند. در بخش گرافیک هم 3D Modeling Kit قابلیت‌های مبتنی بر هوش مصنوعی مثل نوسازی اشیاء سه‌بعدی را در اختیار توسعه‌دهندگان قرار می‌دهد.

تعمیرات کولر گازی تراست در شهر خمام استان گیلان

HMS Core 6.0 ابزاری به نام Computer Graphics Kit دارد که قابلیتی موسوم به Volumetric Fog را ارائه می‌کند. این قابلیت اجازه می‌دهد توسعه‌دهندگان در زمان طراحی بازی‌های موبایلی شبیه‌سازی دقیق‌تری از محیط‌های داخلی داشته باشند. البته استفاده از این ویژگی مستلزم پشتیبانی از Vulkan است.

هواوی برای ارتباطات Network Kit را ارائه کرده که نسخه به‌روزشده کیت پیش‌بینی محیط‌های شبکه‌ای است. این کیت با هوش مصنوعی کار می‌کند و وعده داده شده که تاخیر شبکه را تا ۲۰ درصد در اپلیکیشن‌ها کاهش دهد. از دیگر ویژگی‌های HMS Core 6.0 می‌توانیم به Video Editor Kit و Membership Kit اشاره کنیم.

هواوی در مراسم توسعه‌دهندگان خود اعلام کرده بود که تعداد اپ‌های سیستم عامل هارمونی به ۱۳۴ هزار عدد رسیده و تعداد توسعه‌دهندگان پلتفرم این شرکت در آن زمان از مرز ۴ میلیون - تعمیرات کولر گازی تراست در شهر خمام استان گیلان - توسعه‌دهندگان فراتر رفته است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone