🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر مرکزی استان مرکزی✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر مرکزی استان مرکزی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: روش تمیز کردن فضای داخلی ماکروفر چیست؟
    پاسخ: برای تمیز کردن فضای داخلی مایکروفر میتوان از محلول آب و آبلیمو استفاده نمود. به این صورت که این محلول را داخل یک لیوان ریخته و در دستگاه قرار میدهیم به مدت 15 دقیقه دستگاه کار کند. سپس فضای داخلی دستگاه را به کمک یک دستمال تمیز کنید.
  2. سوال: آیا نصب مایکروفر در کنار اجاق گاز مشکلی ایجاد میکند؟
    پاسخ: نصب مایکروویو در کنار اجاق گاز توصیه نمیشود و بهتر است که مایکروویو به دور از منابع حرارتی قرار بگیرد.
  3. سوال: وظیفه سنسور وزن مایکروفر چیست؟
    پاسخ: سنسور وزن مایکروفر وظیفه سنجش وزن مواد داخل مایکروفر را برعهده دارد و در برنامه هایی همچون دیفراست مورد استفاده قرار میگیرد.
  4. سوال: مایکروفر داغ نمی کند، علت چیست؟
    پاسخ: گرم نکردن مایکروفر میتواند مربوط به خرابی قطعات قسمت های ولتاژ و اشعه و یا خرابی المنت ها و یا مشکل در قسمت برد فرمان دستگاه باشد و باید توسط کارشناس تعمیرات مایکروویو بررسی گردد.
  5. سوال: علت سوختن موتور گردون ماکروفر چیست؟
    پاسخ: علت خرابی موتور کف مایکروویو قرار دادن اجسام سنگین روی سینی و استفاده نامناسب از مایکروفر میباشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 12167.html
۲۰ اسفند ۱۴۰۱

نگاهی به قابلیت‌های نسخه آزمایشی RealPlayer Mobile در اندروید

اپلیکیشن RealPlayer Mobile نسخه جدیدی از نرم‌افزار محبوب ریل پلیر است که تغییرات بسیاری نسبت به نسخه اولیه خود در  اندروید را شاهد بوده است. این اپ در حال حاضر به صورت آزمایشی در دسترس ...

اپلیکیشن RealPlayer Mobile نسخه جدیدی از نرم‌افزار محبوب ریل پلیر است که تغییرات بسیاری نسبت به نسخه اولیه - تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر مرکزی استان مرکزی - خود در  اندروید را شاهد بوده است. این اپ در حال حاضر به صورت آزمایشی در دسترس کاربران - تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر مرکزی استان مرکزی - قرار گرفته و سعی دارد با ارائه امکانات جدید، دوباره بتواند دارندگان دستگاه‌های اندرویدی را به سوی خود جلب - تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر مرکزی استان مرکزی - کند.

اولین نسخه از نرم‌افزار RealPlayer در سال ۱۹۹۵ برای سیستم‌عامل ویندوز منتشر شد و در طول سالیان متوالی توانست جایگاه خود را میان بهترین پخش‌کننده‌های فایل‌های چندرسانه‌ای، محکم کند. اولین نسخه از محصول شرکت RealNetworks چندین سال قبل برای اندروید نیز منتشر شد؛ اما از سال ۲۰۱۴ توجه چندانی از سوی توسعه‌دهنده دریافت نکرد و به مرور زمان عرصه را برای حضور رقبای قدرتمند‌تری مانند MX Player خالی کرد.

اما حالا سازندگان برنامه تصمیم گرفته‌اند با انتشار نسخه بازطراحی شده از ریل پلیر به شکل آزمایشی در گوگل پلی، بسیاری از کمبود‌های نسخه اصلی را جبران کنند؛ ولی آیا در دستیابی به چنین هدفی موفق بوده‌اند؟

تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر مرکزی استان مرکزی

RealPlayer Mobile به عنوان نسخه مکمل برای اپلیکیشن اصلی ریل پلیر از سوی سازنده معرفی شده که روی - تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر مرکزی استان مرکزی - ارائه - تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر مرکزی استان مرکزی - قابلیت‌های ابری و همگام‌سازی فایل‌ها میان چندین دستگاه تمرکز دارد. در ابتدای ورود به برنامه، از کاربر درخواست می‌شود تا وارد حساب کاربری خود شود یا اکانت جدیدی ایجاد - تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر مرکزی استان مرکزی - کند. اگرچه می‌توان بدون داشتن حساب کاربری هم به استفاده از اپلیکیشن ادامه داد، اما بیشتر قابلیت‌های کلیدی آن - تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر مرکزی استان مرکزی - نیاز به ورود دارند.

پس از ورود به صفحه اصلی اپلیکیشن، لیستی از ویدیوهای موجود روی حافظه داخلی دستگاه نمایش داده می‌شود. اگر به حساب - تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر مرکزی استان مرکزی - کاربری ریل پلیر خود وارد شده باشید، می‌توانید در دومین تب برنامه به ویدیوهای موجود در کتابخانه فایل‌های چندرسانه‌ای در رایانه هم دسترسی پیدا کنید. واضح است که برای استفاده از چنین قابلیتی باید نسخه مخصوص دسکتاپ - تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر مرکزی استان مرکزی - نیز روی رایانه شما نصب شده باشد و به حساب کاربری متصل شود.

تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر مرکزی استان مرکزی

در تب سوم امکان استریم یا آپلود از طریق فضای ابری اختصاصی ریل پلیر در دسترس قرار دارد. البته کاربران برای استفاده از ویژگی گفته شده باید ماهانه ۴.۹۹ دلار حق اشتراک پرداخت کنند تا ۲۵ گیگابایت فضای ابری در اختیار آن‌ها قرار بگیرد. با توجه به این که بسیاری از سرویس‌های محبوب ابری مانند وان درایو و گوگل درایو به صورت رایگان تا سقف ۱۵ گیگابایت - تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر مرکزی استان مرکزی - یا بیشتر فضا ارائه می‌دهند، قیمت‌گذاری و حجم ارائه شده توسط ریل پلیر چندان توجیه ندارد و به نظر نمی‌رسد - تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر مرکزی استان مرکزی - در جلب کاربران موفق باشد.

بعد از باز کردن فایل‌های ویدیویی، امکانات چندانی در زمینه کنترل پخش در اختیار - تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر مرکزی استان مرکزی - کاربر قرار - تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر مرکزی استان مرکزی - ندارد. برای مثال گزینه‌ای جهت تغییر سرعت پخش، تعویض کانال‌های صوتی یا قرار دادن زیرنویس روی فایل یافت نمی‌شود؛ در نتیجه RealPlayer Mobile نمی‌تواند به عنوان یک پخش‌کننده همه‌کاره در اندروید ایفای - تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر مرکزی استان مرکزی - نقش کند و استفاده از سایر برنامه‌ها ضروری به نظر می‌رسد.

تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر مرکزی استان مرکزی

قابلیت‌های اشتراک‌گذاری و ذخیره‌سازی مهم‌ترین امکاناتی هستند که در صفحه پخش دیده می‌شوند و کاربران می‌توانند - تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر مرکزی استان مرکزی - به صورت مستقیم اقدام به آپلود فایل‌های ویدیویی روی فضای ابری یا رایانه خود کنند. همچنین گزینه اختصاصی برای پخش روی دانگل‌های متصل به - تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر مرکزی استان مرکزی - نمایشگر مانند کروم کست در دسترس قرار دارد. در کنار قابلیت استریم مستقیم فایل‌ها، می‌توان اقدام به همگام‌سازی رایانه و موبایل کرد تا بتوان به صورت - تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر مرکزی استان مرکزی - آفلاین نیز به ویدیوها دسترسی داشت.

در نهایت اگر به اینترنت پرسرعت نامحدود یا شبکه قدرتمند داخلی اتصال دارید و می‌خواهید به صورت دائم - تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر مرکزی استان مرکزی - و بدون محدودیت اقدام به انتقال فایل‌های ویدیویی میان رایانه و دستگاه اندرویدی خود کنید یا از قابلیت استریم مستقیم فایل‌ها روی موبایل یا نمایشگر بهره‌مند شوید، اپلیکیشن RealPlayer Mobile می‌تواند گزینه مناسبی برای شما باشد. البته جز موارد گفته شده، امکانات چندان - تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر مرکزی استان مرکزی - دیگری درون برنامه یافت نمی‌شود و امیدواریم توسعه‌دهنده در آپدیت‌های بعدی ویژگی‌های جدیدتری را نیز معرفی کند.

تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر مرکزی استان مرکزی

RealPlayer Mobile Beta

سازنده: RealNetworks, Inc قیمت: رایگان (با پرداخت درون - تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر مرکزی استان مرکزی - برنامه‌ای) دسته بندی:
سیستم - تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر مرکزی استان مرکزی - عامل: اندروید حجم: ۱۹ مگابایت زبان:
اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر کیوان بانو نوشته شده درتاریخ 1402/08/20
سلام شما رودکی مرکزی مایکروفر اسنوا SB-54203 هم تعمیر میکنید
پاسخ: بله در رودکی شهر مرکزی خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone