🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر داراب استان فارس✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر داراب استان فارس


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا اشعه ای که از مایکروویو ساطع میشود خطرناک است؟
    پاسخ: در صورت بسته بودن کاور مایکروفر اشعه آن خطرناک نیست ولی بهتر است فاصله یک متری حفظ شود.
  2. سوال: تفاوت برد اینورتر با برد مین مایکروفر چیست؟
    پاسخ: برد مین مایکروویو وظیفه ارسال فرمان ها به قسمت های مختلف دستگاه را دارد و برد اینورتر وظیفه تامین و افزایش ولتاژ ورودی به مگنترون را دارد.
  3. سوال: آیا نصب مایکروفر در کنار اجاق گاز مشکلی ایجاد میکند؟
    پاسخ: نصب مایکروویو در کنار اجاق گاز توصیه نمیشود و بهتر است که مایکروویو به دور از منابع حرارتی قرار بگیرد.
  4. سوال: علت دود کردن مایکروفر چیست؟
    پاسخ: علت دود کردن مایکروفر سوختن چربی های روی المنت میباشد و یک مورد طبیعی میباشد و جای نگرانی ندارد.
  5. سوال: زمان سرویس کلی مایکروفر هر چند وقت یکبار است؟
    پاسخ: ماکروفر باید به طور سالیانه سرویس و فیلتر اشعه و عایق میکای آن تعویض شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 12149.html
۲۰ اسفند ۱۴۰۱

ضرورت اتصال موبایل به اینترنت برای استفاده از واتس‌اپ در سایر دستگاه‌ها برداشته می‌شود

کاربران آخرین نسخه بتا واتس‌اپ اکنون می‌توانند از طریق سایر دستگاه‌ها به صورت مستقل به این پیام رسان متصل شوند و دیگر ضرورتی برای اتصال گوشی هوشمند به اینترنت برای استفاده از واتس‌اپ در سایر ...

کاربران آخرین نسخه بتا واتس‌اپ اکنون می‌توانند از طریق سایر دستگاه‌ها به صورت مستقل - تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر داراب استان فارس - به این پیام رسان متصل شوند و دیگر ضرورتی برای - تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر داراب استان فارس - اتصال گوشی هوشمند به اینترنت برای استفاده از واتس‌اپ در سایر نسخه‌های دسک‌تاپ و تحت وب وجود ندارد.

اگر تاکنون سعی کرده باشید از نسخه دسکتاپ یا تحت وب واتس‌اپ استفاده کنید، حتما می‌دانید که اتصال موبایل به اینترنت برای استفاده از آن ضروری است. اکنون با انتشار نسخه آزمایشی جدید واتس‌اپ ضرورت اتصال موبایل - تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر داراب استان فارس - به اینترنت از بین رفته است و کاربران می‌توانند راحت‌تر از گذشته از پلتفرم پیام‌رسان فیسبوک در سایر دستگاه‌ها استفاده کنند.

چندی پیش ویل کتکارت، مدیر واتس‌اپ و مارک زاکربرگ پیرامون چالش‌های فنی پیش‌رو برای برقراری رمزگذاری سرتاسر، اظهار نظر کرده بودند. اکنون کتکارت با انتشار پستی در وبلاگ مهندسی فیسبوک، جزئیات بیشتری پیرامون حفظ امنیت در هنگام اتصال چندین دستگاه به یک حساب کاربری واتس‌اپ منتشر کرده است.

تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر  داراب استان فارس

همان طور که در تصویر مشاهده می‌شود، در حالت - تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر داراب استان فارس - عادی اتصال موبایل کاربر به اینترنت برای احراز هویت و استفاده از قابلیت رمزگذاری و رمزگشایی پیام‌ها ضروری است. همچنین کلید رمزگذاری برای دسترسی به سایر اطلاعات مانند تاریخچه - تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر داراب استان فارس - پیام‌ها و نام مخاطبین مورد نیاز است؛ در نتیجه بدون اتصال موبایل نمی‌توان از قابلیت‌های پیام‌رسان در سایر دستگاه‌ها بهره برد.

در نسخه آزمایشی جدید واتس‌اپ، نیاز به اتصال موبایل برای ارائه کلید رمزگذاری از بین رفته است و هر دستگاه به صورت مستقل می‌تواند به سرورهای فیسبوک متصل شود. در حال حاضر حداکثر تعداد دستگاه‌هایی که می‌توانند در یک حساب کاربری از قابلیت گفته شده بهره ببرند، ۴ عدد است اما احتمال دارد در آینده شاهد افزایش این مقدار باشیم. اتصال مستقل باعث نشده است که ویژگی‌های امنیتی واتس‌اپ نادیده گرفته شوند و رمزگذاری سرتاسری همچنان به حفظ حریم خصوصی و - تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر داراب استان فارس - حفاظت از اطلاعات کاربران خواهد پرداخت.

تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر  داراب استان فارس

البته ارائه - تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر داراب استان فارس - قابلیت اتصال همزمان چند دستگاه به صورت مستقل در - تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر داراب استان فارس - واتس‌اپ چندان - تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر داراب استان فارس - آسان نبوده و فیسبوک را - تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر داراب استان فارس - وادار کرده است تا در طراحی و معماری پلتفرم خود تغییراتی ایجاد کند. همچنین - تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر داراب استان فارس - هنوز برخی قابلیت‌ها مانند مشاهده موقعیت زنده، پین کردن چت‌ها، عضویت و مدیریت گروه‌ها در کنار تغییر اطلاعات حساب‌های کاربری واتس‌اپ بیزینس در حالت جدید امکان‌پذیر نیست. همچنین پیام دادن یا برقراری تماس با افرادی که از نسخه‌های بسیار قدیمی واتس‌اپ استفاده می‌کنند، مقدور نخواهد بود. 

کاربران برای استفاده از قابلیت جدید واتس‌اپ ابتدا باید آخرین نسخه آزمایشی اپلیکیشن آن را روی دستگاه‌های مبتنی بر اندروید یا iOS نصب کنند و سپس طبق راهنمای منتشر شده توسط فیسبوک، اقدام به ثبت‌نام کنند. به نظر می‌رسد که نسخه آزمایشی تنها محدود به برخی بازارها است و کاربران تمامی کشورها نمی‌توانند از آن بهره ببرند. فیسبوک اعلام نکرده است که چه کشورهایی قادر به فعال‌سازی ویژگی مذکور خواهند بود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر کیوانزاد نوشته شده درتاریخ 1402/03/07
بچه ها سایت ***** مایکروفر میدیا MW-F3630-T5X-W شما را با کمترین قیمت و بهترین کیفیت داراب فارس روستای لایزنگان تعمیر میکند.
پاسخ: قرار دادن لینک ممنوع است.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone