🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر جعفریه استان قم✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر جعفریه استان قم


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت روشن نشدن مایکروویو چیست؟
    پاسخ: روشن نشدن مایکروفر به عواملی متعددی از جمله برد، ترموستات، فیوز و ... بستگی دارد و باید توسط تعمیرکار بررسی شود.
  2. سوال: چقدر طول میکشد تا تعمیرکار سولاردام جهت رفع عیب مراجعه کند؟
    پاسخ: حداکثر 60 دقیقه بعد از ثبت درخواست شما تکنسین مایکروویو با شما تماس میگیرد و زمان مراجعه را با شما هماهنگ میکند.
  3. سوال: آیا نوسان برق باعث خرابی مگنترون مایکروویو میشود؟
    پاسخ: خیر، مگنترون مایکروفر قطعه ای است که مستقیما در ارتباط با برق ورودی نبوده و نوسانات برقی تاثیری در خرابی آن ندارد.
  4. سوال: علت خرابی مگنترون مایکروفر چیست؟
    پاسخ: خرابی مگنترون میتواند در اثر استفاده از ظروف فلزی و یا استفاده طولانی مدت از برنامه مایکرو بوجود آید.
  5. سوال: مایکروفر داغ نمی کند، علت چیست؟
    پاسخ: داغ نکردن مایکروفر دلایل مختلفی میتواند داشته باشد که خرابی برد فرمان، خرابی قطعات مربوط به قسمت های ولتاژ و اشعه و یا خرابی المنت ها از مواردی است که میتوان به آن اشاره کرد که باید توسط تکنسین تعمیرات مایکروفر بررسی شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 12151.html
۲۰ اسفند ۱۴۰۱

کلاب‌هاوس با قابلیت چت متنی «Backchannel» بروز شد [تماشا کنید]

کاربران کلاب‌هاوس نیز اکنون می‌توانند همچون سایر شبکه‌های اجتماعی با استفاده از ویژگی جدیدی به نام «Backchannel» از امکان چت متنی و ارسال پیام در دایرکت مسج استفاده کنند. این پیام رسان صوتی، اکنون علاوه ...

کاربران کلاب‌هاوس نیز اکنون می‌توانند همچون سایر شبکه‌های اجتماعی با استفاده از ویژگی جدیدی به نام «Backchannel» از امکان چت متنی - تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر جعفریه استان قم - و ارسال پیام در - تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر جعفریه استان قم - دایرکت مسج استفاده کنند.

این پیام رسان صوتی، - تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر جعفریه استان قم - اکنون علاوه بر میزبانی برای چت‌های صوتی، امکان ارسال دایرکت - تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر جعفریه استان قم - مسج متنی را نیز در قالب ویژگی جدیدی به نام Backchannel در اختیار کاربران خود قرار داده است.

کاربران هر دو سیستم عامل اندروید و  iOS می‌توانند درآخرین بروزرسانی کلاب‌هاوس از قابلیت جدید برای - تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر جعفریه استان قم - ارسال پیام مستقیم استفاده کنند. به زودی بروزرسانی دیگری با ویژگی‌های بیشتر در دسترس آنها قرار خواهد گرفت.

تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر جعفریه استان قم

اوایل تیرماه برخی - تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر جعفریه استان قم - از کاربران به صورت تصادفی متوجه شده بودند که می‌توانند برای سایر کاربران دایرکت مسج بفرستند. اما اکنون این قابلیت تحت عنوان Backchannel به صورت رسمی از سوی کلاب‌هاوس معرفی شده است. در حال حاضر - تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر جعفریه استان قم - کاربران می‌توانند از طریق این ویژگی پیام‌های متنی برای یکدیگر ارسال و دریافت کنند، اما هنوز امکان ارسال عکس،‌ ویدیو یا فایل‌های گیف - تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر جعفریه استان قم - از این طریق مقدور نیست.

البته کلاب‌هاوس اعلام کرده به زودی و در آپدیت بعدی، ویژگی‌های بیشتری به کلاب‌هاویس اضافه می‌شود. با اضافه شدن امکان چت متنی، کاربران می‌توانند با کمک این قابلیت به صورت متنی در حین جلسات صوتتی، سوال‌های خود را به راحتی تایپ کرده و به صورت خصوصی برای سایر کاربران ارسال کنند. به علاوه این امکان در اختیار - تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر جعفریه استان قم - کاربران قرار می‌گیرد که بتوانند در حین شنیدن محتوای صوتی،‌ با سایر کاربران در دایرکت مسج در مورد محتوا - تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر جعفریه استان قم - چت متنی داشته باشند.

این قابلیت با آیکون جدیدی شبیه به آیکون ارسال پیام که شبیه موشک است، به آخرین نسخه برنامه در سیستم عامل اندروید و iOS اضافه شده است و نحوه استفاده از آن نیز دقیقا مشابه چت‌های متنی در سایر شبکه‌های اجتماعی است. باید دید این قابلیت جدید تا چه اندازه می‌تواند نیاز کاربران برای برقراری ارتباط متنی در کلاب‌‌هاوس را مرتفع سازد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone