🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر بیم در شهر اسدآباد استان همدان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر بیم در شهر اسدآباد استان همدان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: تعمیراتی که برای دستگاه سولاردام من انجام میشود ضمانت هم دارد؟
    پاسخ: بله، تمام خدمات ارائه شده از سوی همکاران ما دارای 90 روز گارانتی میباشند.
  2. سوال: قیمت موتور گردان مایکروفر چقدر است؟
    پاسخ: مایکروویو دارای انواع مختلفی از موتور گردان میباشد که بسته به ولتاژ کارکرد و جنس فیزیکی آن متفاوت است.
  3. سوال: آیا تعمیر مایکروویو در منزل من انجام میشود یا باید دستگاه به کارگاه منتقل شود؟
    پاسخ: در اکثر موارد تعمیرات مایکروویو در منزل مشتری انجام میگردد اما در صورت خرابی قطعاتی همچون برد الکترونیکی، فقط قطعه دارای ایراد جهت تعمیر به کارگاه حمل میگردد.
  4. سوال: چه تضمینی برای حفظ حریم شخصی من وجود دارد؟
    پاسخ: تمامی تعمیرکاران مایکروویو ما مدارک تایید شده از مراجع نظارتی و انتظامی را داشته و دوره های ارتباط موثر با مشتری را گذرانده اند.
  5. سوال: مایکروفر چگونه غذا را گرم میکند؟
    پاسخ: مایکروفر با ارسال امواج به مواد غذایی مولکول های آب داخل مواد غذایی را دچار جنبش کرده و بر اثر حرکت سریع مولکول ها و تبخیر آب داخل مواد غذایی عملیات گرم شدن مواد غذایی به وقوع میپیوندد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 12160.html
۲۰ اسفند ۱۴۰۱

ورود اپراتورهای ماهوا‌ره‌ای جدید از بخش خصوصی کشور چه کمکی به بازار می‌کند؟

مصوبه ۳۰۹ کمیسیون تنظیم مقررات راه را برای بازیگران جدید برای ورود به حوزه SAP (اپراتورهای ماهواره‌ای) باز می‌کند. این اقدام از آن جهت از سوی رگولاتوری صورت گرفته تا کم کاری شرکت‌های SAP در ...

مصوبه ۳۰۹ کمیسیون تنظیم مقررات راه را برای بازیگران جدید برای ورود به حوزه - تعمیرات مایکروفر بیم در شهر اسدآباد استان همدان - SAP (اپراتورهای ماهواره‌ای) باز می‌کند. این اقدام از آن جهت از سوی رگولاتوری صورت گرفته تا - تعمیرات مایکروفر بیم در شهر اسدآباد استان همدان - کم کاری شرکت‌های SAP در ۱۵ سال گذشته جبران شود و - تعمیرات مایکروفر بیم در شهر اسدآباد استان همدان - فعالیت‌هایی در بازار ارتباطات ماهواره‌ای رد زمینه‌هایی همچون حوزه‌های دریایی، نفتی و... صورت بگیرد.

رگولاتوری با انتشار سندی به نام «اصول حاکم بر صدور پروانه - تعمیرات مایکروفر بیم در شهر اسدآباد استان همدان - ارائه خدمات دسترسی ماهواره‌ای - تعمیرات مایکروفر بیم در شهر اسدآباد استان همدان - (SAP) به تاریخچه حضور اپراتورهای ماهواره‌ای در ایران - تعمیرات مایکروفر بیم در شهر اسدآباد استان همدان - و کم و کاستی این صنعت اشاره کرده - تعمیرات مایکروفر بیم در شهر اسدآباد استان همدان - و - تعمیرات مایکروفر بیم در شهر اسدآباد استان همدان - توضیح داده که برای جبران این نواقص چه اقداماتی انجام داده است.

با توجه - تعمیرات مایکروفر بیم در شهر اسدآباد استان همدان - به اتمام اعتبار پروانه‌ شرکت‌های SAP موجود - تعمیرات مایکروفر بیم در شهر اسدآباد استان همدان - در کشور در سال ۹۹ و درخواست متقاضیان برای دریافت مجوز جدید، رگولاتوری جلساتی را در این خصوص برگزار کرد و در همین حین، کمیسیون SAP نصر کشوری نیز درخواست‌هایی از این نهاد دولتی داشت. برخی از این موارد به این شرح است:‌ شرایط و مفاد برای شرکت‌هایی - تعمیرات مایکروفر بیم در شهر اسدآباد استان همدان - که قصد سرمایه‌گذاری جدی در این - تعمیرات مایکروفر بیم در شهر اسدآباد استان همدان - عرصه را - تعمیرات مایکروفر بیم در شهر اسدآباد استان همدان - ندارند بازدارنده باشد، شرکت‌های فعلی برای مجوزهای خود حق امتیاز پرداخت کرده‌اند و این حق امتیاز از بین رفتنی نیست و از همین رو باید برای شرکت‌های جدید حق الامتیازی معادل - تعمیرات مایکروفر بیم در شهر اسدآباد استان همدان - پیش بینی شود، شرایط جدیدی تدوین شود تا متقاضیان تازه را به خرید - تعمیرات مایکروفر بیم در شهر اسدآباد استان همدان - و ادغام شرکت‌های موجود و یا ایجاد چند شرکت توانمند ماهواره ترغیب کند، محدودیت‌های پروانه در ارایه سرویس‌های درآمدزا مانند عدم امکان ارایه سرویس برودکستینگ، سرویس ویس و... برای دارندگان پروانه SAP کاهش پیدا کند.

تعمیرات مایکروفر بیم در شهر اسدآباد استان همدان

رگولاتوری پس از بررسی درخواست‌های نصر مصوبه جدید اصول حاکم بر صدور پروانه ارائه خدمات دسترسی ماهواره‌ای را در آبان ماه ۱۳۹۹ تصویب کرد؛ مصوبه‌ای که به زعم این سازمان راه را برای بازیگران جدید باز می‌کند. رگولاتوری تاکید - تعمیرات مایکروفر بیم در شهر اسدآباد استان همدان - کرده این مصوبه را با وجود مخالفت بازیگران قدیمی به تصویب رسانده است. رگولاتوری تاکید کرده که آنها معتقدند شرکت‌های SAP طی پازنده سال گذشته تنها در حوزه VSAT کار کردند و به سایر بخش‌های بازار مانند حوزه‌های دریایی و نفتی به طور جدی وارد نشدند و به همین خاطر باور - تعمیرات مایکروفر بیم در شهر اسدآباد استان همدان - دارد ورود شرکت‌های جدید به این حوزه می‌تواند به پررونق شدن این حوزه کمک کند. رگولاتوری همچنین تاکید کرده که آنها اجازه ندارند به بهانه اشباع بازار مانع ورود کسب و کارها و بازیگران جدید به حوزه ارتباطات شوند چرا که در هر حال ممکن است بازیگران جدید ایده‌های ناب و تازه‌ای را در بازار پیاده سازی کنند.

شرایط جدید برای بازیگران تازه بر اساس - تعمیرات مایکروفر بیم در شهر اسدآباد استان همدان - مصوبه جدید رگولاتوری اینست که - تعمیرات مایکروفر بیم در شهر اسدآباد استان همدان - اشخاص حقوقی غیردولتی که درخواست پروانه دارند باید طرح تجاری پنج ساله و مستندات مبنی بر برخورداری از توانایی مالی لازم برای این طرح را ارائه کنند. همچنین نصب و راه اندازی حداقل یک هاب اصلی و یک هاب پشتیبان در داخل کشور قبل از پایان اعتبار موافقتنامه با آنها و عدم ایجاد تداخل رادیویی - تعمیرات مایکروفر بیم در شهر اسدآباد استان همدان - روی خدمات رادیویی ماهواره‌ای از دیگر موارد این مصوبه به شمار می‌رود. بر اساس مصوبه ۳۰۹، حداقل سرمایه ثبتی متقاضی دریافت پروانه SAP باید ۵ میلیارد تومان باشد.

ناگفته نماند دارندگان - تعمیرات مایکروفر بیم در شهر اسدآباد استان همدان - پروانه SAP موظف هستند سه درصد از درآمد سالیانه خود را تا پایان شهریور ماه ۱۴۰۰ به حساب سازمان رگولاتوری نزد خزانه داری کشور واریز کنند و دو درصد - تعمیرات مایکروفر بیم در شهر اسدآباد استان همدان - از درآمد سالیانه را نیز صرف ارائه خدمات عمومی اجباری کنند. آنها همچنین باید یک درصد از - تعمیرات مایکروفر بیم در شهر اسدآباد استان همدان - درآمد سالیانه‌شان را به عنوان حق رگولاتوری به خزانه‌داری کشور واریز کنند.

ارائه اینترنت پهن باند از طریق این بسترها به کشورهای همسایه - تعمیرات مایکروفر بیم در شهر اسدآباد استان همدان - و خارج از کشور نیز از دستور کار رگولاتوری خارج شده و مرتبط با قوانین کلی حاکم در کشور است.

تعمیرات مایکروفر بیم در شهر اسدآباد استان همدان

در سندی که اخیرا پیرامون تاریخچه این صنعت در ایران توسط رگولاتوری منتشر شده به تاسیس - تعمیرات مایکروفر بیم در شهر اسدآباد استان همدان - اولین ایستگاه ماهواره‌ای ایران در سال ۱۳۴۸ اشاره شده و سپس به تخریب این ایستگاه توسط حملات - تعمیرات مایکروفر بیم در شهر اسدآباد استان همدان - هوایی عراق در سال ۱۳۶۵ اشاره شده است. پس از این اتفاق با تصویب - تعمیرات مایکروفر بیم در شهر اسدآباد استان همدان - شورای عالی امنیت ملی، مرکز ارتباطات ماهواره‌ای - تعمیرات مایکروفر بیم در شهر اسدآباد استان همدان - بومهن و اصفهان راه‌اندازی شد و نهایتا در سال ۸۲ اولین فراخوان برای ارائه خدمات انتقال داده از طریق ماهواره SAP توسط رگولاتوری منتشر شد.

در این فراخوان رگولاتوری تنها می‌توانست پنج مجوز فعالیت SAP به متقاضیان ارائه دهد چرا که در آن زمان برآورد شده بود بیشتر از این مقدار صدور مجوز، باعث اختلال در بازار خواهد شد. همچنین شرکت‌های دولتی در حضور از این فراخوان منع شدند تا بخش خصوصی بتواند یک بازار رقابتی و به دور از رانت را ایجاد کند. در نهایت از بین - تعمیرات مایکروفر بیم در شهر اسدآباد استان همدان - ۱۱ شرکت متقاضی، قرعه کشی صورت گرفت و در مرداد ۸۴ به پنج شرکت مجوز SAP ارائه شد. دو شرکت دیگر نیز بعدها به این تعداد اضافه شدند و در - تعمیرات مایکروفر بیم در شهر اسدآباد استان همدان - آبان ۹۲ شرکت انفورماتیک که از کالبد دولتی بودن خارج شده بود نیز به - تعمیرات مایکروفر بیم در شهر اسدآباد استان همدان - این جرگه پیوست.

پروانه هشت اپراتور در سال ۹۲ بار دیگر تمدید شد اما با وجود اینکه تا امروز یک فعالیت مستمر ۱۵ ساله توسط بازیگران بازار SAP صورت گرفته ولی باید گفت مدیران این شرکت‌ها تعداد ترمینال‌های خود را نسبت به ۵ سال پیش کاهش هم داده‌اند. آنها معتقدند مواردی مانند کاهش تقاضا و افزایش تورم و همچنین نوسانات نرخ ارز باعث اختلال در کار آنها شده و از همین رو تعداد ۱۴ هزار ترمینال در سال ۱۳۹۵ به حدود ۹۵۰۰ ترمینال تا پایان سال ۹۹ رسیده است. رگولاتوری در سند خود نیز تلویحا تایید کرده که حجم - تعمیرات مایکروفر بیم در شهر اسدآباد استان همدان - بازار ارتباطات ماهواره‌ای کشور به خاطر موارد مختلف در کشور کوچک شده - تعمیرات مایکروفر بیم در شهر اسدآباد استان همدان - است هرچند همین شرکت‌ها طی این ۱۴ سال توانستند در حوادث و بحران‌های طبیعی مانند سیل و زلزله، نیازهای خدماتی به سازمان‌ها و نهادهای درگیر با بحران مانند وزارت کشور، فرامانداری‌ها، دهداری‌ها و شهرداری‌ها و جمعیت هلال احمر نقش موثر ایفا کنند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone