🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر اسالم استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر اسالم استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: هزینه تعمیرات سولاردام را چگونه باید پرداخت کنم؟
    پاسخ: شما میتوانید از طریق دستگاه کارتخوان یا انتقال وجه با همراه بانک و همچنین به صورت نقد هزینه تعمیر مایکروویو را پرداخت نمایید.
  2. سوال: ماکروفر هرچند وقت یکبار باید سرویس شود؟
    پاسخ: بله مایکروفر باید به طور مرتب سالیانه سرویس شده و فن آن تمیز گردد و فیلتر اشعه آن باید سالی یکبار تعویض شود.
  3. سوال: چقدر زمان میبرد تا دستگاه سولاردام من تعمیر گردد؟
    پاسخ: پس از مراجعه و بررسی اولیه دستگاه شما توسط تکنسین متخصص سولاردام، زمان مورد نیاز برای تعمیر دستگاه به شما اعلام میگردد.
  4. سوال: آیا تکنسین که مراجعه میکند قطعات مورد نیاز برای تعمیر مایکروویو را همراه خود دارد؟
    پاسخ: کارشناسان ما معمولا قطعاتی که احتمال خرابی آن ها در سولاردام بیشتر است را به همراه خود دارند، همچنین امکان ارسال قطعه مورد نیاز توسط پیک وجود دارد.
  5. سوال: آیا تعمیراتی که روی مایکروویو انجام میشود گارانتی دارد؟
    پاسخ: بله، تمام تعمیرات انجام شده توسط همکاران ما دارای 90 روز ضمانت میباشند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 12159.html
۲۰ اسفند ۱۴۰۱

مایکروسافت: هکرهای چینی از سولار ویندز برای حمله به آمریکا استفاده کرده‌اند

با وجود این‌که ماه‌ها از حمله سولار ویندز می‌گذرد، اما هکرهای خارجی همچنان از آسیب‌پذیری‌های ایجاد شده در حملات سایبری استفاده می‌کنند و اخیرا از یک گروه چینی نام برده شده که مشغول حمله به ...

با وجود این‌که ماه‌ها از حمله سولار ویندز می‌گذرد، اما هکرهای - تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر اسالم استان گیلان - خارجی همچنان از آسیب‌پذیری‌های ایجاد شده در حملات سایبری استفاده می‌کنند و اخیرا از یک گروه چینی نام برده شده که مشغول حمله به نرم‌افزارهای سولار ویندز بوده است.

مایکروسافت می‌گوید یک گروه هکری - تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر اسالم استان گیلان - در چین با اجرای یک کد روز صفر به‌صورت از راه دور به نرم‌افزار - تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر اسالم استان گیلان - سولار ویندز حمله کرده است. اگر این حمله موفق - تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر اسالم استان گیلان - بوده باشد، هکرها توانسته‌اند مجوز انجام کارهایی مثل نصب و اجرای کدهای مخرب خود را پیدا کنند و اطلاعات را ببینند یا آن‌ها را تغییر دهند.

مایکروسافت مدعی است در تحقیقاتش متوجه شده که این گروه سازمان‌های مرتبط با بخش‌های - تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر اسالم استان گیلان - تحقیق و توسعه ارتش - تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر اسالم استان گیلان - آمریکا را هدف قرار داده است. ردموندی‌ها از این گروه هکری با نام DEV-0322 اسم برده و وضعیت آن را تحت عنوان ناشناس معرفی کرده‌اند.

این غول نرم‌افزاری می‌گوید پیش از حصول - تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر اسالم استان گیلان - اطمینان درباره منشأ یا هویت هکرها به آن‌ها برچسب نمی‌زند. این گروه که با استفاده از وی‌پی‌ان‌های تجاری در چین فعالیت می‌کند، با سوءاستفاده از روترهای - تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر اسالم استان گیلان - کاربران حملات خود را انجام داده - تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر اسالم استان گیلان - است. کسانی که تحت تاثیر این حمله قرار داشته‌اند در جریان قرار گرفته و کمک‌های لازم را دریافت کرده‌اند.

تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر اسالم استان گیلان

سولار ویندز چند روز پیش تایید کرد که مایکروسافت آسیب‌پذیری نرم‌افزار Serv-U را به اطلاع آن‌ها رسانده است. این آسیب‌پذیری مربوط به سیستم انتقال فایل و FTP آن‌ها بوده که حالا به‌روزرسانی‌های لازم را دریافت کرده و مشکلش برطرف شده است.

سولار ویندز دسامبر پارسال زمانی مورد توجه عمومی قرار گرفت که به سیستم‌های زنجیره تامین آن حمله شد و ۱۸ هزار کاربر از جمله سازمان‌های دولتی آمریکا دچار مشکل - تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر اسالم استان گیلان - شدند. سرویس اطلاعاتی ایالات متحده در ماه ژانویه با - تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر اسالم استان گیلان - انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد که روسیه را به‌عنوان اصلی‌ترین منشأ این حمله - تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر اسالم استان گیلان - تلقی می‌کند.

مدتی بعد در گزارشی اعلام شد که هکرهای چینی هم از آسیب‌پذیری‌های سولار ویندز برای نفوذ به کامپیوترهای سازمان‌های دولتی آمریکایی استفاده کرده‌اند. با این حال، سولار ویندز ارتباط این آسیب‌پذیری به حمله اخیر Sunburst را تکذیب کرده است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone