🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر بایترون در شهر فارس استان فارس✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر بایترون در شهر فارس استان فارس


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علل سوختن موتور گردون مایکروفر چیست؟
    پاسخ: قرار دادن وسایل سنگین و استفاده نامناسب از دستگاه سولاردام از علت های خرابی موتور گردان مایکروفر میباشد.
  2. سوال: سولاردام گرم نمیکند اشکال از چیست؟
    پاسخ: گرم نکردن مایکروفر به عوامل متعددی از جمله مگنترون، خازن، دیود، فیوز و برد الکترونیکی ارتباط دارد که نیازمند بررسی توسط کارشناسان متخصص را دارد.
  3. سوال: علت نچرخیدن سینی مایکروفر چه میتواند باشد؟
    پاسخ: برای نچرخیدن سینی مایکروویو دلایل مختلفی وجود دارد که ایراد در موتور گردان، ریل، سینی، میکروسوییچ درب،کوبلن و یا برد دستگاه باشد که میتواند باعث نچرخیدن سینی شود و باید توسط تکنسین تعمیرات مایکروویو و با وسایل مربوط بررسی شود.
  4. سوال: تعمیراتی که برای دستگاه سولاردام من انجام میشود ضمانت هم دارد؟
    پاسخ: بله، تمام تعمیرات انجام شده توسط همکاران ما دارای 90 روز ضمانت میباشند.
  5. سوال: آیا مایکروویو به سرویس سالیانه احتیاج دارد؟
    پاسخ: بله مایکروفر باید به طور مرتب سالیانه سرویس شده و فن آن تمیز گردد و فیلتر اشعه آن باید سالی یکبار تعویض شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 12168.html
۲۰ اسفند ۱۴۰۱

اپل روی قابلیتی برای پرداخت قسطی هزینه‌ها در سرویس «اپل پی» کار می‌کند

اپل در حال توسعه قابلیتی برای پرداخت‌های سرویس Apple Pay است که به کاربران اجازه می‌دهد هزینه‌ها را به‌صورت اقساطی در طول زمان پرداخت کنند. این قابلیت برای تمام پرداخت‌ها فعال می‌شود و فقط محدود ...

اپل در حال توسعه قابلیتی برای پرداخت‌های سرویس Apple Pay است که به کاربران اجازه می‌دهد هزینه‌ها را به‌صورت اقساطی در طول زمان پرداخت کنند. این قابلیت برای تمام پرداخت‌ها فعال - تعمیرات مایکروفر بایترون در شهر فارس استان فارس - می‌شود و فقط محدود به خرید محصولات اپل نخواهد بود.

به گزارش - تعمیرات مایکروفر بایترون در شهر فارس استان فارس - بلومبرگ، ویژگی جدید «اپل پی» مشابه ویژگی Buy Now در پلتفرم پی‌پل است. مهندسان اپل در حال حاضر در داخل شرکت از این ویژگی با نام Apple Pay Later - تعمیرات مایکروفر بایترون در شهر فارس استان فارس - اسم می‌برند. کوپرتینویی‌ها در پیاده‌سازی قابلیت یاد شده با بانک گلدمن ساکس همکاری می‌کنند و سرمایه‌های قرضی را از این شرکت سرمایه‌گذاری - تعمیرات مایکروفر بایترون در شهر فارس استان فارس - تامین خواهند کرد.

اپل پیش‌تر در راه‌اندازی سرویس اپل کارت با گلدمن - تعمیرات مایکروفر بایترون در شهر فارس استان فارس - ساکس همکاری کرده بود، ولی در این طرح قسط‌بندی نیازی به داشتن اپل کارت نیست. این سرویس به کاربر اجازه - تعمیرات مایکروفر بایترون در شهر فارس استان فارس - می‌دهد زمانی که با پلتفرم اپل پی پرداختی انجام می‌دهد، بدون پرداخت لحظه‌ای تمام وجه لازم، طی چهار نوبت دو هفته‌ای بدون بهره یا در طول چند ماه با احتساب بهره پول را - تعمیرات مایکروفر بایترون در شهر فارس استان فارس - برگردانند.

تعمیرات مایکروفر بایترون در شهر فارس استان فارس

روش پرداخت چهار نوبتی «Apple Pay in 4» و روش بلندمدت «Apple Pay Monthly Installments» نامیده می‌شوند. کاربران با همه - تعمیرات مایکروفر بایترون در شهر فارس استان فارس - کارت‌های اعتباری می‌توانند از این سرویس‌ها - تعمیرات مایکروفر بایترون در شهر فارس استان فارس - استفاده کنند و هنوز معلوم نیست که - تعمیرات مایکروفر بایترون در شهر فارس استان فارس - نرخ بهره در روش بازپرداخت بلندمدت چقدر خواهد بود.

کاربرانی که از Apple Pay Later استفاده می‌کنند باید درخواست خود را از طریق اپلیکیشن Wallet آیفون به ثبت برسانند و تایید شوند. البته در این سرویس اطلاعات حساب اعتباری افراد مورد بررسی قرار نمی‌گیرد. اپل در برخی طرح‌های این سرویس هزینه‌های دیرکرد و کارمزد پردازش را در نظر نمی‌گیرد و صرفا بهره بازپرداخت بلندمدت را محاسبه می‌کند.

این شرکت امیدوار است با طرح خریدهای قسطی بتواند کاربران بیشتری را به سرویس اپل پی بیاورد. منتها، سرویس یاد شده هنوز در مرحله توسعه قرار دارد و ممکن است قابلیت‌های آن در طول زمان تغییر - تعمیرات مایکروفر بایترون در شهر فارس استان فارس - کند و در زمان عرضه به شکل - تعمیرات مایکروفر بایترون در شهر فارس استان فارس - متفاوتی به کاربران ارائه شود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر مهراب نوشته شده درتاریخ 1402/05/03
آیا احیانا شما سمت دوران فارس کار انجام میدید
پاسخ: بله در دوران شهر فارس خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone