🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی اجنرال در شهر جعفریه استان قم✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی اجنرال در شهر جعفریه استان قم


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: خاموش شدن ناگهانی کولرگازی چه دلیلی دارد؟
    پاسخ: کولرگازی ها معمولا به طور اتومات بعد از تنظیم دما محیط خاموش خواهند شد واما اگر این روند را فاکتور بگیریم مشکل در بخش های مختلفی از دستگاه شما می تواند باعث این اتفاق شود.
  2. سوال: چرا فیوز کولرگازی قطع می شود؟
    پاسخ: مصرف بالای انرژی که باعث این اتفاق می شود به سبب های متفاوت روی می دهد . کافی است فیلتر هوای شما مسدود شده باشد که در این حالت دستگاه برای کاهش پیدا نکردن راندمان خود انرژی بیشتری صرف انجام کار خود می کند.
  3. سوال: کندانسور کولرگازی چیست؟
    پاسخ: در هنگام گرمایش یا سرمایش بسته به نوع استفاده گرمای گاز را جذب و یا دفع می کند و اختلال در عملکرد آن باعث تشکیل هوا با دما نا مناسب خواهد شد.
  4. سوال: نقش برد الکتریکی در کولرگازی چیست؟
    پاسخ: برد الکتریکی از مهمترین از قطعات موجود در کولرگازی است و به عنوان مغز کولرگازی وظیفه صدور فرمان و هماهنگی بخش های مختلف را دارد.
  5. سوال: چرا صفحه نمایش کولرگازی کار نمی کند؟
    پاسخ: صفحه نمایش کولرگازی را یک برد حساس تشکیل می دهد و رطوبت ، استفاده ناصحیح ، اتصالی برق و ... می تواند به این قسمت آسیب بزند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 12131.html
۲۰ اسفند ۱۴۰۱

معرفی بازی Collect Bits؛ وقتی ربات‌ها شورش می‌کنند

دنیا هر روز پیشرفت می‌کند و تکنولوژی نقش پررنگ‌تری پیدا می‌کند اما سوال این است که اگر یک روز ساخته‌های دست بشر بر علیه خودش شورش کنند چه اتفاقی می‌افتد؟‌ بازی Collect Bits داستان همین ...

دنیا هر روز پیشرفت می‌کند و تکنولوژی نقش پررنگ‌تری پیدا می‌کند اما سوال این است که اگر یک روز ساخته‌های دست بشر بر علیه خودش شورش کنند چه اتفاقی می‌افتد؟‌ بازی Collect Bits داستان همین اتفاق را روایت می‌کند و در قالب یک بازی موبایلی کژوال شما - تعمیرات کولر گازی اجنرال در شهر جعفریه استان قم - را به قلب شهری می‌برد که ربات‌ها تسخیرش کرده‌اند.

داستان بازی Collect Bits در شهری به وقوع می‌پیوندد که انسان‌ها و ربات‌ها برای سالیان سال در آن زندگی کرده‌اند و ربات‌ها همیشه تحت فرمان انسان‌ها - تعمیرات کولر گازی اجنرال در شهر جعفریه استان قم - بوده‌اند اما یک روز ربات‌ها از در خشونت وارد می‌شوند و به شهر حمله می‌کنند. هر چیزی که مورد حمله‌ی ربات‌ها قرار بگیرد به اجزایی به نام بیت تبدیل می‌شود.

تعمیرات کولر گازی اجنرال در شهر جعفریه استان قم

انسان‌ها وحشت‌زده‌تر از - تعمیرات کولر گازی اجنرال در شهر جعفریه استان قم - این هستند که بیت‌ها را از داخل شهر جمع کنند و روبروی ربات‌ها بایستند. در همین بحبوحه است که شما در نقش کاراکتری به نام CHARO وارد بازی می‌شوید و با کمک یک سگ رباتی کوچک و بامزه - تعمیرات کولر گازی اجنرال در شهر جعفریه استان قم - به اسم LUCIS که دوست شما هم هست،‌ بیت‌ها را از سطح شهر جمع می‌کنید.

ربات‌های خشمگین هنوز در - تعمیرات کولر گازی اجنرال در شهر جعفریه استان قم - شهر شما پرسه می‌زنند و بخش‌های زیادی از شهر هم تخریب شده‌اند بنابراین این کار خیلی هم ساده نیست و باید خودتان را هم نجات بدهید. گیم‌پلی - تعمیرات کولر گازی اجنرال در شهر جعفریه استان قم - بازی تنوع خوبی دارد و باس فایت‌های چالش‌برانگیزی را در خود جا داده - تعمیرات کولر گازی اجنرال در شهر جعفریه استان قم - اما پیچیده نیست و فقط باید سرعت عمل بالایی داشته باشید تا بتوانید به موقع از دست ربات‌ها فرار کنید و مسیرهای درست را پیدا - تعمیرات کولر گازی اجنرال در شهر جعفریه استان قم - کنید.

تعمیرات کولر گازی اجنرال در شهر جعفریه استان قم

با ورود به - تعمیرات کولر گازی اجنرال در شهر جعفریه استان قم - بازی Collect Bits رنک c را دریافت می‌کنید و بایددر هر مرحله تعداد مشخصی بیت را جمع کنید - تعمیرات کولر گازی اجنرال در شهر جعفریه استان قم - تا به رنک‌های بهتر برسید و همچنین به لیست کامل مراحل دسترسی پیدا کنید. در هر مرحله به یکی از مکان‌های شهر از جمله پارک و - تعمیرات کولر گازی اجنرال در شهر جعفریه استان قم - جنگل فرستاده می‌شوید که باید پاکسازی بشوند.

کنترل‌ها هم ساده هستند زیرا شما فقط وظیفه‌ی جلو و عقب بردن کاراکتر، پرش و پرتاب اجسام برای باز شدن راه را بر عهده دارید و هر جا که به بیت‌ها برسید به صورت خودکار این بیت‌ها وارد دستگاه پاکسازی شما می‌شوند. در - تعمیرات کولر گازی اجنرال در شهر جعفریه استان قم - طی این راه علاوه بر جمع‌آوری بیت‌ها که در - تعمیرات کولر گازی اجنرال در شهر جعفریه استان قم - نهایت منجر به دریافت امتیاز می‌شوند، یک سری آیتم هم پیدا میکنید که توانایی‌های جدیدی به کاراکتر اضافه می‌کنند.

تعمیرات کولر گازی اجنرال در شهر جعفریه استان قم

طراحی بصری بازی کاملا فانتزی است اما هم کیفیت مناسبی دارد و هم به خوبی تم داستانی بازی را به تصویر کشیده. در طراحی بصری - تعمیرات کولر گازی اجنرال در شهر جعفریه استان قم - بازی Collect Bits جزئیات به خوبی به کار گرفته شده‌اند و همین باعث می‌شود که بازیکنان در هر مرحله با محتوایی جدید و متنوع روبرو بشود و روند بازی به دام - تعمیرات کولر گازی اجنرال در شهر جعفریه استان قم - تکرار نیفتد.

بازی Collect Bits کیفیت ساخت راضی‌کننده‌ای دارد، کاملا رایگان است، حتی پرداخت درون برنامه‌ای هم ندارد و می‌توانید به صورت آفلاین تجربه‌اش کنید  بنابراین برای سرگرم کردن بازیکنان در هر شرایطی کافی است و کاملا ارزش امتحان کردن را دارد.

تعمیرات کولر گازی اجنرال در شهر جعفریه استان قم

Collect - تعمیرات کولر گازی اجنرال در شهر جعفریه استان قم - Bits!‏

سازنده: LOCOBIT Inc. قیمت: رایگان دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید و iOS حجم: 321.9/151 مگابایت زبان:
اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone