🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی در شهر امیرکلا استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی در شهر امیرکلا استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: کمپرسور در کولرگازی چیست؟
    پاسخ: تبدیل گاز به مایع و گردش آن در کولرگازی که بر اساس نوع کمپرسور این عملکرد با کمی تفاوت انجام خواهد گرفت.
  2. سوال: چرا کولرگازی نشت آب دارد؟
    پاسخ: نشتی آب در کولرگازی می تواند به دلیل خرابی پمپ درین، گرفتگی لوله فاضلاب، رطوبت بیش از حد محیط و .. باشد.
  3. سوال: آیا خدمات و تعمیرات انجام شده برای من دارای ضمانت است؟
    پاسخ: بله؛ تمام تعمیراتی که توسط تکنسین ما انجام شود دارای ضمانت 90 روزه خواهد بود.
  4. سوال: نقش و وظیفه موتورفن در کولرگازی چیست؟
    پاسخ: هر کدام از این موتور فن ها وظیفه به چرخش در آوردن و انتقال جریان هوا را دارند . این قطعات از حساسیت زیادی برخوردار هستند .درصورت مشاهده هر گونه احتمال خرابی در این قطعات لازم است فورا با تکنسین های متخصص تماس بگیرید.
  5. سوال: آیا بیش از اندازه پر کردن گاز مشکلی برای دستگاه ایجاد میکند؟
    پاسخ: بله ؛ قطعا بیش از اندازه بودن گاز مبرد در دستگاه می تواند باعث افزایش فشار در اواپراتور ها ، بالا رفتن آمپر مصرفی ، نشت گاز، ایجاد برفک و ... شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 12140.html
۲۰ اسفند ۱۴۰۱

اپ استور آمازون، منبع اپ‌های اندرویدی ویندوز ۱۱ به‌زودی از فرمت AAB پشتیبانی می‌کند

از ماه آینده میلادی اپ‌های جدیدی که در گوگل پلی استور ثبت می‌شوند، بجای APK باید فرمت AAB داشته باشند. حالا آمازون اعلام کرده که روی پشتیبانی اپ استور خود از این فرمت کار می‌کند. ...

از ماه آینده میلادی اپ‌های جدیدی که در گوگل پلی استور ثبت می‌شوند، بجای APK باید فرمت AAB - تعمیرات کولر گازی در شهر امیرکلا استان مازندران - داشته باشند. حالا آمازون اعلام کرده که - تعمیرات کولر گازی در شهر امیرکلا استان مازندران - روی پشتیبانی اپ استور خود از این فرمت کار می‌کند. اپ استور آمازون منبع دسترسی کاربران به اپ‌های اندرویدی در ویندوز ۱۱ خواهد بود.

اپ استور آمازون همچنان به پذیرش فرمت APK از توسعه‌دهندگان ادامه می‌دهد و این روند تغییری را تجربه نخواهد کرد. استفاده از باندل اپ اندروید یا همان AAB، مزایایی نسبت به APK - تعمیرات کولر گازی در شهر امیرکلا استان مازندران - در پی دارد. برای مثال می‌توان به قابلیت‌های جدید دینامیکی و همچنین کاهش حجم اپ اشاره کرد. برای آشنایی بیشتر با این فرمت این مقاله دیجیاتو را بخوانید.

اگرچه آمازون اعلام کرده که اپ استور آن از این فرمت جدید پشتیبانی خواهد کرد، اما از همان ابتدا تمام قابلیت‌هایش در دسترس نخواهد بود و به مرور زمان تکمیل خواهد شد. این کمپانی همچنین گفته که با نزدیک شدن به تاریخ پشتیبانی از این فرمت در فروشگاهش، اطلاعات بیشتری در - تعمیرات کولر گازی در شهر امیرکلا استان مازندران - این زمینه منتشر خواهد کرد.

تعمیرات کولر گازی در شهر امیرکلا استان مازندران

اگرچه کاربران ویندوز ۱۱ می‌توانند اپ‌های اندرویدی را از منابع خارجی هم دانلود و روی سیستم عامل جدید مایکروسافت نصب کنند، اما مهاجرت گوگل به سمت AAB باعث می‌شود که توسعه‌دهندگان به مرور زمان بجای APK به سراغ AAB بروند. به همین دلیل شاید روزی تنها با فرمت AAB روبه‌رو شویم.

حالا اگر آمازون پشتیبانی - تعمیرات کولر گازی در شهر امیرکلا استان مازندران - از AAB را به فروشگاه خودش اضافه کند، - تعمیرات کولر گازی در شهر امیرکلا استان مازندران - کاربران ویندوز ۱۱ بدون نگرانی می‌توانند به اپ‌های اندرویدی دسترسی پیدا کنند. این احتمال وجود دارد که ردموندی‌ها امکان Sideload فرمت AAB را هم - تعمیرات کولر گازی در شهر امیرکلا استان مازندران - برای کاربران فراهم کنند، هرچند انتظار می‌رود این روند پیچیده باشد و مقداری طول بکشد.

با اقدام اخیر آمازون، توسعه‌دهندگان می‌توانند برنامه‌هایشان را با فرمت APK یا AAB درون این فروشگاه آپلود کنند و امکان استفاده از آن‌ها برای کاربران فراهم می‌شود. بنابراین اگر توسعه‌دهنده‌ای تنها تصمیم به انتشار فرمت AAB برنامه‌اش بگیرد، کاربران ویندوز ۱۱ هم در آینده می‌توانند با اپ استور آمازون از آن استفاده کنند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone