🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر کرال در شهر نور استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر کرال در شهر نور استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا نصب مایکروویو در کنار اجاق گاز ایراد دارد؟
    پاسخ: نصب مایکروویو در کنار اجاق گاز توصیه نمیشود و بهتر است که مایکروویو به دور از منابع حرارتی قرار بگیرد.
  2. سوال: وظیفه المنت ماکروفر چیست؟
    پاسخ: المنت مایکروفر وظیفه گریل کردن را برعهده دارد و برای برنامه های پخت و پز استفاده میشود.
  3. سوال: آیا تعمیرکاری که مراجعه میکند تخصص کافی برای تعمیر ماکروفر من را دارد؟
    پاسخ: همه تعمیرکاران مایکروویو ما مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی را دارا بوده و تجربه ای چند ساله در زمینه تعمیرات دارند.
  4. سوال: تفاوت برد اینورتر با برد مین مایکروفر چیست؟
    پاسخ: برد مین مایکروویو وظیفه ارسال فرمان ها به قسمت های مختلف دستگاه را دارد و برد اینورتر وظیفه تامین و افزایش ولتاژ ورودی به مگنترون را دارد.
  5. سوال: در صورت تکرار خرابی مایکروفر باید دوباره هزینه ای پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی مجدد دستگاه سولاردام شما در بازه ضمانت سه ماهه تعمیرات قبلی باشد و خرابی ایجاد شده مجددا در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیرات انجام شده، از شما هزینه ای دریافت نخواهد شد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 12129.html
۲۰ اسفند ۱۴۰۱

چطور با گوگل استریت ویو در زمان سفر کنیم؟

گوگل استریت ویو (Google Street View) یک ابزار کاربردی و جذاب برای مشاهده نقشه از دید اول شخص است. شما می‌توانید با استفاده از این ویژگی یک آدرس را پیدا کنید، نگاه بصری به خیابان‌ها ...

گوگل استریت ویو (Google Street View) یک ابزار کاربردی و جذاب برای مشاهده نقشه از دید اول شخص است. - تعمیرات مایکروفر کرال در شهر نور استان مازندران - شما می‌توانید با استفاده از این ویژگی یک آدرس را پیدا کنید، نگاه بصری به خیابان‌ها داشته باشید یا اینکه حتی سفری به گذشته داشته باشید. ما در این مطلب می‌خواهیم نحوه سفر در زمان با گوگل استریت ویو را به شما آموزش دهیم.

گوگل - تعمیرات مایکروفر کرال در شهر نور استان مازندران - هرچند وقت یکبار داده‌های استریت ویو را برای برخی مناطق بروزرسانی می‌کند و شما می‌توانید با استفاده از نسخه دسکتاپ گوگل مپس، نگاهی به گذشته آن‌ها داشته باشید. برای چنین کاری با مرورگر کامپیوترتان به وب‎‌سایت maps.google.com بروید. باید به این موضوع اشاره کنیم که - تعمیرات مایکروفر کرال در شهر نور استان مازندران - قادر به انجام چنین کاری - تعمیرات مایکروفر کرال در شهر نور استان مازندران - با گوشی هوشمندتان نخواهید بود.

حالا روی آیکون استریت ویو (در تصویر زیر مشخص شده)، کلیک کرده و آن را بکشید. این آیکون را روی خیابان یا جاده مدنظرتان باید رها کنید. شما همچنین می‌توانید روی موقعیت - تعمیرات مایکروفر کرال در شهر نور استان مازندران - مدنظرتان کلیک کرده و سپس روی تامبنیل استریت ویو که در زیر نمایشگر ظاهر می‌شود کلیک کنید.

تعمیرات مایکروفر کرال در شهر نور استان مازندران

برای - تعمیرات مایکروفر کرال در شهر نور استان مازندران - اینکه تصاویر قدیمی استریت ویو را ببینید، به گوشه بالای سمت راست گوگل مپس نگاه - تعمیرات مایکروفر کرال در شهر نور استان مازندران - کنید. اگر تصاویر قدیمی‌تر استریت ویو برای این منطقه وجود داشته باشید، در کنار عبارت استریت ویو آیکون ساعت به همراه یک فلش رو به پایان را می‌بینید.

تعمیرات مایکروفر کرال در شهر نور استان مازندران

روی این فلش کلیک کنید تا تصاویری که در گذشته توسط تیم استریت ویو گرفته شده را ببینید. برای - تعمیرات مایکروفر کرال در شهر نور استان مازندران - اینکه با گوگل استریت ویو در زمان سفر کنید، روی اسلایدر زیر عکس کلیک - تعمیرات مایکروفر کرال در شهر نور استان مازندران - کرده و آن را به سمت جلو و عقب حرکت دهید. شما می‌توانید در این تصاویر پرسپکتیو را هم تغییر دهید و در منطقه به خوبی گردش کنید. برای مشاهده تصویر در حالت فول اسکرین، روی آن کلیک کنید.

تعمیرات مایکروفر کرال در شهر نور استان مازندران

برای اینکه به جدیدترین تصویر دسترسی پیدا کنید، تنها کافیست اسلایدر را به سمت راست و آخرین سال بکشید و دوباره روی - تعمیرات مایکروفر کرال در شهر نور استان مازندران - تصویر کلیک کنید.

تعداد تصاویر مناطق متفاوت است

گوگل مپس را می‌توان بهترین سرویس نقشه جهانی دانست که هر - تعمیرات مایکروفر کرال در شهر نور استان مازندران - سال با قابلیت‌های جدیدی برورسانی می‌شود. با این حال داده‌های تاریخی آن برای تمام مناطق یکسان نیست و برای برخی مناطق با تصاویر قدیمی - تعمیرات مایکروفر کرال در شهر نور استان مازندران - بیشتری روبه‌رو هستیم.

برای مثال خیابان‌های - تعمیرات مایکروفر کرال در شهر نور استان مازندران - اطراف شهر مانتین ویو در کالیفرنیا، یعنی جایی که گوگل در آن مستقر است، داده‌های استریت ویو به سال ۲۰۰۷ یعنی زمانی که این سرویس شروع به کار کرد برمی‌گردد. سال‌های پس از راه‌اندازی این سرویس، داده‌های مناطق مختلف به آن اضافه شدند.

همانطور که می‌توان حدس زد، تصاویر - تعمیرات مایکروفر کرال در شهر نور استان مازندران - قدیمی کیفیت و رزولوشن پایین‌تری نسبت به عکس‌های مدرن دارند.

اگر در کنار عبارت استریت ویو آیکون ساعت به همراه یک فلش را مشاهده نکردید، یعنی تصویر قدیمی‌تری از این منطقه از سوی تیم گوگل گرفته نشده است و تنها همین یک عکس را می‌توانید ببینید.

تعمیرات مایکروفر کرال در شهر نور استان مازندران

گوگل مپس یک ابزار بی‌نظیر است که می‌توانید کارهای مختلفی در آن انجام دهید و مناطق و مقصدهای مختلف را درونش پیدا کنید.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone