🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی تراست در شهر خمین استان مرکزی✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی تراست در شهر خمین استان مرکزی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: دلیل پریدن فیوز در هنگام روشن کردن کولرگازی چیست؟
    پاسخ: پریدن فیوز معمولا مربوط به مشکلات برق دستگاه می باشد .حتی در شرایطی ممکن است دستگاه شما بدون ایراد و مشکل اصلی از کنتور برق و فیوز های برق شما باشد.
  2. سوال: دلیل سرما و یا گرمای غیرقابل کنترل در کولرگازی چیست؟
    پاسخ: مشکل در سنسور تنظیم دما یا اورلود، فیوز حرارتی، خرابی قسمت های مرتبط با گاز مبرد و ... از جمله دلایل احتمالی این اتفاق است.
  3. سوال: آیا کولرگازی من نیاز به سرویس دارد؟
    پاسخ: بله ؛قطعا حتی اگر هیچ مشکلی در دستگاه خود مشاهده نمی کنید متوجه این موضوع باشید که هر لحظه ممکن است بعد از استفاده طولانی مدت و کهنگی قطعات ، دستگاه به حدی برسد که خرج های سنگینی را به بار آورد.
  4. سوال: دلیل کارنکردن کولرگازی روی دورتند چیست؟
    پاسخ: در ساده ترین حالت ممکن است کلید رابط وضعیت مشکل داشته و معیوب یاشد که نیاز به تعمیر و با تعویض دارد.
  5. سوال: دلیل خاموش نشدن کولرگازی من چیست؟
    پاسخ: مشکل در ترموستات می تواند اصلی ترین دلیل این اتفاق باشد و یا ممکن است دستگاه شما با کنترل های الکتریکی همخوانی و ارتباط موثر ندارند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 12144.html
۲۰ اسفند ۱۴۰۱

توییتر قابلیت زیرنویس خودکار را برای توییت‌های صوتی فراهم می‌کند

توییتر قصد دارد قابلیت زیرنویس را برای توییت‌های صوتی پلتفرم خود فراهم کند. ویژگی توییت‌های صوتی برای اولین بار در خردادماه سال گذشته معرفی شده بود و در همان زمان نیز بسیاری از کاربران به ...

توییتر قصد - تعمیرات کولر گازی تراست در شهر خمین استان مرکزی - دارد قابلیت زیرنویس را برای توییت‌های صوتی پلتفرم خود فراهم کند. ویژگی توییت‌های صوتی برای اولین بار در خردادماه سال گذشته معرفی شده بود و در همان زمان نیز بسیاری از کاربران به دلیل عدم وجود زیرنویس برای آن‌ها، انتقاد گسترده‌ای را به توییتر وارد کرده بودند.

نبود زیرنویس برای توییت‌های صوتی موجب می‌شود تا کاربرانی که دچار مشکلات مرتبط با شنوایی هستند، نتوانند از محتوای ارائه شده بهره ببرند. اکنون هنگامی که کاربران اقدام به ایجاد توییت‌های صوتی می‌کنند، زیرنویس آن‌ها نیز - تعمیرات کولر گازی تراست در شهر خمین استان مرکزی - به صورت خودکار برای زبان‌های پشتیبانی شده، - تعمیرات کولر گازی تراست در شهر خمین استان مرکزی - ایجاد می‌شود. درحال حاضر زبان‌های - تعمیرات کولر گازی تراست در شهر خمین استان مرکزی - انگلیسی، ژاپنی، اسپانیایی، پرتغالی، - تعمیرات کولر گازی تراست در شهر خمین استان مرکزی - ترکی، عربی، هندی، فرانسوی، اندونزیایی، کره‌ای و ایتالیایی توسط توییتر پشتیبانی می‌شوند. البته ارسال - تعمیرات کولر گازی تراست در شهر خمین استان مرکزی - توییت‌های صوتی هنوز محدود به سیستم‌عامل iOS است و کاربران سایر پلتفرم‌ها از جمله اندروید نمی‌توانند از آن استفاده کنند.

تعمیرات کولر گازی تراست در شهر خمین استان مرکزی

برای مشاهده زیرنویس توییت‌های صوتی تنها کافیست که روی آیکن CC در گوشه بالا سمت راست هر توییت کلیک کنید. قابل ذکر است که زیرنویس‌ها تنها برای توییت‌هایی که از این پس ثبت شوند قابل مشاهده خواهند بود و موارد قدیمی شامل چنین قابلیتی نخواهند شد. 

پس از عرضه قابلیت توییت‌های صوتی، مشخص شد که تیم اختصاصی برای ارائه ویژگی‌های دسترس‌پذیری جهت کاربران کم - تعمیرات کولر گازی تراست در شهر خمین استان مرکزی - توان در توییتر وجود ندارد. در واقع کارمندان این شرکت به صورت داوطلبانه روی توسعه چنین امکاناتی - تعمیرات کولر گازی تراست در شهر خمین استان مرکزی - فعالیت می‌کردند. البته توییتر چند ماه قبل اعلام کرد که اکنون گروه مجزایی برای توسعه قابلیت‌های دسترس‌پذیری در پلتفرم خود را تشکیل داده است. 

مدیر بخش جهانی توسعه قابلیت‌های دسترس‌پذیری توییتر می‌گوید:

در راستای فعالیت ما جهت در دسترس قرار دادن توییتر برای همه افراد، سرویس ساخت زیرنویس خودکار برای توییت‌های صوتی در iOS را منتشر می‌کنیم. اگرچه این قابلیت هنوز در مراحل ابتدایی است و می‌دانیم که عملکرد بدون نقصی ارائه نمی‌دهد، اما یک گام از فعالیت‌های انبوه ما برای توسعه - تعمیرات کولر گازی تراست در شهر خمین استان مرکزی - و تقویت امکانات دسترس‌پذیری در سرویس‌های خود است و ما مشتاقیم تا مسیر خود را برای ساخت خدماتی فراگیر ادامه دهیم.

قابلیت ساخت زیرنویس خودکار در سرویس Spaces توییتر نیز فعال شده است که برای رقابت با - تعمیرات کولر گازی تراست در شهر خمین استان مرکزی - شبکه‌های - تعمیرات کولر گازی تراست در شهر خمین استان مرکزی - اجتماعی صوتی از جمله کلاب هاوس، فعالیت می‌کند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone