🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر زیمنس در شهر نی ریز استان فارس✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر زیمنس در شهر نی ریز استان فارس


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: صدای غیر عادی مایکروویو به چه دلیلی میتواند بوجود آمده باشد؟
    پاسخ: صدای غیرعادی مایکروفر میتواند مربوط به خرابی فن، مگنترون، دیود، خازن، ترانس و ... باشد و باید توسط تعمیرکار متخصص بررسی و عیب یابی گردد.
  2. سوال: آیا نصب مایکروویو در کنار اجاق گاز ایراد دارد؟
    پاسخ: نصب مایکروویو در کنار اجاق گاز توصیه نمیشود و بهتر است که مایکروویو به دور از منابع حرارتی قرار بگیرد.
  3. سوال: آیا محکم بستن درب مایکروفر به دستگاه آسیب میزند؟
    پاسخ: محکم بستن درب مایکروفر باعث خرابی میکروسوییچ های درب دستگاه و شکستن زبانه درب دستگاه میگردد.
  4. سوال: علت خرابی میکروسوییچ مایکروویو چیست؟
    پاسخ: برای خرابی میکروسوییچ درب به دلایل مختلفی مانند محکم بستن درب، چربی گرفتن دستگاه، نوسانات برقی اشاره کرد.
  5. سوال: کارشناسی که برای تعمیر ماکروفر مراجعه میکند قطعات مورد نیاز را همراه خود می آورد؟
    پاسخ: تکنسین های ما قطعاتی که خرابی آن ها بیشتر در مایکروویو رخ میدهد را همراه خود دارند و در صورتی که قطعه همراه تکنسین نباشد امکان ارسال قطعه مورد نیاز با پیک وجود دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 12155.html
۲۰ اسفند ۱۴۰۱

FCC طرح حذف تجهیزات هواوی و ZTE از شبکه‌های ارتباطی آمریکا را نهایی کرد

کمیسیون ارتباطات فدرال آمریکا (FCC) با اتفاق آرا به تصویب برنامه‌ای ۱.۹ میلیارد دلاری برای کمک به شرکت‌های کوچک به منظور حذف تجهیزات هواوی و ZTE از شبکه‌های ارتباطی این کشور خبر داد. به گفته ...

کمیسیون ارتباطات فدرال آمریکا (FCC) با - تعمیرات مایکروفر زیمنس در شهر نی ریز استان فارس - اتفاق آرا به تصویب برنامه‌ای ۱.۹ میلیارد دلاری برای کمک به شرکت‌های کوچک به منظور حذف تجهیزات هواوی و ZTE از شبکه‌های ارتباطی این کشور خبر داد.

به گفته کمیسیون ارتباطات، شرکت‌های آمریکایی - تعمیرات مایکروفر زیمنس در شهر نی ریز استان فارس - برای بهره‌مندی از این طرح باید حداکثر ۱۰ میلیون کاربر داشته باشند. در طرح قبلی گفته شده بود که حداکثر این رقم ۲ میلیون در نظر گرفته شده است. شرکت‌های واجد شرایط که قبل از ۳۰ ژوئن ۲۰۲۰ از هواوی یا ZTE تجهیزات گرفته بودند، می‌توانند برای هزینه‌های تعویض قطعات از دولت آمریکا کمک مالی - تعمیرات مایکروفر زیمنس در شهر نی ریز استان فارس - دریافت کنند.

FCC پارسال هواوی و ZTE را به عنوان تهدیدی برای امنیت ملی شبکه‌های ارتباطی آمریکا معرفی کرد. این کمیسیون در ماه دسامبر ۲۰۲۰ به دنبال تصویب قوانینی رفت که اپراتورها را به تعویض تجهیزات هواوی و ZTE ملزم می‌کند. «جسیکا - تعمیرات مایکروفر زیمنس در شهر نی ریز استان فارس - روزن‌ورسل»، رئیس کمیسیون ارتباطات فدرال می‌گوید: «ریسک جدی استفاده از این تجهیزات این است که عوامل خارجی آن‌ها را دستکاری، مختل یا کنترل کنند. ما شبکه به شبکه، ایستگاه به ایستگاه و روتر به روتر شرایط را ارزیابی خواهیم کرد تا تجهیزات خطرناک برای امنیت ملی‌مان را از رده خارج کنیم.»

تعمیرات مایکروفر زیمنس در شهر نی ریز استان فارس

ولی انجام چنین عملیاتی - تعمیرات مایکروفر زیمنس در شهر نی ریز استان فارس - برای اپراتورهای مناطق روستایی کار بسیار سختی است، چون هزینه و دشواری زیادی را برای حذف و تعویض این تجهیزات به آن‌ها تحمیل می‌کند. هواوی در واکنش به این تصمیم می‌گوید: «مقررات جدید تلاشی غیرواقع‌بینانه برای حل مشکلی است که اصلا وجود خارجی ندارد. طرح FCC فقط چالشی برای اپراتورهای مناطق روستایی و دورافتاده ایجاد - تعمیرات مایکروفر زیمنس در شهر نی ریز استان فارس - می‌کند تا بتوانند دوباره خدمات خود را با همین سطح از کیفیت به مشتریان ارائه کنند.»

کمیسیون ارتباطات فدرال در ماه سپتامبر ۲۰۲۰ برآورد کرده بود که هزینه حذف و تعویض تجهیزات هواوی و ZTE از شبکه‌های این کشور چیزی حدود ۱ - تعمیرات مایکروفر زیمنس در شهر نی ریز استان فارس - میلیارد و ۸۳۷ میلیون دلار خواهد بود. مقامات ZTE و سفارت چین - تعمیرات مایکروفر زیمنس در شهر نی ریز استان فارس - هنوز به این خبر واکنشی نشان نداده‌اند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone