🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر لاجرمانیا در شهر قروه استان کردستان✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر لاجرمانیا در شهر قروه استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: در صورتی که از تعمیرات ارائه شده راضی نباشیم چه اتفاقی رخ میدهد؟
    پاسخ: داشتن بیش از صد هزار مشترک فعال گواهی بر رضایت مشتریان از خدمات ماست ؛ اما در صورتی که به هر دلیلی شما از خدمات ارائه شده توسط تکنسین های ما رضایت نداشته باشید در کوتاه ترین زمان ممکن به مشکل شما رسیدگی خواهد شد و در صورت عدم رضایت امکان بازگشت وجه پرداختی وجود دارد.
  2. سوال: علت فیوز پراندن اجاق گاز و فر چسیت؟
    پاسخ: در فر یا اجاق های برقی یا هر وسیله برقی دیگر سیب در برد های الکترونیکی و اسیب در سیم ها و اتصالات ممکن است باعث پریدن فیوز شود.
  3. سوال: چرا فندک اجاق گاز یا فر من کار نمی کند؟
    پاسخ: قطع برق و خرابی میکروسوئیچ جرقه زن باعث می شود فندک دستگاه شما کار نکند.
  4. سوال: اجاق گاز و فر هرچند وقت یکبار باید سرویس شود؟
    پاسخ: اجاق گاز و فر به طور معمول در صورت خرابی نیاز به سرویس دارد ولی سرویس سالیانه اجاق گاز و فر مفید است.
  5. سوال: وظیفه شیر یا ولوم در اجاق گاز و فر چیست؟
    پاسخ: ولوم ها در اجاق گاز برای تنظیم میزان گاز ورودی و تنظیم مقدار شعله مورد استفاده قرار می گیرد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 39668.html
۲۳ بهمن ۱۴۰۱

با میلو آشنا شوید؛ اسپیکر هوشمندی که دستیار گوگل را به شبکه های هوشمند خانگی پیوند می دهد

اسپیکر هوشمند آمازون اکو دستیار دیجیتالی این شرکت را در اختیار شما قرار می دهد و به خودی خود قابلیت های زیادی دارد، اما توانایی واقعی دستگاه وقتی نمایان می شود که از آن برای ...

اسپیکر هوشمند آمازون اکو دستیار دیجیتالی این شرکت را در اختیار شما قرار می دهد و به خودی خود قابلیت های زیادی دارد، اما توانایی واقعی دستگاه وقتی نمایان می شود که از آن برای کنترل کردن دیگر ابزارهای هوشمند منزل استفاده کنید. Zigbee یکی از موفق - تعمیرات اجاق گاز و فر لاجرمانیا در شهر قروه استان کردستان - ترین پلتفرم های برقراری ارتباط بین گجت های خانگی هوشمند به حساب می آید و آمازون اخیرا پشتیبانی از این پلتفرم را به اسپیکرهای خود اضافه کرده است. در طرف مقابل گوگل هم اسپیکرهای هوشمند جذابی ساخته است که رقیب عمده محصولات آمازون هستند، اما هنوز پشتیبانی از پلتفرم های لوازم خانگی هوشمند را به اسپیکرهایی مثل Google Home اضافه نکرده است.

تعمیرات اجاق گاز و فر لاجرمانیا در شهر قروه استان کردستان

حالا شرکتی به نام Hogar وارد عمل شده و اسپیکر هوشمندی به نام Milo به بازار عرضه کرده که مثل محصول گوگل به دستیار دیجیتالی این - تعمیرات اجاق گاز و فر لاجرمانیا در شهر قروه استان کردستان - شرکت مجهز است، اما در عین حال، از پلتفرم های Zigbee و Z-Wave هم پشتیبانی می کند. پشتیبانی از این دو پلتفرم یعنی می توانید با اسپیکر میلو لوازم، هوشمند خانگی خود که به شبکه های زیگبی یا زد-ویو متصل هستند را کنترل کنید. اسپیکر میلو نسبت به محصول گوگل مزیت های دیگری هم دارد، از جمله اینکه روی بدنه دستگاه ۳ - تعمیرات اجاق گاز و فر لاجرمانیا در شهر قروه استان کردستان - دکمه قابل برنامه ریزی تعبیه شده اند. با اختصاص دادن فرمان های مورد نظر خود به این دکمه ها، می توانید آنها را با یک اشاره اجرا کنید، بدون اینکه حتی نیاز به صحبت کردن با دستیار دیجیتالی دستگاه باشد.

تعمیرات اجاق گاز و فر لاجرمانیا در شهر قروه استان کردستان

شرکت سازنده یک ریموت جانبی هم به نام Pebble برای میلو طراحی کرده که به شکل جداگانه با قیمت ۵۰ دلار به فروش - تعمیرات اجاق گاز و فر لاجرمانیا در شهر قروه استان کردستان - می رسد. با سوایپ و ضربه زدن روی سطح لمسی این ریموت می توانید تا ۱۰ فرمان از قبل برنامه ریزی شده را با یک اشاره اجرا کنید. ناگفته نماند که فروش اسپیکر هوشمند میلو هم از ۲ ماه دیگر با قیمت ۱۵۰ دلار آغاز می شود.

تعمیرات اجاق گاز و فر لاجرمانیا در شهر قروه استان کردستان

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر هردار نوشته شده درتاریخ 1402/08/17
یه سوال داشتم شرکت شما شهرک صادقیه قروه هم کار انجام میده
پاسخ: بله در شهرک صادقیه شهر قروه خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone