🧑🏻‍🔧تعمیرات پکیج مرکوری در شهر سوادکوه استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات پکیج مرکوری در شهر سوادکوه استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر پکیج در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های پکیج نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر پکیج دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: دلیل خاموش شدن خودکار پکیج چیست؟
    پاسخ: بعضی اوقات پکیج ها به صورت خودکار خاموش روشن می شوند که اگر به میزان طبیعی نباشد باید مورد بررسی قرار گیرد.
  2. سوال: علت گرم نشدن آب در پکیج چیست؟
    پاسخ: نبود آب گرم یکی از رایج ترین مشکلاتی است که در این سیستم‌ها ایجاد می‌شود. اولین چیزی که باید چک کنید منابعی است که آب، گاز و برق را به پکیج می‌رسانند.
  3. سوال: هزینه تعمیرات را چگونه باید پرداخت کنم؟
    پاسخ: همکاران ما معمولا همراه خود دستگاه کارتخوان دارند، همچنین شما میتوانید از طریق درگاه پرداخت آنلاین و یا به صورت نقدی هزینه را پرداخت نمایید.
  4. سوال: شرایط مناسب برای نگهداری از پکیج چیست؟
    پاسخ: بهتر است محلی که پکیج در آن قرار میگیر خیلی سرد نباشد تا باعث یخ زدگی آب نشود و دستگاه از طرفین و پشت با فضای مجاور فاصله داشته باشد.
  5. سوال: شیر اطمینان پکیج چیست؟
    پاسخ: وظیفه آن این است که در صورت رسیدن فشار پکیج به ۳ بار، دهانه شیر اطمینان باز شده و آب را به بیرون میپاچد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 15700.html
۱۷ اسفند ۱۴۰۱

ریزر از ایرباد کاملا بی‌سیم Hammerhead رونمایی کرد؛ حذف نویز فعال و تاخیر ناچیز

ریزر از هدفون توگوشی کاملا بی‌سیم Hammerhead پرو رونمایی کرد. نخستین هدفون‌های تماما بی‌سیم Hammerhead ریزر سال 2019 به بازار عرضه شدند و به دلیل تاخیر کم در موبایل‌های گیمینگ به سرعت محبوبیت خوبی بین کاربران ...

ریزر از هدفون توگوشی کاملا بی‌سیم Hammerhead پرو رونمایی کرد. نخستین هدفون‌های تماما بی‌سیم Hammerhead ریزر سال 2019 به بازار عرضه شدند و به - تعمیرات پکیج مرکوری در شهر سوادکوه استان مازندران - دلیل تاخیر کم در موبایل‌های گیمینگ به سرعت محبوبیت خوبی بین کاربران پیدا کردند.

ریزر نسل دوم هدفون‌های بی‌سیم Hammerhead خود را با قیمت 199.99 دلار به بازار عرضه کرده است که از حذف نویز فعال بهره می‌برند و دارای گواهینامه صوتی - تعمیرات پکیج مرکوری در شهر سوادکوه استان مازندران - THX هستند.

ریزر در بیانیه مطبوعاتی خود اعلام کرد که هدفون‌های جدید از حذف نویز ANC هیبریدی بهره می‌برند که با ساطع کردن همزمان امواج - تعمیرات پکیج مرکوری در شهر سوادکوه استان مازندران - صوتی معکوس، نویز بیرونی - تعمیرات پکیج مرکوری در شهر سوادکوه استان مازندران - و نویز داخلی ناخواسته را حذف کنند.

تعمیرات پکیج مرکوری در شهر سوادکوه استان مازندران

از سوی دیگر، هدفون‌های جدید از طراحی مناسبی برخوردار هستند و به شکل مناسبی در گوش جای می‌گیرند که همین طراحی به کاهش نویز بیرون کمک می‌کند. محصول جدید ریزر دارای - تعمیرات پکیج مرکوری در شهر سوادکوه استان مازندران - حالت «quick attention» است. وقتی این حالت فعال باشد کاربر به راحتی می‌تواند صدای محیط اطراف را بشنود.

به همراه سری متصل به هدفون، شش جفت سری سیلیکونی دیگر - تعمیرات پکیج مرکوری در شهر سوادکوه استان مازندران - در جعبه محصول قرار داده شده است تا کاربر به انتخاب خود بتواند سری مورد نظر را برای هدفون انتخاب کند.

تعمیرات پکیج مرکوری در شهر سوادکوه استان مازندران

نسخه پرو هدفون تماما بی‌سیم Hammerhead با استاندارد  IPX4 - تعمیرات پکیج مرکوری در شهر سوادکوه استان مازندران - در برابر نفوذ آب و عرق مقاوم است. کاربران می‌توانند به مدت 4 ساعت به صورت پیوسته با این هدفون موسیقی گوش بدهند که حدود یک ساعت کمتر از محصولاتی مانند ایرپادز پرو و - تعمیرات پکیج مرکوری در شهر سوادکوه استان مازندران - بوز  «QuietComfort» است. شارژدهی ایرباد جدید با درنظرگرفتن کیس به 20 ساعت می‌رسد.

سری‌های هدفون - تعمیرات پکیج مرکوری در شهر سوادکوه استان مازندران - 10 - تعمیرات پکیج مرکوری در شهر سوادکوه استان مازندران - میلی‌متری است و با حالت «Game Mode» - تعمیرات پکیج مرکوری در شهر سوادکوه استان مازندران - تاخیر را به نصف تاخیر سایر هدفون‌های بی‌سیم می‌رساند که از کدک‌های SBC/AAC  پشتیبانی می‌کنند.

البته هدفون ریزر تنها محصول - تعمیرات پکیج مرکوری در شهر سوادکوه استان مازندران - بازار نیست - تعمیرات پکیج مرکوری در شهر سوادکوه استان مازندران - که - تعمیرات پکیج مرکوری در شهر سوادکوه استان مازندران - دارای حالت تاخیر کم است. سامسونگ و وان پلاس نیز دارای حالت - تعمیرات پکیج مرکوری در شهر سوادکوه استان مازندران - کاهش تاخیر صوتی برای گیمینگ هستند. البته باید گوشی و هدفون این دو برند با یکدیگر مورد استفاده قرار گیرد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone