🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر تکنو در شهر جهرم استان فارس✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر تکنو در شهر جهرم استان فارس


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: بابت تعمیر اجاق گاز یا فر چه هزینه ای دریافت می شود؟
    پاسخ: دستگاه باید در ابتدا توسط تکنسین متخصص بررسی شود و پس از آن هزینه تعمیر اجاق گاز و فر به شما اعلام میگردد.
  2. سوال: علت دود کردن شعله فر و اجاق گاز چیست؟
    پاسخ: شعله ها در هنگام بد سوختن ممکن است دود کنند که از عوامل آن میتوان به گرفتگی خروجی ها، وجود چربی و ذرات و ... اشاره کرد.
  3. سوال: سیم فندک اجاق گاز و فر چیست؟
    پاسخ: سیم های ظریفی که جریان برق زا از فندک به ترانس جرقه زن منتقل میکنند.
  4. سوال: چرا بوی گاز از اطراف اجاق گاز و فر احساس می شود؟
    پاسخ: نشتی گاز در آشپز خانه به طور کلی از اجاق گاز یا فر و یا لواز گازی شما می باشد.
  5. سوال: چرا فر من به اندازه کافی گرم نمی شود؟
    پاسخ: ممکن است به دلیل خرابی المنت و سنسور تشخیص دمای فر، دما به اندازه کافی برای پخت پز نرسد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 15708.html
۱۷ اسفند ۱۴۰۱

گروه مدافع کاربران اپل را به خاطر کند کردن آیفون در ۴ کشور به دادگاه می‌کشاند

موضوع کاهش عمدی سرعت گوشی‌های آیفون قدیمی هنوز تمام نشده و کوپرتینونشین‌ها بار دیگر باید پاسخگو باشند. سازمان دفاع از حقوق مصرف کنندگان «Euroconsumer» در دو کشور بلژیک و اسپانیا از اپل شکایت کرده و ...

موضوع کاهش عمدی سرعت گوشی‌های آیفون قدیمی هنوز تمام نشده و - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنو در شهر جهرم استان فارس - کوپرتینونشین‌ها بار دیگر باید پاسخگو باشند. سازمان دفاع از حقوق مصرف کنندگان «Euroconsumer» در دو کشور بلژیک و اسپانیا از اپل شکایت کرده و قصد دارد همین کار را در ایتالیا و - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنو در شهر جهرم استان فارس - پرتغال دنبال کند.

این سازمان با اشاره به جریمه 500 میلیون دلاری اپل در آمریکا خواستار اتخاذ رویه مشابهی برای کاربران در اروپا شده و در - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنو در شهر جهرم استان فارس - پی جریمه 180 میلیون یورویی اپل است.

«الز براگمن» ریاست شورای سیاست‌گذاری و اجرای قوانین این اتحادیه گفت:

«اپل با علم به اینکه - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنو در شهر جهرم استان فارس - بروزرسانی سیستم عامل باعث کند شدن گوشی می‌شود و برای پنهان کردن - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنو در شهر جهرم استان فارس - مشکل باتری بروزرسانی را منتشر کرد»

تعمیرات اجاق گاز و فر تکنو در شهر جهرم استان فارس

چند سال قبل اپل به کاهش عمدی سرعت آیفون‌های قدیمی - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنو در شهر جهرم استان فارس - متهم شد و اسفندماه سال گذشته پرداخت جریمه 500 میلیون دلاری را پذیرفت. در آن مقطع زمانی مشخص شد که کوپرتینویی‌ها به ازای هر گوشی آیفون باید 25 - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنو در شهر جهرم استان فارس - دلار با نظر قاضی به مصرف کنندگان آمریکایی غرامت بپردازند.

قضیه به همین جا ختم نشد و تیرماه امسال نیز پنج کشور دیگر خواهان افزایش 2.7 برابری جریمه اپل برای کاهش سرعت آیفون شدند.

 

سال گذشته شکایت گروهی علیه اپل باعث شد این شرکت به - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنو در شهر جهرم استان فارس - دلیل عدم شفافیت از کاربران عذرخواهی کند. براساس گزارش اتحادیه حمایت از مصرف کنندگان در اروپا، در حدود سه میلیون گوشی آیفون مدل‌های آیفون 6، آیفون 7 و آیفون SE در بلژیک، ایتالیا، پرتغال و - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنو در شهر جهرم استان فارس - اسپانیا فروخته شده است که به نظر می‌رسد اکثر آنها با مشکل افت سرعت عملکرد روبرو شده‌اند.

برخی کاربران - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنو در شهر جهرم استان فارس - ادعا می‌کنند نمی‌توانند با گوشی‌های آیفون خود به راحتی کار کنند و به همین دلیل مجبور هستند گوشی جدیدی خریداری کنند.

مردادماه امسال، وکلای اپل طی نامه‌ای به این اتحادیه اعلام کردند که این ادعاها از نظر حقوقی نادرست است. اپل ادعا می‌کند که قصد - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنو در شهر جهرم استان فارس - نداشته مشتریان را مجبور به خرید گوشی آیفون جدیدی کند.

اپل در - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنو در شهر جهرم استان فارس - بیانیه‌ای به فایننشال تایمز گفت:

«یکی از اهداف ما تولید محصولاتی است که مشتریان‌مان آنها را دوست داشته باشند. طول عمر بیشتر محصول یکی از موضوعات مهمی است که به آن توجه می‌کنیم.»

ایتالیا اخیرا به همین دلیل - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنو در شهر جهرم استان فارس - اپل را به پراخت ۱۰ - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنو در شهر جهرم استان فارس - میلیون یورو جریمه محکوم کرده است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone