🧑🏻‍🔧تعمیرات پکیج ایران رادیاتور در شهر فسا استان فارس✔️|02143840☎️


تعمیرات پکیج ایران رادیاتور در شهر فسا استان فارس


انواع خدمات مشاوره و تعمیر پکیج در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های پکیج نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر پکیج دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: دلیل ارور دادن پکیج چیست؟
    پاسخ: به دلیل وجود برد در پیکج هر ایرادی در هر قسمتی ممکن است اروری را در برد ایجاد کند.
  2. سوال: چقدر هزینه برای تعمیرات پکیج یا خدمات باید پرداخت کنم؟
    پاسخ: هزینه تعمیرات یا خدمات نیاز به بررسی اولیه دستگاه توسط کارشناس را داراد و کارشناس بعد از بررسی اولیه هزینه تعمیر دستگاه را به شما اعلام خواهد کرد.
  3. سوال: آیا تکنسین که مراجعه میکند قطعات مورد نیاز برای تعمیر پکیج را همراه خود دارد؟
    پاسخ: کارشناسان ما معمولا قطعاتی که احتمال خرابی آن ها بیشتر است را به همراه خود دارند، همچنین امکان ارسال قطعه مورد نیاز توسط پیک وجود دارد.
  4. سوال: علت روشن نشدن مشعل پکیج چیست؟
    پاسخ: روشن نشدن مشعل پکیج به عواملی متعددی از جمله برد، نبود گاز، خربی لوله ها و... بستگی دارد و باید توسط تعمیرکار بررسی شود.
  5. سوال: در صورتی که از تعمیرات ارائه شده راضی نباشیم چه اتفاقی رخ میدهد؟
    پاسخ: وجود بیشتر از صد هزار مشترک فعال گواهی است بر رضایت مشتریان از خدمات ما؛ اما در صورتی که به هر دلیل شما از خدمات ارائه شده توسط همکاران ما رضایت نداشته باشید در کوتاه ترین زمان ممکن به مشکل شما رسیدگی خواهد شد و در صورت عدم رضایت امکان بازگشت وجه پرداختی وجود دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 15699.html
۱۷ اسفند ۱۴۰۱

IBM: یک کمیپن هک گسترده علیه زنجیره تامین واکسن کرونا در جریان است

همزمان با آغاز توزیع واکسن کرونا در دنیا یک کمپین هک گسترده سازمان‌های مرتبط با زنجیره توزیع واکسن را در سطح بین‌المللی هدف گرفته است. دو تحلیلگر کمپانی IBM به نام‌های «کلیر زابوا» و«ملیسا فریدریک» ...

همزمان با آغاز توزیع واکسن - تعمیرات پکیج ایران رادیاتور در شهر فسا استان فارس - کرونا در دنیا یک کمپین هک گسترده سازمان‌های مرتبط با زنجیره توزیع واکسن را در سطح بین‌المللی هدف گرفته است.

دو تحلیلگر کمپانی IBM به نام‌های «کلیر زابوا» و«ملیسا فریدریک» که در واحد ویژه حملات سایبری این شرکت با عنوان X-Force IRIS فعال هستند، از یک کمپین هک گسترده - تعمیرات پکیج ایران رادیاتور در شهر فسا استان فارس - علیه زنجیره تامین واکسن کرونا در کشورهای آلمان، ایتالیا، - تعمیرات پکیج ایران رادیاتور در شهر فسا استان فارس - کره جنوبی، جمهوری چک، تایوان و برخی - تعمیرات پکیج ایران رادیاتور در شهر فسا استان فارس - مناطق دیگر پرده برداشته‌اند.

برخی واکسن‌ها نیاز به نگهداری در دمای بسیار سرد دارند و این مساله شامل واکسن فایزر هم می‌شود که باید در دمای زیر ۷۰ درجه سانتیگراد ذخیره شود. این مساله چالشی اساسی برای سازمان‌های دارویی محسوب می‌شود و در عین هکرها هم حملات خود را روی پلتفرم زنجیره تامین سرد - تعمیرات پکیج ایران رادیاتور در شهر فسا استان فارس - سازمان‌ بین‌المللی «Gavi» موسوم به - تعمیرات پکیج ایران رادیاتور در شهر فسا استان فارس - «CCEOP» متمرکز کرده‌اند که روی توزیع و بهبود فناوری‌های ذخیره واکسن در دمای فوق سرد فعالیت دارد.

تعمیرات پکیج ایران رادیاتور در شهر فسا استان فارس

هکرها در بخشی از - تعمیرات پکیج ایران رادیاتور در شهر فسا استان فارس - این حملات ایمیل‌‌‌های حاوی فایل‌ مخرب را به مدیران اجرایی این شرکت ارسال کرده‌اند که هدف از آن سرقت نام‌های کاربری، رمزهای عبور و دیگر اعتبارنامه‌ها برای دسترسی به سیستم‌های داخلی و سرقت اطلاعات حساس است.

به گفته IBM هکرهای خود را به جای مدیران ارشد شرکت - تعمیرات پکیج ایران رادیاتور در شهر فسا استان فارس - «حایر بیومدیکال» جا زده‌اند که خود را تنها ارائه دهنده زنجیره سرد کامل در دنیا عنوان می‌کند. ظاهرا تا کنون دستکم ۱۰ سازمان فعال در زنجیره تامین هدف گرفته‌ شده‌اند.

به باور این تحلیلگران پیاده سازی چنین عملیات حساب شده‌ای در سطح جهانی و تلاش برای دستیابی به اطلاعات در رابطه با داد و ستد و مسیر واکسن‌های کرونا که روی زندگی و اقتصاد جهانی اثر چشمگیری - تعمیرات پکیج ایران رادیاتور در شهر فسا استان فارس - دارد، احتمالا کار هکرهای وابسته به دولت‌ها است.

- تعمیرات پکیج ایران رادیاتور در شهر فسا استان فارس -
اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone