🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر سیاهکل استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر سیاهکل استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت روشن نشدن مایکروویو چیست؟
    پاسخ: روشن نشدن مایکروفر به عواملی متعددی از جمله برد، ترموستات، فیوز و ... بستگی دارد و باید توسط تعمیرکار بررسی شود.
  2. سوال: در صورتی که پس از تعمیر، دستگاه سولاردام مجدد خراب شود، باید دوباره هزینه پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی مجدد دستگاه سولاردام شما در بازه ضمانت سه ماهه تعمیرات قبلی باشد و خرابی ایجاد شده مجددا در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیرات انجام شده، از شما هزینه ای دریافت نخواهد شد.
  3. سوال: آیا نوسانات برقی از دلایل خرابی مگنترون مایکروفر است؟
    پاسخ: خیر، نوسانات برقی نمیتواند آسیبی به مگنترون برساند زیرا مگنترون مستقیما با برق ورودی ارتباطی ندارد.
  4. سوال: تفاوت مایکروویو سولاردام با معمولی چیست؟
    پاسخ: مایکروفر توسط اشعه مواد غذایی را گرم میکند اما سولاردام علاوه بر اشعه توسط المنت های هالوژنی وظیفه گرم کردن را انجام میدهد.
  5. سوال: بابت تعمیر مایکروویو چه هزینه ای دریافت می شود؟
    پاسخ: هزینه تعمیر دستگاه سولاردام نیاز به بررسی اولیه توسط کارشناس را دارا بوده و کارشناس بعد از بررسی اولیه هزینه تعمیر دستگاه را به شما اعلام خواهد کرد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 34190.html
۲۸ بهمن ۱۴۰۱

پرچمدار قدرتمند و خوش قیمت ZTE Axon 9 Pro معرفی شد

شرکت چینی ZTE پس از یک سال وقفه، امروز در نمایشگاه IFA 2018 از پرچمدار خوش قیمت جدیدی به نام «Axon 9 Pro» رونمایی کرد. تلفن مورد بحث با داشتن بریدگی نمایشگر، حاشیه های اندک ...

شرکت چینی ZTE پس از یک سال وقفه، امروز در نمایشگاه IFA 2018 از پرچمدار خوش قیمت جدیدی به نام «Axon 9 Pro» رونمایی کرد. تلفن مورد بحث با داشتن بریدگی نمایشگر، حاشیه های اندک و چیدمان عمودی دوربین دوگانه، شباهت زیادی به آیفون X داشته و البته از مشخصات قدرتمندی بهره می برد.

موبایل Axon 9 Pro مانند آیفون X از نمایشگر AMOLED بهره می برد اما شباهت های این دو همینجا پایان می یابد؛ چرا که صفحه نمایش محصول ZTE با رزولوشن +1080p و ابعاد 6.21 اینچ، از فناوری HDR10 پشتیبانی کرده و با استفاده از یک سنسور RGB، بهترین حالت رنگ و روشنایی را با توجه - تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر سیاهکل استان گیلان - به - تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر سیاهکل استان گیلان - محیط تنظیم می کند.

تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر سیاهکل استان گیلان

پرچمدار ZTE همچنین با در اختیار داشتن باتری 4000 میلی آمپر ساعتی و فناوری شارژ سریع - تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر سیاهکل استان گیلان - QuickCharge 4.0 - تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر سیاهکل استان گیلان - به همراه پورت USB-C، خیال کاربر را از نظر تأمین انرژی راحت می کند. علاوه بر این Axon 9 Pro به اسپیکرهای استریو با پشتیبانی از Dolby Atmos مجهز شده اما شرکت سازنده در این مدل از جک 3.5 میلیمتری صرف نظر کرده است.

Axon 9 Pro از چیپست قدرتمند اسنپدراگون 845 بهره می برد

در زمینه کیفیت ثبت تصویر نیز اکسون 9 پرو با دوربین دوگانه 20+12 مگاپیکسلی مجهز به لرزشگیر اپتیکال، عملکردی در حد و اندازه های یک پرچمدار 2018 را - تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر سیاهکل استان گیلان - به نمایش می گذارد. لازم به ذکر است که حسگر 20 مگاپیکسلی به لنز عریض 130 درجه مجهز شده و حسگر 12 مگاپیکسلی (سونی IMX363) از گشودگی دیافراگم f/1.75 و پیکسل های 1.4 میکرونی بهره می برد.

تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر سیاهکل استان گیلان

در بریدگی نمایشگر Axon 9 Pro شاهد حضور یک دوربین 20 مگاپیکسلی با فاصله کانونی ثابت و گشودگی دهانه لنز f/2.0 هستیم که وظیفه تشخیص چهره کاربر را - تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر سیاهکل استان گیلان - نیز به عهده دارد. در ضمن سنسور اثر انگشت به عنوان راه دیگری برای باز کردن قفل دستگاه در پنل پشتی تعبیه شده است.

همان طور که از یک پرچمدار انتظار می رود، اکسون 9 پرو به قدرتمندترین چیپست موبایل کوالکام یعنی اسنپدراگون 845 مجهز شده که در کنار رم 6 گیگابایتی LPDDR4X و حافظه داخلی 128 گیگابایتی - تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر سیاهکل استان گیلان - UFS 2.1، پاسخگوی تمام نیازهای کاربران خواهد بود. البته در صورت نیاز، امکان افزودن به حافظه داخلی از طریق کارت - تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر سیاهکل استان گیلان - حافظه میکرو اس دی وجود دارد.

تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر سیاهکل استان گیلان

گفتنی است ZTE Axon 9 Pro با قیمت 650 یورو (تاریخ عرضه نامعلوم) در بازار اروپا به - تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر سیاهکل استان گیلان - فروش خواهد رسید و آلمان یکی از نخستین دریافت کننده های این پرچمدار چینی خواهد بود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone