🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر دلونگی در شهر گنبد کاووس استان گلستان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر دلونگی در شهر گنبد کاووس استان گلستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت سوختن لامپ مایکروویو چیست؟
    پاسخ: لامپ مایکروفر بر اثر محکم بستن درب دستگاه و یا نوسانات برقی و چربی گرفتن دستگاه ممکن است بسوزد.
  2. سوال: قیمت موتور گردان مایکروفر چقدر است؟
    پاسخ: موتور گردان های مایکروفر دارای ولتاژ و جنس های فیزیکی متفاوتی میباشد که دارای قیمت های متفاوتی میباشد.
  3. سوال: در صورتی که پس از تعمیر، دستگاه سولاردام مجدد خراب شود، باید دوباره هزینه پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی مایکروفر شما در بازه گارانتی سه ماهه تعمیرات باشد و خرابی ایجاد شده مجدد در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیر شده، نیازی به پرداخت هزینه نیست.
  4. سوال: وظیفه فن مایکروفر چه چیزی است و چه کاری انجام میدهد؟
    پاسخ: فن مایکروفر وظیفه خنک کردن مگنترون را بر عهده دارد و در بعضی مدل ها فن کانوکشن نیز وجود دارد که وظیفه آن پخش گرما در قسمت های مختلف فر مایکروفر میباشد.
  5. سوال: آیا خالی روشن کردن مایکروفر ایراد دارد؟
    پاسخ: بله، درصورت خالی روشن کردن مایکروویو اشعه لیزر به آنتن مگنترون بر میگردد و دچار جرقه و آسیب به دستگاه میشود. اکیدا از خالی روشن کردن مایکروویو جدا خودداری کنید.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 34192.html
۲۸ بهمن ۱۴۰۱

شرکت دانمارکی اسکاگن از ساعت هوشمند فالستر ۲ رونمایی کرد

به تازگی برند دانمارکی اسکاگن در جریان رویداد IFA امسال از نسل جدید ساعت‌های هوشمندش با نام فالستر ۲ رونمایی کرد. فالستر قبلی که در جریان نمایشگاه CES 2018 معرفی شده بود، در واقع اولین ساعت ...

به تازگی برند دانمارکی اسکاگن در جریان رویداد IFA امسال از نسل جدید ساعت‌های هوشمندش با - تعمیرات مایکروفر دلونگی در شهر گنبد کاووس استان گلستان - نام فالستر ۲ رونمایی کرد.

تعمیرات مایکروفر دلونگی در شهر گنبد کاووس استان گلستان

فالستر قبلی که در جریان نمایشگاه CES 2018 معرفی شده بود، در واقع اولین - تعمیرات مایکروفر دلونگی در شهر گنبد کاووس استان گلستان - ساعت هوشمند مجهز به نمایشگر لمسی این کمپانی بود. این گجت علیرغم ظاهر شیک و مینیمالیستی خود آنچنان ویژگی‌های خاصی نداشت که - تعمیرات مایکروفر دلونگی در شهر گنبد کاووس استان گلستان - قیمت ۲۷۵ دلاری‌اش را توجیه کند.

حال این برند دانمارکی که در مالکیت شرکت فاسیل قرار دارد، سعی کرده شانس خود را با ساعت هوشمند جدیدش یعنی فالستر ۲ محک بزند. این ساعت که از سیستم عامل Wear OS گوگل استفاده می‌کند، طراحی شیک - تعمیرات مایکروفر دلونگی در شهر گنبد کاووس استان گلستان - مدل قبلی را حفظ کرده و قابلیت‌های ویژه‌‌ی جدیدی هم برایش تعبیه شده است.

تعمیرات مایکروفر دلونگی در شهر گنبد کاووس استان گلستان

گفته شده که این ساعت هوشمند از قابلیت سنجش ضربان قلب، GPS و پرداخت‌های NFC پشتیبانی خواهد کرد. برند اسکاگن مدعی شده که تغییرات ظاهری زیادی هم در ظاهر این ساعت ایجاد کرده است. فالستر ۲ حاشیه‌های باریکتری دارد و دیگر شاهد حاشیه‌های ضخیم مدل قبلی نیستیم. بدین صورت که حاشیه‌های نمایشگر این ساعت ۲ میلیمتر کمتر از قبل شده و به همین دلیل صفحه نمایش ۱.۱۹ اینچی آن بزرگتر به نظر می‌رسد.

همچنین ساعت یاد شده از مقاومت بالایی در برابر آب برخوردار است و می‌توان هنگام شنا نیز از آن استفاده کرد. در بدنه‌ی این پوشیدنی دو کلید کوچک نیز تعبیه شده که کاربر می‌تواند گزینه‌ها یا اپ‌های دلخواهی را برایشان در نظر بگیرد تا بتواند سریعاً به آنها دسترسی پیدا کند.

تعمیرات مایکروفر دلونگی در شهر گنبد کاووس استان گلستان

علاوه بر همه‌ی امکانات جدید، یک بند شبکه‌‌ای مغناطیسی نیز همانند بند‌های Milanese Loop اپل واچ برای ساعت - تعمیرات مایکروفر دلونگی در شهر گنبد کاووس استان گلستان - فالستر 2 طراحی شده که - تعمیرات مایکروفر دلونگی در شهر گنبد کاووس استان گلستان - می‌توان با سرعت و راحتی بیشتری تنظیمشان گردد.

ساعت جدید برند دانمارکی که قرار است ۲۱ شهریور ماه عرضه گردد، از - تعمیرات مایکروفر دلونگی در شهر گنبد کاووس استان گلستان - قیمتی معادل نسخه‌ی قبلی‌اش بهره می‌برد و می‌توان با پرداخت ۲۷۵ دلار آن را خریداری کرد. البته این قیمت به ساعت‌هایی با بند سیلیکونی یا چرمی اختصاص دارد و خرید این ساعت هوشمند به همراه بند فلزی ۲۰ دلار بیشتر هزینه می‌برد.

گفتنی است این ساعت هوشمند از چیپست - تعمیرات مایکروفر دلونگی در شهر گنبد کاووس استان گلستان - اسنپدراگون Wear 2100 قدیمی استفاده می‌کند. این در حالی است که دو روز - تعمیرات مایکروفر دلونگی در شهر گنبد کاووس استان گلستان - پیش از معرفی این ساعت، کوالکام قصد دارد از چیپست جدیدی برای ساعت‌های هوشمند رونمایی کند.

 

تماشا کنید: هک ساعت هوشمند ال جی و تبدیل آن به ابزاری برای شناسایی - تعمیرات مایکروفر دلونگی در شهر گنبد کاووس استان گلستان - ژست های حرکتی

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر همگون نوشته شده درتاریخ 1402/08/22
وقت بخیر آیا احیانا سمت گدم آباد گنبد کاووس سرویس دهی دارید.
پاسخ: بله در گدم آباد شهر گنبد کاووس خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.
کاربر اشتاد نوشته شده درتاریخ 1402/08/16
آیا جسارتا اطراف آق قایه گنبد کاووس اعزام کارشناس دارید
پاسخ: بله در آق قایه شهر گنبد کاووس خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone