🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر املش استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر املش استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چه دلایلی برای روشن نشدن مایکروویو وجود دارد؟
    پاسخ: علت روشن نشدن مایکروفر خرابی برد، ترموستات و فیوز دستگاه میتواند باشد و باید توسط تعمیرکار متخصص بررسی گردد.
  2. سوال: تفاوت مایکروویو سولاردام با معمولی چیست؟
    پاسخ: در مایکروفر غذا با اشعه گرم میشود ولی در سولاردام با استفاده از المنت و اشعه غذا گرم میشود
  3. سوال: آیا نصب مایکروفر در کنار اجاق گاز مشکلی ایجاد میکند؟
    پاسخ: نصب مایکروویو در کنار اجاق گاز توصیه نمیشود و بهتر است که مایکروویو به دور از منابع حرارتی قرار بگیرد.
  4. سوال: وظیفه فن مایکروفر چه چیزی است و چه کاری انجام میدهد؟
    پاسخ: وظیفه فن خنک کردن مگنترون است . بعضی از مدل ها دارای فن کانوکشن هستند که عمل پخش گرما در قسمت های دیگر ماکرووفر را انجام میدهند.
  5. سوال: علت داغ نکردن مایکروویو چیست؟
    پاسخ: داغ نکردن مایکروفر دلایل مختلفی میتواند داشته باشد که خرابی برد فرمان، خرابی قطعات مربوط به قسمت های ولتاژ و اشعه و یا خرابی المنت ها از مواردی است که میتوان به آن اشاره کرد که باید توسط تکنسین تعمیرات مایکروفر بررسی شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 34191.html
۲۸ بهمن ۱۴۰۱

موبایل هوشمند اکسپریا XZ3 در پایگاه داده گیک بنچ رویت شد

کنفرانس خبری سونی فردا در نمایشگا IFA برگزار می شود و شایعات حاکی از آن است که این کمپانی از دو مدل اکسپریا XA3 و اکسپریا XZ3 رونمایی می کند. پیش از این، مدل اول ...

کنفرانس خبری سونی فردا در نمایشگا IFA - تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر املش استان گیلان - برگزار می - تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر املش استان گیلان - شود و شایعات حاکی از آن است که این کمپانی از دو مدل اکسپریا XA3 و اکسپریا XZ3 رونمایی می کند. پیش از این، مدل اول که میان رده به حساب می آید، در پایگاه داده گیک بنچ با مشخصات چیپست اسنپدراگون 660 دیده شده - تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر املش استان گیلان - بود اما حالا پرچمدار XZ3 نیز نتایج بنچمارکش در گیک بنچ منتشر شده که بسیار امیدوارکننده به نظر می رسد.

اکسپریا XZ3 همچنین مدل دیگری با مشخصات 4 گیگابایت رم و اندروید 9 پای (Pie) دارد که این دستگاه را تبدیل - تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر املش استان گیلان - به یکی از اولین تلفن های هوشمند مجهز به - تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر املش استان گیلان - اندروید جدید می کند. بر اساس اطلاعات قبلی نیز همچنین می دانیم که این گوشی از نمایشگری کشیده و بدون بریدگی و تک دوربینی در پشت آن برخوردار است.تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر املش استان گیلان

آنطور که در تصویر مربوط به بنچمارک می توان دید، اکسپریا XZ3 در تست های تک هسته ای و چندهسته ای به - تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر املش استان گیلان - ترتیب امتیازهای 2330 و 8665 را به دست آورده است که در این صورت با پرچمداری نسبتاً قدرتمند طرف خواهیم بود.

همان - تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر املش استان گیلان - طور که اشاره شد کنفرانس خبری سونی فردا در برلین برگزار شده و دیجیاتو نیز مثل همیشه به پوشش لحظه به لحظه این رویداد خواهد پرداخت.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر دلدار نوشته شده درتاریخ 1402/08/20
سلام روز بخیر احیانا اطراف شهید بهشتی املش طرح تعویض مایکروفر جنرال الکتریک قدیمی به جدید دارید
پاسخ: بله در شهید بهشتی شهر املش خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.
کاربر واپسین نوشته شده درتاریخ 1402/08/17
سلام تعمیرگاه شما روستای کیاگهان املش کار انجام میده.
پاسخ: بله در روستای کیاگهان شهر املش خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone