🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر سوادکوه استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر سوادکوه استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: مایکروویو هرچند وقت یکبار باید سرویس شود؟
    پاسخ: مایکروفر به صورت مرتب باید هرسال سرویس شده و عایق میکا یا فیلتر اشعه آن تعویض گردد.
  2. سوال: دلیل نچرخیدن سینی داخلی مایکروفر چیست؟
    پاسخ: نچرخیدن سینی مایکروفر میتواند مربوط به خرابی موتور گردان، سینی، ریل، کوبلن، میکروسوییچ درب یا برد دستگاه باشد و باید توسط متخصص تعمیرات مایکروفر بررسی شود.
  3. سوال: علت خرابی المنت مایکروویو چه میتواند باشد؟
    پاسخ: کثیفی المنت و گرفتن چربی و یا عوامل بیرون میتواند باعث آسیب رسیدن به المنت و خرابی آن بشود.
  4. سوال: تفاوت برد اینورتر با برد مین مایکروفر چیست؟
    پاسخ: برد اینورتر مایکروفر وظیفه تامین و افزایش ولتاژ ورودی به مگنترون را دارد ولی برد مین وظیفه ارسال فرمان ها به قسمت های مختلف دستگاه را برعهده دارد.
  5. سوال: مایکروفر داغ نمی کند، علت چیست؟
    پاسخ: گرم نکردن مایکروفر میتواند مربوط به خرابی قطعات قسمت های ولتاژ و اشعه و یا خرابی المنت ها و یا مشکل در قسمت برد فرمان دستگاه باشد و باید توسط کارشناس تعمیرات مایکروویو بررسی گردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 34189.html
۲۸ بهمن ۱۴۰۱

لپتاپ های جدید دل اینسپایرون 7000 معرفی شدند

ساعاتی پیش اینتل از پردازنده های جدید نسل هشتم خود، سری امبر لِیک و ویسکی لِیک رونمایی کرد. در بین سازنده های لپتاپ ها دل از اولین هایی است که از محصولات خود، سری اینسپایرون ...

ساعاتی پیش اینتل از پردازنده های جدید نسل هشتم خود، سری امبر لِیک - تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر سوادکوه استان مازندران - و ویسکی لِیک رونمایی کرد. در بین سازنده های لپتاپ ها دل از اولین هایی است که - تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر سوادکوه استان مازندران - از محصولات خود، سری اینسپایرون 7000 با این پردازنده ها رونمایی کرده است.

سری 7000 - تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر سوادکوه استان مازندران - بالاترین مدل ها از سری اینسپایرون جدید هستند، بسیاری از خصوصیات سری XPS از جمله بدنه فلزی را - تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر سوادکوه استان مازندران - به ارث برده اند و با نمایشگرهای 13، 15 یا 17 اینچی همراه شده اند. هر سه این مدل ها از - تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر سوادکوه استان مازندران - فناوری تصویر HDR و نمایشگرهای چرخنده 360 درجه ای با حاشیه های باریک پشتیبانی می کنند و - تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر سوادکوه استان مازندران - در عین حال دستیار مجازی الکسای آمازون نیز برای آنها در نظر گرفته شده است. علاوه بر این سیستم دفع حرارت جدید با دریچه هایی تعبیه شده در لولای 360 درجه برای آنها طراحی شده است.

تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر سوادکوه استان مازندران

سری اینسپایرون مذکور به درگاه USB-C سازگار با خروجی دیسپلی پورت مجهز شده اند و بر اساس آنچه که دل اعلام کرده برای روشن کردن دستگاه نیازی به فشردن کلید خاصی نیست و کاربر تنها با لمس حسگر اثر انگشت تعبیه شده می تواند لپتاپ را روشن کند. مدل های 13 و 15 اینچی در مدل - تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر سوادکوه استان مازندران - هایی با نمایشگرهای UHD نیز ارائه می شوند.

مدل 13 اینچی از یک درگاه USB-C در - تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر سوادکوه استان مازندران - کنار یک درگاه USB-A (استاندارد معمول) بهره می برد. در کنار آن به - تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر سوادکوه استان مازندران - درگاه های HDMI 2.0 و کارت خوان ماکرو - تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر سوادکوه استان مازندران - اس دی مجهز شده است. مدل های 15 و 17 اینچی در کنار این موارد از یک درگاه USB-A اضافه تر بهره می برد و البته درگاه کارت خوان نیز با کارت های اس دی سازگار است.

برای دو مدل بزرگتر سری اینسپایرون 7000 کارت های گرافیک انویدیا در نظر گرفته شده: MX130 برای مدل 15 اینچی و MX150 برای مدل 17 اینچی. رم سه مدل جدید 8 تا 16 گیگابایت است. پردازنده های در نظر گرفته شده برای این سری نیز از رده ویسکی لیک اینتل هستند.

مدل 13 اینچی با نمایشگر fHD از سری اینسپایرون 7000 حداقل قیمت 879 - تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر سوادکوه استان مازندران - دلاری دارد و برای مدل با نمایشگر UHD قیمت 1249 دلار در نظر گرفته شده. به این ترتیب نسبت به سری XPS با نمایشگرهای 13 اینچی به صرفه تر به حساب می  آید. برای مدل های 15 اینچی با نمایشگرهای fHD و UHD نیز به ترتیب باید 849 و 1249 دلار بپردازید. مدل 17 اینچی نیز برچسب قیمت 1100 دلاری - تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر سوادکوه استان مازندران - خورده است. همه این مدل ها از 10 مهر - تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر سوادکوه استان مازندران - ماه روانه بازار می شوند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone