🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی اجنرال در شهر مشکین شهر استان اردبیل✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی اجنرال در شهر مشکین شهر استان اردبیل


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چرا صفحه نمایش کولرگازی کار نمی کند؟
    پاسخ: صفحه نمایش کولرگازی اطلاعات زیادی در مورد وضعیت فعلی دستگاه به ما می دهد و به دلیلای مختلفی می تواند از کار بیافتد.
  2. سوال: کمپرسور در کولرگازی چیست؟
    پاسخ: تبدیل گاز به مایع و گردش آن در کولرگازی که بر اساس نوع کمپرسور این عملکرد با کمی تفاوت انجام خواهد گرفت.
  3. سوال: آیا برای مراجعه تکنسین ها با من هماهنگ خواهد شد؟
    پاسخ: تکنسین های ما با شما تماس خواهند گرفت و شما می توانید در هر زمانی که آمادگی دریافت تعمیرات را داشتید با ایشان هماهنگ کنید.
  4. سوال: چرا کولرگازی من باد سرد ندارد؟
    پاسخ: هوای سرد و خنک در کولر گازی به عوامل مختلفی چون فیلتر سالم، ترموستات، خرابی دریچه ها و... بستگی دارد.
  5. سوال: چرا کولرگازی هوا را خیلی کم پرتاب میکند؟
    پاسخ: در ابتدا بررسی کنید که میزان شدت هوا در کولرگازی بالا باشد که اگر در صورت بالا بودن باز هم شدت پرتاب کم باشد قطعا باید قطعات مختلف داخل کولرگازی مورد بررسی قرار گیرد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 34517.html
۲۸ بهمن ۱۴۰۱

جهرمی بزرگترین غایبان دولت الکترونیک را معرفی کرد

صبح امروز وزیر ارتباطات در برنامه زنده تلویزیونی شرکت کرد و چنانچه پیش ازین گفته بود در مورد دولت الکترونیک که راهکاری برای جلوگیری از فساد است، صحبت کرد. جهرمی در صحبت‌های خود شفاف سازی ...

صبح امروز وزیر ارتباطات در برنامه زنده تلویزیونی شرکت کرد و چنانچه - تعمیرات کولر گازی اجنرال در شهر مشکین شهر استان اردبیل - پیش ازین گفته بود در مورد دولت الکترونیک که راهکاری برای جلوگیری از فساد است، صحبت - تعمیرات کولر گازی اجنرال در شهر مشکین شهر استان اردبیل - کرد.

جهرمی در صحبت‌های خود شفاف سازی را یک فرایند دانست که برای محقق شدن به زمان طولانی و - تعمیرات کولر گازی اجنرال در شهر مشکین شهر استان اردبیل - عزم ملی نیاز دارد. وزیر ارتباطات مثال‌ها محسوسی در مورد دولت الکترونیک عنوان کرد که اجرایی شدن آنها از وارد شدن خسارت و قاچاق جلوگیری کرده است. خرید الکترونیکی طرح ترافیک و راه اندازی کارت سوخت که منجر به جلوگیری از قاچاق 6.4 میلیارد لیتر سوخت شد، از جمله این نمونه ها بودند.

به عقیده وزیر ارتباطات اتصال کلیه دستگاه‌ها به - تعمیرات کولر گازی اجنرال در شهر مشکین شهر استان اردبیل - یکدیگر و الکترونیکی شدن فرآیندهای میان سازمانی به جز شفاف سازی موجب تسهیل روند اداری مراجعان هم می‌شود چراکه تاکنون 1364 مجوز فعالیت اقتصادی داخل کشور توسط معاونت امور اقتصادی احصاء شده است.

تعمیرات کولر گازی اجنرال در شهر مشکین شهر استان اردبیل

در نمودار دیگری که جهرمی منتشر کرد یک شخص برای دریافت مجوز بهره برداری از استخر پرورش آبزی نیاز به 130 مدرک و استعلام از سازمان‌‌های - تعمیرات کولر گازی اجنرال در شهر مشکین شهر استان اردبیل - اجرایی گوناگون دارد و در بهترین حالت - تعمیرات کولر گازی اجنرال در شهر مشکین شهر استان اردبیل - 2 سال طول می‌کشد تا - تعمیرات کولر گازی اجنرال در شهر مشکین شهر استان اردبیل - شخص بتواند مجوز راه اندازی استخر پرورش ماهی را دریافت کند. به گفته جهرمی:

«راه‌اندازی دولت الکترونیک راه حل این استعلامات و مسیر طولانی - تعمیرات کولر گازی اجنرال در شهر مشکین شهر استان اردبیل - است که باعث می‌شود به جای اینکه مردم بین دستگاه‌های مختلف بدوند، - تعمیرات کولر گازی اجنرال در شهر مشکین شهر استان اردبیل - کار آنها بین دستگاه ها روانه شود.»

تعمیرات کولر گازی اجنرال در شهر مشکین شهر استان اردبیل

جهرمی الکترونیکی شدن خدمات دستگاه‌ها را کافی ندانست و لازمه شفاف سازی و - تعمیرات کولر گازی اجنرال در شهر مشکین شهر استان اردبیل - جلوگیری از تخلفات را متصل شدن کلیه دستگاه‌ها به یکدیگر عنوان کرد. او ضمن تشکر از وزیر - تعمیرات کولر گازی اجنرال در شهر مشکین شهر استان اردبیل - صنعت برای راه بسترهای دولت الکترونیک، این - تعمیرات کولر گازی اجنرال در شهر مشکین شهر استان اردبیل - انتقاد را وارد کرد که اگر سامانه وزارت صنعت با سایر دستگاه - تعمیرات کولر گازی اجنرال در شهر مشکین شهر استان اردبیل - ها مرتبط بود، قطعا هنگام باز شدن سایت ثبت سفارش برای واردات غیرقانونی خودروها، سایر نهادها از این موضوع - تعمیرات کولر گازی اجنرال در شهر مشکین شهر استان اردبیل - مطلع می‌شدند و در نتیجه از بروز چنین تخلفی جلوگیری می‌شد.

او در ادامه به مشکلاتی که برسر راه دولت الکترونیک است اشاره کرد و توضیح داد که چگونه زیرمجوعه‌های یک وزیر، او را به تعارض - تعمیرات کولر گازی اجنرال در شهر مشکین شهر استان اردبیل - قانونی می‌رسانند تا - تعمیرات کولر گازی اجنرال در شهر مشکین شهر استان اردبیل - کار انجام نشود.

وزیر ارتباطات - تعمیرات کولر گازی اجنرال در شهر مشکین شهر استان اردبیل - با بیان اینکه دولت الکترونیکی عصای موسی نیست بلکه شفافیت ایجاد می‌کند، گفت:

«در حوزه دولت الکترونیکی دستگاه‌های مختلفی وجود دارد، فقط دولت نیست و کل حاکمیت را دربرمی‌گیرد. بیش‌ترین دستگاهی که باید به استعلامات پاسخ دهد، قوه قضاییه است که 27 درصد کل استعلامات مربوط به آن است. نیروی انتظامی هم 18 درصد کل استعلامات را باید پاسخ دهد. اما دستگاه قضا می‌گوید که مستقل است و به همین دلیل نمی‌تواند به دولت الکترونیکی بپیوندد و نیروی انتظامی نیز استدلال دارد چون زیرمجموعه دولت نیست، پس نیازی به اتصال به دولت الکترونیکی نیست.»

وی با اشاره به ضرورت اتصال دستگاه قضا و نیروی انتظامی به دولت الکترونیکی در نظام اعتبارسنجی اظهار کرد که - تعمیرات کولر گازی اجنرال در شهر مشکین شهر استان اردبیل - نمی‌توان قبل از پیوستن این دو دستگاه به دولت الکترونیکی فرایندها را تکمیل کرد چراکه نظام اعتبارسنجی بدون حضور قوه قضاییه و نیروی انتظامی معنی ندارد.

در حال حاضر دستگاه قضایی، نیروی انتظامی، سازمان امور مالیاتی، روزنامه رسمی، شهرداری‌ها، بانک مرکزی، وزارت علوم و بیمه‌ از غایبان - تعمیرات کولر گازی اجنرال در شهر مشکین شهر استان اردبیل - بزرگ پیوستن به دولت الکترونیکی هستند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone