🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر دلونگی در شهر گلستان استان گلستان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر دلونگی در شهر گلستان استان گلستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چه ضمانتی بابت حفظ حریم شخصی من وجود دارد؟
    پاسخ: تمامی تعمیرکاران مایکروویو ما مدارک تایید شده از مراجع نظارتی و انتظامی را داشته و دوره های ارتباط موثر با مشتری را گذرانده اند.
  2. سوال: علت داغ نکردن مایکروویو چیست؟
    پاسخ: داغ نکردن مایکروفر دلایل مختلفی میتواند داشته باشد که خرابی برد فرمان، خرابی قطعات مربوط به قسمت های ولتاژ و اشعه و یا خرابی المنت ها از مواردی است که میتوان به آن اشاره کرد که باید توسط تکنسین تعمیرات مایکروفر بررسی شود.
  3. سوال: علل سوختن موتور گردون مایکروفر چیست؟
    پاسخ: قرار دادن وسایل سنگین و استفاده نامناسب از دستگاه سولاردام از علت های خرابی موتور گردان مایکروفر میباشد.
  4. سوال: نقش المنت در مایکروویو چیست؟
    پاسخ: المنت مایکروفر وظیفه گریل کردن را برعهده دارد و برای برنامه های پخت و پز استفاده میشود.
  5. سوال: شرایط مناسب برای نگهداری از مایکروفر چیست؟
    پاسخ: فضای قرار گیری مایکروفر باید به گونه ای باشد که گردش هوا در اطراف و به خصوص در پشت آن مناسب باشد تا از گرم شدن بیش از حد دستگاه جلوگیری شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 22352.html
۱۰ اسفند ۱۴۰۱

احتمال عرضه ایرپاد جدید در ماه آینده؛ ایرپاد پرو لایت در راه است؟

با اینکه اپل سال ۲۰۱۹ از مدل جدید ایرپاد رونمایی کرد و در همان سال هم ایرپاد پرو از راه رسید، اما شایعات حاکی از آنند که ایرباد جدیدی در راه است و ماه آینده ...

با اینکه - تعمیرات مایکروفر دلونگی در شهر گلستان استان گلستان - اپل سال ۲۰۱۹ از مدل جدید ایرپاد رونمایی کرد و در همان سال هم ایرپاد پرو از راه رسید، اما شایعات حاکی از - تعمیرات مایکروفر دلونگی در شهر گلستان استان گلستان - آنند که ایرباد جدیدی در راه است و ماه آینده (مه) به جمع خانواده ایرپادهای اپل اضافه - تعمیرات مایکروفر دلونگی در شهر گلستان استان گلستان - خواهد شد.

جان پراسر (Jon Prosser) افشاگر مسائل مربوط - تعمیرات مایکروفر دلونگی در شهر گلستان استان گلستان - به اپل - تعمیرات مایکروفر دلونگی در شهر گلستان استان گلستان - از کانال یوتیوبی «Front Page Tech» توییتی منتشر کرده و در آن مدعی شده ایرپاد جدید «آماده عرضه» - تعمیرات مایکروفر دلونگی در شهر گلستان استان گلستان - است و احتمالاً همراه با مک بوک پرو جدید که آن - تعمیرات مایکروفر دلونگی در شهر گلستان استان گلستان - هم شایعه شده ماه آینده روانه بازار می‌شود، به بازار عرضه خواهد شد.

اگرچه هنوز اطلاعات کاملا دقیقی در دسترس نیست، اما این ایرباد می‌تواند نسل - تعمیرات مایکروفر دلونگی در شهر گلستان استان گلستان - سوم ایرپاد معمولی و یا حتی نسخه ارزان قیمت ایرپاد پرو بدون قابلیت حذف نویز فعال به نام ایرپاد پرو لایت (Airpods Pro Lite) باشد که اوایل سال جاری میلادی شایعه عرضه آن منتشر شد

.

تعمیرات مایکروفر دلونگی در شهر گلستان استان گلستان

این شایعه اولین بار توسط یک خبرگزاری تایوانی به - تعمیرات مایکروفر دلونگی در شهر گلستان استان گلستان - نام Digitimes مطرح شد که در گزارش خود در مورد محصولاتی که قرار است در این کشور تولید شوند، به نام - تعمیرات مایکروفر دلونگی در شهر گلستان استان گلستان - «ایرپاد پرو لایت» نیز اشاره و تاریخ عرضه آن را سال ۲۰۲۰ اعلام کرد.

اولین مدل ایرپاد اواخر سال ۲۰۱۶ به بازار عرضه شد و همانطور که پیش تر گفته شد مدل جدید آن نیز اوایل سال ۲۰۱۹ از راه رسید، به همین دلیل احتمال عرضه یک مدل ارزان قیمت در سری ایرپاد پرو در - تعمیرات مایکروفر دلونگی در شهر گلستان استان گلستان - آینده نزدیک، بیشتر از عرضه یک مدل کاملاً جدید است.

با این وجود در حال حاضر نمی‌توان با قطعیت در مورد ایرپاد جدید و - تعمیرات مایکروفر دلونگی در شهر گلستان استان گلستان - همچنین سری جدید مک - تعمیرات مایکروفر دلونگی در شهر گلستان استان گلستان - بوک پرو صحبت کرد. با انتشار شایعات جدید، احتمال اضافه شدن عضو جدید به خانواده‌های این دو محصول نیز بیشتر می‌شود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone