🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر بوتان در شهر کنگاور استان کردستان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر بوتان در شهر کنگاور استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چه دلایلی برای روشن نشدن مایکروویو وجود دارد؟
    پاسخ: علت روشن نشدن مایکروفر خرابی برد، ترموستات و فیوز دستگاه میتواند باشد و باید توسط تعمیرکار متخصص بررسی گردد.
  2. سوال: قیمت موتور گردان مایکروفر چقدر است؟
    پاسخ: موتور گردان های مایکروفر دارای ولتاژ و جنس های فیزیکی متفاوتی میباشد که دارای قیمت های متفاوتی میباشد.
  3. سوال: تعمیرکار مایکروویو چقدر بعد از ثبت سفارش مراجعه میکند؟
    پاسخ: نهایتا پس از 60 دقیقه بعد از ثبت درخواست کارشناسان سولاردام ما با شما تماس گرفته و جهت زمان مراجعه، با شما هماهنگ میکنند.
  4. سوال: آیا تکنسینی که برای تعمیر مایکروویو من مراجعه میکند تخصص لازم را دارد؟
    پاسخ: همه تعمیرکاران مایکروویو ما مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی را دارا بوده و تجربه ای چند ساله در زمینه تعمیرات دارند.
  5. سوال: دلیل خرابی لامپ مایکروفر چیست؟
    پاسخ: محکم بسته شدن درب دستگاه و یا چربی گرفتن دستگاه و نوسانات برقی میتواند باعث خرابی لامپ مایکروویو بشود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 22351.html
۱۰ اسفند ۱۴۰۱

آژانس فضایی اروپا از کانسپت دستکش فضانوردی آینده رونمایی کرد

آژانس فضایی اروپا (ESA) از طرح مفهومی دستکش فضانوردی جدیدی رونمایی کرده که نه تنها از دستان فضانوردان در محیط خلاء محافظت می‌کند، بلکه به آن‌ها اجازه کنترل کردن پهپادها به کمک ژست‌های حرکتی را ...

آژانس فضایی اروپا (ESA) از طرح مفهومی دستکش فضانوردی جدیدی رونمایی کرده که نه تنها از دستان فضانوردان در محیط خلاء محافظت می‌کند، بلکه به آن‌ها اجازه کنترل کردن پهپادها به کمک ژست‌های حرکتی را می‌دهد.

آژانس فضایی اروپا تصویری از طرح مفهومی دستکش فضانوردی آینده خود به نام «Power Glove» منتشر کرده و می‌گوید هدف اصلی آن، محافظت از دستان فضانورد در محیط خلاء است. - تعمیرات مایکروفر بوتان در شهر کنگاور استان کردستان - اما کارکرد دستکش به همین یک مورد ختم نشده و به فضانورد اجازه کنترل کردن وسایل الکترونیکی سطح ماه بوسیله ژست‌های حرکتی - تعمیرات مایکروفر بوتان در شهر کنگاور استان کردستان - را می‌دهد.

تعمیرات مایکروفر بوتان در شهر کنگاور استان کردستان

آژانس یاد شده می‌گوید یکی از وسایلی که به کمک - تعمیرات مایکروفر بوتان در شهر کنگاور استان کردستان - این دستکش امکان کنترل کردن آن وجود دارد، پهپاد است و فضانورد می‌تواند به کمک آن پیش از قدم گذاشتن به مناطق ناشناخته، محیط را با پهپاد اکتشاف کند. علاوه بر این فضانوردان می‌توانند به کمک ژست‌های حرکتی ماشین‌های کنترل از راه دور را به مناطقی بفرستند که خودشان - تعمیرات مایکروفر بوتان در شهر کنگاور استان کردستان - نمی‌توانند بروند.

طرح مفهومی دستکش Power Glove در مجموع سه قابلیت دیگر هم دارد که شامل لیزر داخلی برای محاسبه مسافت، نمایشگر داخلی برای نمایش اطلاعاتی نظیر میزان اکسیژن باقی مانده و سنسورهای مختلف برای ژست‌های حرکتی می‌شوند. ممکن است در آینده طرح‌های دیگری با قابلیت‌هایی همچون بهره برداری - تعمیرات مایکروفر بوتان در شهر کنگاور استان کردستان - از انرژی و قابلیت خودترمیمی نیز معرفی شوند.

اوایل سال 2019 آژانس فضایی اروپا قراردادی را - تعمیرات مایکروفر بوتان در شهر کنگاور استان کردستان - با شرکتی - تعمیرات مایکروفر بوتان در شهر کنگاور استان کردستان - فرانسوی به نام «Comex» و دو شریک آن به نام‌های «OeWF» و «DITF» امضا کرد. این سه شرکت مأمور شدند تا در بازه دو ساله - تعمیرات مایکروفر بوتان در شهر کنگاور استان کردستان - منسوجات و مواد اولیه مورد نیاز برای ساخت دستکش فضانوردی آینده برای مأموریت‌های ماه را پیدا کنند. آژانس فضایی اروپا با این پروژه علاوه بر اهداف - تعمیرات مایکروفر بوتان در شهر کنگاور استان کردستان - دیگر، به دنبال مواد خودترمیم کننده نیز هست.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone