🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر دلونگی در شهر لاهیجان استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر دلونگی در شهر لاهیجان استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چرا داخل مایکروفر جرقه میزند؟
    پاسخ: دلیل جرقه زدن مایکروفر میتواند مربوط به استفاده از ظروف فلزی و آلومینیومی داخل دستگاه باشد. همچنین خرابی مگنترون، عایق میکا و یا از بین رفتن عایق بدنه یا سینی باعث جرقه زدن مایکروفر میگردد.
  2. سوال: در صورت تکرار خرابی مایکروفر باید دوباره هزینه ای پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی مجدد دستگاه سولاردام شما در بازه ضمانت سه ماهه تعمیرات قبلی باشد و خرابی ایجاد شده مجددا در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیرات انجام شده، از شما هزینه ای دریافت نخواهد شد.
  3. سوال: ترانس در ماکروویو چه نقشی را ایفا میکند؟
    پاسخ: ترانس در ماکروفر وظیفه تبدیل ولتاژ220 ورودی به 2100 ولت را بر عهده دارد و آن را به خازن منتقل میکند.ُ
  4. سوال: چه تضمینی برای حفظ حریم شخصی من وجود دارد؟
    پاسخ: تمامی کارشناسان سولاردام ما دارای مدارک تایید شده از تمامی مراجع نظارتی و انتظامی بوده و دوره های ارتباطی برخورد با مشتری را گذرانده اند.
  5. سوال: علت روشن نشدن مایکروویو چیست؟
    پاسخ: علت روشن نشدن مایکروفر خرابی برد، ترموستات و فیوز دستگاه میتواند باشد و باید توسط تعمیرکار متخصص بررسی گردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 22350.html
۱۰ اسفند ۱۴۰۱

پردازنده‌های پایین رده جدید AMD در راهند؛ رقابت با پردازنده‌های Core i3 اینتل

شرکت AMD در حال توسعه پردازنده‌های جدید رایزن با قیمت پایین است تا بتواند با پردازنده‌های نسل دهم اینتل Core i3 کامت لیک اس رقابت کند. پردازنده‌های پایین رده AMD در سری رایزن ۳ قرار می‌گیرند. ...

شرکت AMD در حال توسعه پردازنده‌های جدید رایزن با قیمت پایین است تا بتواند با پردازنده‌های نسل دهم اینتل Core i3 کامت لیک اس رقابت کند. پردازنده‌های پایین رده AMD در سری رایزن ۳ قرار می‌گیرند.

این پردازنده‌های ۴ هسته‌ای بر اساس معماری Zen ۲ به تولید می‌رسند و پردازنده‌های آینده Core i3 کامت لیک اس اینتل را هدف قرار داده‌اند. این پردازنده‌های پایین رده AMD به ۴ هسته و ۸ رشته مجهز می‌شوند و ۱۶ مگابایت حافظه کش L3 و ۲ مگابایت حافظه کش L2 دارند. فرکانس این پردازنده‌های پایین رده AMD برابر با ۳.۹ و ۴.۳ گیگاهرتز اعلام شده - تعمیرات مایکروفر دلونگی در شهر لاهیجان استان گیلان - که انتظار می‌رود مربوط به فرکانس بوست آن‌ها باشد و این شرکت فرکانس پایه پایین‌تری برای آن‌ها درنظر بگیرد.

تابستان سال گذشته شرکت AMD از پردازنده‌های سری ۳۰۰۰ رایزن برپایه معماری Zen ۲ رونمایی کرد. در حال حاضر این کمپانی پردازنده‌های سری رایزن ۵، رایزن ۷، رایزن ۹ را - تعمیرات مایکروفر دلونگی در شهر لاهیجان استان گیلان - برپایه معماری Zen 2 در بازار می‌فروشد و خبری از پردازنده‌های سری رایزن 3 نیست، اما در آینده نزدیک این موضوع تغییر می‌کند.

تعمیرات مایکروفر دلونگی در شهر لاهیجان استان گیلان

رایزن ۳ ۳۱۰۰ و رایزن ۳ ۳۳۰۰X پردازنده‌های پایین رده AMD را تشکیل می‌دهند. توان حرارتی این دو پردازنده برابر با - تعمیرات مایکروفر دلونگی در شهر لاهیجان استان گیلان - ۶۵ وات بوده که با توجه - تعمیرات مایکروفر دلونگی در شهر لاهیجان استان گیلان - به بهینه‌سازی‌های معماری Zen ۲ و همچنین لیتوگرافی ۷ نانومتری، چندان مناسب نیست و غیرمنطقی به نظر می‌رسد.

این شرکت به دو دلیل - تعمیرات مایکروفر دلونگی در شهر لاهیجان استان گیلان - می‌تواند - تعمیرات مایکروفر دلونگی در شهر لاهیجان استان گیلان - پردازنده‌های چهار هسته‌ای سری رایزن ۳ را وارد بازار کند. یکی از آن‌ها نجات پردازنده نامناسب و ناقص رایزن ۵ ۳۶۰۰ و غیرفعال‌سازی CCX معیوب است و دیگری استفاده از یک طراحی کاملا جدید که تنها یک CCX درون CCD - تعمیرات مایکروفر دلونگی در شهر لاهیجان استان گیلان - دارد. در صورتی که AMD به دنبال استفاده از طراحی جدید باشد، از نظر قیمتی - تعمیرات مایکروفر دلونگی در شهر لاهیجان استان گیلان - می‌تواند رقابت جذاب‌تری با پردازنده‌های Core i3 اینتل ایجاد کند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر نینا نوشته شده درتاریخ 1402/08/21
میتونم یه سوال بپرسم تعمیرچی آیا سمت خزر لاهیجان اعزام نیرو داره
پاسخ: بله در خزر شهر لاهیجان خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone