🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر بوتان در شهر علی آباد کتول استان گلستان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر بوتان در شهر علی آباد کتول استان گلستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: وظیفه ترموستات قابلمه ای در مایکروفر چیست؟
    پاسخ: ترموستات قابلمه ای در ماکروفر وظیفه دارد که در صورت افزایش بیش از حد دمای مگنترون یا کابین مایکروویو، برق وردودی به دستگاه را قطع کند تا دستگاه آسیب نبیند.
  2. سوال: وظیفه سنسور وزن مایکروفر چیست؟
    پاسخ: سنسور وزن مایکروفر وظیفه سنجش وزن مواد داخل مایکروفر را برعهده دارد و در برنامه هایی همچون دیفراست مورد استفاده قرار میگیرد.
  3. سوال: علت خرابی میکروسوییچ مایکروویو چیست؟
    پاسخ: برای خرابی میکروسوییچ درب به دلایل مختلفی مانند محکم بستن درب، چربی گرفتن دستگاه، نوسانات برقی اشاره کرد.
  4. سوال: تفاوت مایکروفر با سولاردام چیست؟
    پاسخ: در مایکروفر غذا با اشعه گرم میشود ولی در سولاردام با استفاده از المنت و اشعه غذا گرم میشود
  5. سوال: آیا خالی روشن کردن مایکروفر ایراد دارد؟
    پاسخ: بله، درصورت خالی روشن کردن مایکروویو اشعه لیزر به آنتن مگنترون بر میگردد و دچار جرقه و آسیب به دستگاه میشود. اکیدا از خالی روشن کردن مایکروویو جدا خودداری کنید.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 38247.html
۲۴ بهمن ۱۴۰۱

کاشت 15 هزار اصله نهال توسط ایرانسل در روز درخت‌کاری

درختان یا همان مجرای تنفسی زمین هرروز تعدادشان کمتر می‌شود و نبودشان نیز باعث آلوده شدن هوا و فرسایش خاک می‌شود، بنابراین روز درخت‌کاری بهترین فرصت برای کمک به ادامه حیات سبز زمین است. این ...

درختان یا همان مجرای تنفسی زمین هرروز تعدادشان کمتر می‌شود و نبودشان نیز باعث آلوده شدن هوا و فرسایش خاک می‌شود، بنابراین روز درخت‌کاری بهترین فرصت برای کمک به ادامه حیات سبز زمین است.

این رسم که حدود 400 سال قبل در اسپانیا پایه گذاری شد حالا در تمامی کشورهای جهان پذیرفته شده و یک روز - تعمیرات مایکروفر بوتان در شهر علی آباد کتول استان گلستان - در تقویم کشورها را به خود اختصاص - تعمیرات مایکروفر بوتان در شهر علی آباد کتول استان گلستان - داده و بهانه‌ای شده تا سازمان‌ها در کنار مردم مراسم روز درخت‌کاری برگزار کنند.

روز درخت‌کاری کمپین «عدم استفاده از صورت حساب‌های کاغذی» ایرانسل را به پارک جنگلی جاجرود کشاند. ایرانسل که عنوان نخستین شرکت بخش خصوصی حامی محیط‌زیست و منابع طبیعی - تعمیرات مایکروفر بوتان در شهر علی آباد کتول استان گلستان - را به دوش می‌کشد، در راستای اهداف مسولیت اجتماعی و طبیعت دوستانه خود 15 هزار اصله نهال از - تعمیرات مایکروفر بوتان در شهر علی آباد کتول استان گلستان - گونه‌های مقاوم و بومی منطقه مانند «کاج تهران»، «سرو نقره‌ای»، - تعمیرات مایکروفر بوتان در شهر علی آباد کتول استان گلستان - «سنجد»، «ارغوان» در زمینی به مساحت 50 هکتار از پارک جنگلی جاجرود کاشت تا محیط زیست سبزتری به ارمغان بیاورد.

علیرضا قلمبر دزفولی مدیرعامل ایرانسل معتقد است، حفظ و نگهداری منابع طبیعی، به عنوان یک تعهد - تعمیرات مایکروفر بوتان در شهر علی آباد کتول استان گلستان - انسانی-اجتماعی - تعمیرات مایکروفر بوتان در شهر علی آباد کتول استان گلستان - اهمیت مضاعفی پیدا کرده - تعمیرات مایکروفر بوتان در شهر علی آباد کتول استان گلستان - و توجه افکارعمومی و هموطنان را بیش از پیش جلب کرده است.

تعمیرات مایکروفر بوتان در شهر علی آباد کتول استان گلستان

در مراسم روز درخت‌کاری که با نظارت و کارشناسی سازمان منابع طبیعی برگزار شد، معاون وزیر جهاد کشاورزی و رئیس سازمان جنگل‌ها، مراتع و - تعمیرات مایکروفر بوتان در شهر علی آباد کتول استان گلستان - آبخیزداری کشور، معاون عملیاتی شرکت ایرانسل و جمعی از مدیران - تعمیرات مایکروفر بوتان در شهر علی آباد کتول استان گلستان - سازمان تنظیم مقررات ارتباطات رادیویی و اصحاب رسانه حضور داشتند. ایرانسل در این مراسم متعهد شد به مدت دو سال آبیاری و نگهداری این نهال‌ها را به عهده گیرد.

ایرانسل سال گذشته تفاهم‌نامه همکاری مشترکی را با «سازمان - تعمیرات مایکروفر بوتان در شهر علی آباد کتول استان گلستان - جنگل‌ها، مراتع و آبخیزداری کشور» به منظور حفاظت از محیط‌زیست به عنوان یک وظیفه عمومی و گسترش فرهنگ صیانت از منابع ‌طبیعی کشور منعقد کرده - تعمیرات مایکروفر بوتان در شهر علی آباد کتول استان گلستان - بود. قبلا این اپراتور اعلام کرده بود قصد دارد مشترکان دائمی - تعمیرات مایکروفر بوتان در شهر علی آباد کتول استان گلستان - خود را به جایگزینی دریافت صورت‌حساب‌های دیجیتال به جای قبض‌های - تعمیرات مایکروفر بوتان در شهر علی آباد کتول استان گلستان - کاغذی با - تعمیرات مایکروفر بوتان در شهر علی آباد کتول استان گلستان - هدف جلوگیری از قطع بی‌رویه درختان و حفاظت از محیط زیست ترغیب - تعمیرات مایکروفر بوتان در شهر علی آباد کتول استان گلستان - کند.

اگر شما هم یکی از مشترکان ایرانسل هستید و می‌خواهید سهمی در کاهش قطع درختان داشته باشید، می‌توانید برای دریافت صورت‌حساب‌های خلاصه یا کامل خود از مسیرهای جایگزین مثل نرم افزار کاربردی و نسخه وب «ایرانسل من»، پست الکترونیکی و پیامک استفاده کنید. همچنین مشترکان خطوط دائمی می‌توانند با وارد کردن کد دستوری #2*1*555* از میزان مصرف خود مطلع شوند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر بهاره نوشته شده درتاریخ 1402/08/21
سلام خوب هستید؟ آیا شما اطراف نوده کتول علی آباد کتول اعزام نیرو دارید
پاسخ: بله در نوده کتول شهر علی آباد کتول خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone