🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر بایترون در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر بایترون در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت نچرخیدن سینی مایکروفر چه میتواند باشد؟
    پاسخ: نچرخیدن سینی مایکروفر میتواند مربوط به خرابی موتور گردان، سینی، ریل، کوبلن، میکروسوییچ درب یا برد دستگاه باشد و باید توسط متخصص تعمیرات مایکروفر بررسی شود.
  2. سوال: آیا تکنسین که مراجعه میکند قطعات مورد نیاز برای تعمیر مایکروویو را همراه خود دارد؟
    پاسخ: کارشناسان ما معمولا قطعاتی که احتمال خرابی آن ها در سولاردام بیشتر است را به همراه خود دارند، همچنین امکان ارسال قطعه مورد نیاز توسط پیک وجود دارد.
  3. سوال: تفاوت مایکروفر با سولاردام چیست؟
    پاسخ: در مایکروفر غذا با اشعه گرم میشود ولی در سولاردام با استفاده از المنت و اشعه غذا گرم میشود
  4. سوال: تعمیرکار مایکروویو چقدر بعد از ثبت سفارش مراجعه میکند؟
    پاسخ: نهایتا پس از 60 دقیقه بعد از ثبت درخواست کارشناسان سولاردام ما با شما تماس گرفته و جهت زمان مراجعه، با شما هماهنگ میکنند.
  5. سوال: چرا داخل مایکروفر جرقه میزند؟
    پاسخ: دلایلی مختلفی برای جرقه زدن داخل ماکروفر وجود دارد که میتوان به خرابی مگنترون، از بین رفتن عایق بدنه، خرابی عایق میکا و یا استفاده از ظروف فلزی و آلومینیومی اشاره کرد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 40072.html
۲۲ بهمن ۱۴۰۱

مدیاتک از سنسور زیستی Sensio برای موبایل های هوشمند رونمایی کرد

بازار موبایل های هوشمند طی سال های اخیر به دستاوردهای مهمی رسیده و بسیاری از کمپانی ها، به دنبال یافتن حوزه بعدی تکنولوژی هستند که پتانسیل های مشابهی به این بازار دارد. بسیاری معتقدند گام ...

بازار موبایل های هوشمند طی سال های اخیر به دستاوردهای مهمی رسیده و بسیاری از کمپانی ها، به دنبال یافتن حوزه بعدی تکنولوژی هستند که پتانسیل های مشابهی به این بازار دارد. بسیاری معتقدند گام بزرگ بعدی واقعیت مجازی یا دیوایس های پوشیدنی خواهد بود، اما تحقیقات نشان می دهد که گام بزرگ بعدی، در - تعمیرات مایکروفر بایترون در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - واقع پایشگرهای سلامتی هستند.

موسسه آماری IDC انتظار دارد که تا سال 2021 میلادی، بالغ بر 240.1 میلیون پوشیدنی پایشگر سلامتی و ورزش روانه بازار شود؛ بنابراین با - تعمیرات مایکروفر بایترون در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - دسته بندی بسیار بزرگی طرف هستیم. اما - تعمیرات مایکروفر بایترون در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - کمپانی مدیاتک می خواهد قابلیت های متمایزکننده پوشیدنی های سلامتی را به اسمارت فون - تعمیرات مایکروفر بایترون در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - شما بیاورد و به همین خاطر، از Sensio رونمایی کرده است.

Sensio یک بیوسنسور جدید از مدیاتک است. این - تعمیرات مایکروفر بایترون در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - بیوسنسور در اسمارت فون کاربران جای می گیرد و بعد از آن، با لمس سه نقطه از بدنه دستگاه می توان نتایجی دقیق دریافت کرد. برای این کار شخص باید پشت دستگاه را با یک انگشت لمس کند، انگشت دیگرش را روی بخش کناری و سمت راستی بگذارد و با انگشت دست دیگر، بخش پایینی - تعمیرات مایکروفر بایترون در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - دستگاه را لمس کند.

تعمیرات مایکروفر بایترون در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان

دلیل استفاده از انگشتان هر دو دست آن است که سنسور بتواند نوعی لوپ به وجود آورد، سریع تر به قلب برسد و ضربان آن را اندازه گیری کند. سنسیو می تواند در سه حوزه کارآمد باشد: پایش ضربان قلب، پایش تغییرات ضربان قلب و علائم - تعمیرات مایکروفر بایترون در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - فشار خون. و تشخیص وضعیت هر سه این ها، در کمتر از 60 ثانیه انجام می شود که بسیار تحسین برانگیز است. ضمناً مدیاتک اپلیکیشنی مخصوص برای جمع آوری تمام این اطلاعات - تعمیرات مایکروفر بایترون در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - و ارائه آنها به کاربران دارد.

چیپ این سنسور که MT 6381 نامیده می شود بسیار کوچک است و از کوچکترین الکترونودهای نوار قلب فعلی بهره می برد. بنابراین سنسور زیستی مدیاتک قرار نیست فضای چندانی در اسمارت فون کاربران اشغال کند و از طرف دیگر، باعث افزایش حرارت و مصرف سریع باتری نیز - تعمیرات مایکروفر بایترون در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - نمی شود.

مدیاتک در حال حاضر مشغول آزمایش چیپ MT 6381 سنسیو است و عرضه آن را اوایل 2018 آغاز می کند. اگرچه مدیاتک صحبتی درباره شرکای احتمالی خود به میان نیاورده، اما احتمالاً طی نیمه نخست 2018 - تعمیرات مایکروفر بایترون در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - شاهد نخستین موبایل های مجهز به سنسیو خواهیم بود.

تعمیرات مایکروفر بایترون در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone