🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: محکم بسته شدن درب مایکروفر چه آسیبی به مایکروفر میزند؟
    پاسخ: محکم بسته شدن در مایکروویو میتواند باعث خرابی میکرویوییچ درب و یا شکستن زبانه درب دستگاه بشود.
  2. سوال: آیا تکنسین مایکروویو قبل از مراجعه با من هماهنگ میکند؟
    پاسخ: تمام تکنسین های مایکروویو قبل از مراجعه با شما تماس گرفته و زمان مراجعه را با شما هماهنگ مینمایند.
  3. سوال: آیا نصب مایکروویو در کنار اجاق گاز ایراد دارد؟
    پاسخ: نصب مایکروویو در کنار اجاق گاز توصیه نمیشود و بهتر است که مایکروویو به دور از منابع حرارتی قرار بگیرد.
  4. سوال: آیا تعمیرات سولاردام در محل انجام میشود یا دستگاه به کارگاه حمل می شود؟
    پاسخ: تمامی تعمیرات سولاردام در منزل مشتری انجام میشود و در صورتی که قطعه ای خراب بوده و امکان تعمیر آن در منزل نباشد، فقط همان قطعه جهت تعمیر به کارگاه حمل میگردد.
  5. سوال: آیا باید برای مایکروویو از محافظ برق استفاده کنیم؟
    پاسخ: بله، با توجه به اینکه برد مایکروفر در برابر نوسانات برقی آسیب پذیر هستند، بهتر است از یک محافظ استاندارد استفاده نمایید.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 40074.html
۲۲ بهمن ۱۴۰۱

گوگل پروژه واقعیت افزوده تانگو را متوقف می کند

گوگل امروز اعلام کرد که پروژه واقعیت افزوده تانگو به پایان خط رسیده و تا سه ماه دیگر تعطیل خواهد شد. این پروژه در سال 2014 و با هدف استفاده از AR در موبایل طراحی ...

گوگل امروز اعلام کرد که پروژه واقعیت افزوده تانگو به پایان خط رسیده و تا سه ماه دیگر تعطیل خواهد شد. این پروژه در سال 2014 و با هدف - تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی - استفاده از AR در موبایل طراحی شده بود.

با این حال تعطیلی این - تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی - پروژه - تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی - به معنای پشت - تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی - کردن به قابلیت های واقعیت افزوده نیست و کمپانی - تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی - ساکن مانتن ویو از این پس روی ARCore تمرکز می کند که بر خلاف تانگو، نرم افزار محور است.

سال گذشته با معرفی لنوو «Phab2» مجهز به نمایشگر 6.4 اینچی و سنسورهای تصویربرداری 16 مگاپیکسلی، تشخیص عمق و ردیابی حرکت، تانگو به اوج خود رسیده بود.

لنوو هنگام معرفی این موبایل اپلیکیشینی را به نمایش گذاشت که به کاربران اجازه می داد از لوازم خانگی عکس گرفته و به صورت مجازی آنها را در خانه خود تست کنند.تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر شبستر استان آذربایجان شرقیاوایل امسال نیز ایسوس موبایل زنفون را با قابلیت پشتیبانی از تانگو و پلتفرم Daydream - تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی - معرفی کرد که به نمایشگر 5.7 اینچی، چیپست اسنپدراگون 821 و دوربین 23 مگاپیکسلی با لرزشگیر اپیتکال و سنسورهای تشخیص عمق و رهگیری حرکت مجهز شده بود.

تغییر تمرکز گوگل در زمینه واقعیت افزوده از سخت افزار به نرم افزار در واقع خبر خوشی برای کاربران به حساب می آید چرا که از این پس ممکن است شاهد پیاده سازی این قابلیت جالب در موبایل های بیشتری باشیم.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone