🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر سام در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر سام در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا میتوان داخل مایکروفر ظرف فویل آلومینیومی قرار داد؟
    پاسخ: خیر، نباید از ظروف فویلی در مایکروویو استفاده کرد چراکه میتواند باعث آسیب رسیدن به مگنترون و یا آتش سوزی در دستگاه بشود.
  2. سوال: چرا داخل مایکروفر جرقه میزند؟
    پاسخ: دلایلی مختلفی برای جرقه زدن داخل ماکروفر وجود دارد که میتوان به خرابی مگنترون، از بین رفتن عایق بدنه، خرابی عایق میکا و یا استفاده از ظروف فلزی و آلومینیومی اشاره کرد.
  3. سوال: آیا میتوان از مایکروفر به مدت طولانی استفاده مداوم کرد؟
    پاسخ: بهتر است که مدت زمان طولانی ماکروفر را روشن نگه نداریم و بعد از هر بار استفاده طولانی مدت حداقل 5 دقیقه به دیتگاه زمان استراحت بدهیم تا به لیزر دستگاه آسیب نرسد.
  4. سوال: سولاردام گرم نمیکند اشکال از چیست؟
    پاسخ: گرم نکردن مایکروفر به عوامل متعددی از جمله مگنترون، خازن، دیود، فیوز و برد الکترونیکی ارتباط دارد که نیازمند بررسی توسط کارشناسان متخصص را دارد.
  5. سوال: خرابی مگنترون مایکروفر به چه علت ایجاد میشود؟
    پاسخ: خرابی مگنترون میتواند در اثر استفاده از ظروف فلزی و یا استفاده طولانی مدت از برنامه مایکرو بوجود آید.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 40073.html
۲۲ بهمن ۱۴۰۱

در چند ماه آینده شاهد رونمایی از اسپیکر هوشمند سامسونگ خواهیم بود

مدیر ارشد واحد موبایل سامسونگ حدود یک ماه قبل اعلام کرده بود که شرکتش در حال کار روی یک اسپیکر هوشمند است. حال خبرگزاری بلومبرگ مدعی شده که محصول فوق در آستانه نهایی شدن قرار ...

مدیر ارشد واحد موبایل سامسونگ حدود یک ماه قبل اعلام کرده بود که شرکتش در حال کار روی یک اسپیکر هوشمند است. حال خبرگزاری بلومبرگ مدعی شده که محصول فوق در آستانه نهایی شدن قرار - تعمیرات مایکروفر سام در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی - داشته و در نیمه نخست سال ۲۰۱۸ راهی بازار می شود.

مارک گورمن «Mark Gurman» گزارشگر بلومبرگ باور دارد که این گجت میزبان دستیار هوشمند اختصاصی سامسونگ یعنی بیکسبی (Bixby) خواهد بود و تمرکز اصلی در طراحی این بلندگو بر روی کیفیت صدای خروجی و کنترل ساده طیف گسترده ای از ابزارهای هوشمند خانگی قرار گرفته است.

به بیان دیگر، اسپیکر هوشمند سامسونگ قرار است نقش هاب را برای - تعمیرات مایکروفر سام در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی - اکوسیستم اینترنت اشیای سامسونگ موسوم به «SmartThings» بازی کند. تمام دیوایس های متنوع کمپانی کره - تعمیرات مایکروفر سام در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی - ای (از یخچال ها گرفته تا موبایل های هوشمند) قابلیت اتصال به بلندگوی هوشمند - تعمیرات مایکروفر سام در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی - در دست تولید را خواهند داشت.

تعمیرات مایکروفر سام در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی

غول آسیایی دنیای تکنولوژی پیش از این اعلام کرده بود که قصد دارد دستیار - تعمیرات مایکروفر سام در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی - صوتی - تعمیرات مایکروفر سام در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی - بیکسبی را در هر دیوایسی که می سازد جای دهد. این نه تنها شامل اسمارت فون ها، بلکه تلویزیون، یخچال، ماشین لباسشویی - تعمیرات مایکروفر سام در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی - و انواع پوشیدنی های هوشمند هم خواهد شد.

بلومبرگ مدعیست که اسپیکر هوشمند سامسونگ همچنان مراحل توسعه خود را طی می کند و هنوز در بخش هایی مثل جستجوی صوتی در وب نیاز به بهبود دارد.

در انتها لازم به ذکر است که طبق شنیده ها محصول مورد بحث احتمالاً با برچسب قیمت ۲۰۰ دلاری روانه بازارها شود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر نغمه نوشته شده درتاریخ 1402/08/22
سلام تعمیرگاه شما منطقه مجتمع کیهان پیرانشهر سرویس دهی داره
پاسخ: بله در مجتمع کیهان شهر پیرانشهر خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone