🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر خوی استان آذربایجان غربی✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر خوی استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا اشعه مایکروویو خطرناک است؟
    پاسخ: در صورت بسته بودن کاور مایکروفر اشعه آن خطرناک نیست ولی بهتر است فاصله یک متری حفظ شود.
  2. سوال: قطعه سنسور وزن چه نقشی در مایکروفر دارد؟
    پاسخ: سنسور وزن مایکروفر وظیفه سنجش وزن مواد داخل مایکروفر را برعهده دارد و در برنامه هایی همچون دیفراست مورد استفاده قرار میگیرد.
  3. سوال: وظیفه فن مایکروفر چه چیزی است و چه کاری انجام میدهد؟
    پاسخ: فن مایکروفر وظیفه خنک کردن مگنترون را بر عهده دارد و در بعضی مدل ها فن کانوکشن نیز وجود دارد که وظیفه آن پخش گرما در قسمت های مختلف فر مایکروفر میباشد.
  4. سوال: آیا استفاده از مایکروفر در مدت طولانی به دستگاه آسیب میزند؟
    پاسخ: بهتر است در استفاده از برنامه مایکرو بیشتر از 10 دقیقه دستگاه را روشن نگذاشته وبین هربار استفاده حداقل 5 دقیقه به دستگاه استراحت دهید تا از آسیب به لیزر دستگاه جلوگیری شود.
  5. سوال: علت جرقه زدن مایکروفر چیست؟
    پاسخ: دلیل جرقه زدن مایکروفر میتواند مربوط به استفاده از ظروف فلزی و آلومینیومی داخل دستگاه باشد. همچنین خرابی مگنترون، عایق میکا و یا از بین رفتن عایق بدنه یا سینی باعث جرقه زدن مایکروفر میگردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 40524.html
۲۲ بهمن ۱۴۰۱

آیا ناقوس مرگ جیلبریک به صدا درآمده است؟

کاربران آیفون سال هاست که برای دور زدن محدودیت های iOS و نصب اپلیکیشن های خارج از اپ استور، اعمال تغییرات ظاهری و حتی فعال کردن بلوتوث دست به دامان جیلبریک می شوند. اگرچه اپل ...

کاربران آیفون سال هاست که برای دور زدن محدودیت های iOS و نصب اپلیکیشن های خارج از اپ استور، اعمال تغییرات ظاهری و حتی فعال کردن بلوتوث دست به دامان جیلبریک می شوند.

اگرچه اپل از تمام قدرت خود برای حفاظت از اکوسیستم - تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر خوی استان آذربایجان غربی - بسته موبایل هایش استفاده کرده اما تعداد زیادی از برنامه نویسان توانمند - تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر خوی استان آذربایجان غربی - راه حل هایی را برای دور زدن این محدودیت ها پیدا کرده و آن ها را با یکدیگر به اشتراک گذاشته اند.

از طرف - تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر خوی استان آذربایجان غربی - دیگر برنامه هایی مانند «سیدیا» به عنوان اپ استوری - تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر خوی استان آذربایجان غربی - غیر رسمی انبوهی از برنامه ها و - تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر خوی استان آذربایجان غربی - بازی های ارزشمند را در اختیار کسانی قرار می دانند که آیفون های خود را جیلبریک کرده بودند.

با این حال همزمان با انتشار نسخه های جدیدتر از iOS جیلبریک این دستگاه ها دشوارتر شده و با بسته شدن دو سورس اصلی ModMyi و ZodTTD/MacCiti که وظیفه تامین اپ ها در سیدیا را بر عهده داشتند، ناقوس مرگ جیلبریک به صدا درآمده است.تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر خوی استان آذربایجان غربیاز طرف دیگر اپل با انجام تغییراتی در طراحی iOS و اضافه کردن قابلیت های بیشتر به دنبال کاهش جذابیت جیلبریک است و به نظر می - تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر خوی استان آذربایجان غربی - رسد که - تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر خوی استان آذربایجان غربی - تا - تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر خوی استان آذربایجان غربی - حد زیادی به - تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر خوی استان آذربایجان غربی - هدف خود نزدیک شده چرا که با گذشت چند ماه از انتشار iOS 11 هنوز جیلبریک کاملی برای آن توسعه پیدا نکرده است

با در نظر گرفتن مطالب بالا می توان به این نتیجه رسید که احتمالا در آینده نزدیک نسل کاربران آزادی خواه iOS به تاریخ پیوسته و جیلبریک برای کسانی که دوران نوجوانی و جوانی خود را با آن سپری - تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر خوی استان آذربایجان غربی - کرده اند، به یک نوستالژی تبدیل می شود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone