تعمیرات یخچال می تگ در شهر چالدران استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت برفک زدن فریزر چیست؟
    پاسخ: برفک زدن داخل فریزر ممکن است به علت باز ماندن طولانی مدت درب فریزر یا خرابی لاستیک دور درب رخ دهد. همچنین بروز خرابی در قطعات دیفراست میتواند باعث ایجاد برفک در یخچال شود.
  2. سوال: کارشناسی که برای تعمیر یخچال مراجعه میکند قطعات مورد نیاز را همراه خود می آورد؟
    پاسخ: کارشناسان ما معمولا قطعاتی که احتمال خرابی آن ها بیشتر است را به همراه خود دارند ، همچنین امکان ارسال قطعه مورد نیاز توسط پیک وجود دارد.
  3. سوال: چرا نباید بعد از جابجایی یخچال را بلافاصله به برق بزنیم؟
    پاسخ: در هنگام جابجایی و حمل و نقل و در صورت کج شدن یخچال روغن موجود در کمپرسور وارد لوله های گاز شده و میتواند باعث مسدود شدن مسیر گردش گاز شود ، بنابراین باید چند ساعت صبر کنید تا روغن مجددا به درون کمپرسور برگردد.
  4. سوال: قیمت موتور یخچال چقدر است؟
    پاسخ: قیمت موتور یخچال با توجه به نوع و ابعاد یخچال متفاوت بوده و قدرت موتور بر حسب پارامتر اسب بخار دسته بندی میشود. مهم ترین خصوصیت موتورحجم جابجایی و توان موتور میباشد که با توجه به مارک موتور و نوع سیم پیچ قیمت های متفاوتی دارد.
  5. سوال: درجه یخچال در زمستان و تابستان باید روی چند باشد؟
    پاسخ: درجه مناسب و استاندارد یخچال در تمام فصول برای یخچال 3+ و برای فریزر 19- میباشد ، اما این درجات با توجه به نیاز و سلیقه شما قابل تغییر بوده و هیچ اجباری به قرار دادن دمای یخچال روی این درجه ها وجود ندارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 35137.html
۲۷ بهمن ۱۴۰۱

با تغییر قوانین اپ‌ استور، احتمال عرضه استیم لینک برای iOS بیشتر شد

تقریبا دو هفته پیش کمپانی والو نسخه بتا «استیم لینک» (Steam Link) را برای اندروید منتشر کرد، اپلیکیشنی که اجازه می‌دهد بازی‌های سرویس استیم روی موبایل استریم شوند و به همین خاطر بازیکن‌ها می‌توانند بعضی ...

تقریبا دو هفته پیش کمپانی والو نسخه بتا «استیم لینک» (Steam Link) را برای اندروید منتشر کرد، - تعمیرات یخچال می تگ در شهر چالدران استان آذربایجان غربی - اپلیکیشنی که اجازه می‌دهد بازی‌های سرویس استیم روی موبایل استریم شوند و به همین خاطر بازیکن‌ها می‌توانند بعضی از عناوین کامپیوتر را روی گوشی‌های هوشمند تجربه کنند. اگرچه قرار بود Steam Link به - تعمیرات یخچال می تگ در شهر چالدران استان آذربایجان غربی - iOS هم بیاید اما والو در بیانیه‌ای آب پاکی را روی دست دارندگان آی‌دیوایس‌ها ریخت:

اپل با اشاره به تعارض‌هایی که در خط مشی استیم لینک با سیاست‌هایش وجود داشت، مجور عرضه اپلیکیشن - تعمیرات یخچال می تگ در شهر چالدران استان آذربایجان غربی - را فسخ کرد - تعمیرات یخچال می تگ در شهر چالدران استان آذربایجان غربی - و در بررسی مجدد هم درخواست ما رد شد.

این اتفاق که به - تعمیرات یخچال می تگ در شهر چالدران استان آذربایجان غربی - علت مغایرت استیم لینک با قوانین اپ‌ استور افتاده بود، اعتراض کاربران زیادی را به همراه داشت و حالا به نظر می‌رسد همین مسئله هم باعث شده تا اپل بازبینی در قوانینش داشته باشد. در دستورالعمل جدید اپ‌ استور آمده که اگر کاربران در اپلیکیشن‌هایی همانند استیم لینک چیزی با آیفون یا آیپد نخرند و خریدهایشان را روی پی‌سی انجام دهند، حضور آن‌ها در مارکت اپل بلامانع است.

تعمیرات یخچال می تگ در شهر چالدران استان آذربایجان غربی

در واقع تصمیم اولیه اپل به خاطر سیستم درآمدزایی آن‌ها بود. اپل از فروش بازی‌های اپ استور بین 15 تا 30 درصد از توسعه‌دهنده می‌گیرد. در حالی که اگر کاربران با اپلیکیشن‌های استریم بازی و از طریق تلفن همراه چیزی از سرویس اصلی بخرند، پولی نصیب اپل یا گوگل نمی‌شود.

همین مسئله هم باعث شد تا اپل اجازه انتشار اپلیکیشن والو را در فروشگاه خود - تعمیرات یخچال می تگ در شهر چالدران استان آذربایجان غربی - ندهد. اما تغییر قوانین اپ‌ استور این فرصت را ممکن کرده تا راه برای عرضه برنامه‌های استریم بازی همانند استیم لینک بازتر شود. البته نسبت به نسخه اندروید و برای سازگاری با دستورالعمل جدید اپل، احتمالا والو باید تغییراتی در ورژن iOS اپ خود بدهد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone