🧑🏻‍🔧تعمیرات جارو برقی ناسیونال در شهر بندرترکمن استان گلستان✔️|02143840☎️


تعمیرات جارو برقی ناسیونال در شهر بندرترکمن استان گلستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر جارو برقی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های جارو برقی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر جارو برقی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: خروطمی جاروبرقی را چند وقت یکبار باید تمیز کرد؟
    پاسخ: برای تمیز کردن آن باید روزانه اقدام کنید که شی تیز آن را خراب نکند.
  2. سوال: وظیفه مدار در جاروبرقی چیست؟
    پاسخ: مدار یا برد جاروبرقی وظیفه کنترل و هماهنگی قطعات مختلف جاروبرقی را ب عهدا دارد.
  3. سوال: آیا تعمیر در منزل من انجام میشود یا باید دستگاه به کارگاه حمل شود؟
    پاسخ: در اکثر موارد تعمیرات در منزل مشتری انجام میگردد اما در صورت خرابی قطعاتی همچون برد الکترونیکی، فقط قطعه دارای ایراد جهت تعمیر به کارگاه حمل میگردد.
  4. سوال: چقدر زمان میبرد تا دستگاه من تعمیر گردد؟
    پاسخ: بعد از مراجعه کارشناس و بررسی ایراد دستگاه، زمان تعمیر و تحویل دستگاه به شما اعلام میگردد.
  5. سوال: آیا نوسانات برقی از دلایل خرابی جاروبرقی است؟
    پاسخ: یکی از دلایل اصلی خرابی برد جاروبرقی نوسانات برقی باشد و بهتر است از محافظ استفاده کنید.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 37020.html
۲۵ بهمن ۱۴۰۱

امسال 157 اموجی جدید برای پلتفرم موبایل منتشر می شود

در روزهای پایانی سال 2017، یونی کد (Unicode) لیستی از 130 اموجی احتمالی جدیدی که به پلتفرم های موبایل می آیند را منتشر کرد. ساعاتی پیش، سرانجام لیست نهایی اموجی های جدید Emoji 11.0 مشخص ...

در روزهای پایانی سال 2017، یونی کد (Unicode) لیستی از 130 اموجی احتمالی جدیدی که به پلتفرم های موبایل می آیند را منتشر کرد. ساعاتی پیش، سرانجام لیست نهایی اموجی های جدید Emoji 11.0 مشخص شد - تعمیرات جارو برقی ناسیونال در شهر بندرترکمن استان گلستان - که با توجه به آن 27 اموجی دیگر به لیست قبلی اضافه شده است.

اموجی - تعمیرات جارو برقی ناسیونال در شهر بندرترکمن استان گلستان - 11.0 شامل 157 اموجی جدید خواهد بود که در نیمه دوم سال جاری به اندروید و iOS می آیند. نکته جالب اینجاست که - تعمیرات جارو برقی ناسیونال در شهر بندرترکمن استان گلستان - برای اولین بار شاهد اموجی هایی با رنگ موهای مختلف و حالت های گوناگون هستیم؛ مو قرمز، سفید، مجعد - تعمیرات جارو برقی ناسیونال در شهر بندرترکمن استان گلستان - و حتی اموجی هایی بدون مو.

تعمیرات جارو برقی ناسیونال در شهر بندرترکمن استان گلستان

در این میان می توان به اموجی های پا، سوپرمن یا پرچم دزدان دریایی نیز اشاره کرد. برای مشاهده لیست کامل اموجی ها می توانید به اینجا مراجعه کنید. البته ممکن است تا زمان عرضه نسخه نهایی اموجی 11.0 طرح بعضی از این اموجی ها تغییر نماید.  یونی کد تصمیم دارد تا مشخصات نهایی اموجی 11.0 را همزمان با عرضه یونی کد - تعمیرات جارو برقی ناسیونال در شهر بندرترکمن استان گلستان - 11.0 مشخص کند.

با توجه به اطلاعات به دست آمده، یونی - تعمیرات جارو برقی ناسیونال در شهر بندرترکمن استان گلستان - کد 11.0 قرار است تا در تاریخ 12 ژوئن (22 خرداد 97) منتشر شود. بد نیست بدانید نسخه 10 استاندارد یونی کد که اواسط سال گذشته منتشر شد 56 اموجی جدید داشت، رقمی که تقریبا یک سوم اموجی های یونی کد 11.0 است.

- تعمیرات جارو برقی ناسیونال در شهر بندرترکمن استان گلستان -
اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone