🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر نی ریز استان فارس✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر نی ریز استان فارس


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: دلیل خرابی لامپ مایکروفر چیست؟
    پاسخ: لامپ مایکروفر بر اثر محکم بستن درب دستگاه و یا نوسانات برقی و چربی گرفتن دستگاه ممکن است بسوزد.
  2. سوال: برد اینورتر مایکروویو چه فرقی با برد مین آن دارد؟
    پاسخ: برد اینورتر مایکروفر وظیفه تامین و افزایش ولتاژ ورودی به مگنترون را دارد ولی برد مین وظیفه ارسال فرمان ها به قسمت های مختلف دستگاه را برعهده دارد.
  3. سوال: آیا میتوان از مایکروفر به مدت طولانی استفاده مداوم کرد؟
    پاسخ: بهتر است که مدت زمان طولانی ماکروفر را روشن نگه نداریم و بعد از هر بار استفاده طولانی مدت حداقل 5 دقیقه به دیتگاه زمان استراحت بدهیم تا به لیزر دستگاه آسیب نرسد.
  4. سوال: بابت تعمیر مایکروویو چه هزینه ای دریافت می شود؟
    پاسخ: دستگاه مایکروویو باید در ابتدا توسط تکنسین متخصص بررسی شده و پس از آن هزینه تعمیر آن به شما اعلام میگردد.
  5. سوال: علت صدای غیرعادی از پشت مایکرووفر چیست؟
    پاسخ: خرابی فن، مگنترون، دیود، خازن، ترانس میتواند باعث ایجاد صدای غیرعادی در مایکروویو بشود که باید توسط متخصص تعمیرات مایکروویو عیب یابی شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 17400.html
۱۵ اسفند ۱۴۰۱

بهترین اپلیکیشن هایی که نمی توانید در گوگل پلی پیدا کنید

در این شکی نیست که گوگل پلی استور، بهترین و امن‌ترین منبع دانلود اپ‌های اندرویدی در دنیاست. ولی آیا فروشگاه گوگل «تمام» اپلیکیشن‌های اندروید را در بر می‌گیرد؟ حقیقت این است که بعضی اپلیکیشن‌ها به ...

در این - تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر نی ریز استان فارس - شکی نیست که گوگل پلی استور، بهترین و امن‌ترین - تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر نی ریز استان فارس - منبع دانلود اپ‌های اندرویدی در دنیاست. ولی آیا فروشگاه گوگل «تمام» اپلیکیشن‌های اندروید را در بر می‌گیرد؟ حقیقت این - تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر نی ریز استان فارس - است که بعضی اپلیکیشن‌ها به دلایل مختلف (سیاسی، تجاری، تغایر با قوانین پلی استور و ...) ترجیح می‌دهند یا «مجبور» می‌شوند که از محیطی خارج این فروشگاه خود را به مردم عرضه - تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر نی ریز استان فارس - کنند.

طبیعتا در بین این اپ‌ها محصولات ارزشمندی - تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر نی ریز استان فارس - هستند که نباید از آن‌ها غافل - تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر نی ریز استان فارس - شد. برای همین در این مقاله تصمیم گرفتیم چند مورد از این - تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر نی ریز استان فارس - اپلیکیشن‌های ناب و کاربردی که نمی‌توانید در گوگل پلی پیدا کنید را با هم مرور کنیم. پس تا پایان همراهمان باشید.

APKMirror

تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر نی ریز استان فارس

APKMirror در اصل یک «وبسایت» است و نه یک اپلیکیشن. اما حجم بسیار عظیمی از اپلیکیشن‌های - تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر نی ریز استان فارس - اندرویدی را در خود جای داده که به همه می‌توانید به طور رایگان دسترسی داشته باشید. بهترین مثالی که می‌توانم برای APKMirror بزنم، یک «کتابخانه» از نسخه‌های مختلف اپلیکیشن‌های اندرویدی است.

تقریبا تمام اپلیکیشن‌های اندرویدی که در پلی استور وجود دارند، در APKMirror هم هستند. - تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر نی ریز استان فارس - با این مزیت که در این وبسایت، می‌توانید - تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر نی ریز استان فارس - به «نسخه‌های مختلف» اپلیکیشن مد نظرتان دسترسی داشته باشید. مثلا اگر نسخه جدید اینستاگرام که از پلی استور دانلود کرده‌اید درست کار نمی‌کند، می‌توانید به آرشیو APKMirror بروید و آپدیت قبلی را به صورت فایل APK دانلود کنید.

این موضوع درباره نسخه‌های بتای مختلف - تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر نی ریز استان فارس - اپلیکیشن‌ها هم صدق می‌کند که به همه می‌توانید از APKMirror دسترسی داشته باشید. با این حساب APKMirror کتابخانه‌ای است که هرگز نباید به سادگی - تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر نی ریز استان فارس - از کنارش عبور کنید.

Cerberus

تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر نی ریز استان فارس

حرفه‌ای‌های دنیای اندروید حتما سربروس را می‌شناسند. این محصول یک اپلیکیشن - تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر نی ریز استان فارس - Find My Phone فوق‌العاده کاربردیست که زمانی در پلی‌استور حضور داشت و استقبال خوبی هم از آن به عمل آمد، ولی به خاطر دسترسی‌هایی که از کاربر می‌خواست (و این سطح دسترسی با قوانین گوگل پلی برای میزبانی از اپ‌ها تغایر داشت) از این فروشگاه حذف شد.

اما خوشبختانه این اپ همچنان زنده است و از طریق وبسایت تیم سازنده - تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر نی ریز استان فارس - می‌توانید دانلودش کنید. سربروس با نصب در گوشی می‌توانید از سارق یا کسی که قصد وارد شدن به - تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر نی ریز استان فارس - گوشی‌تان را داشته عکس بگیرد، موقعیت جغرافیایی گوشی را برایتان پیامک کند، و چند - تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر نی ریز استان فارس - ویژگی دیگر که Find my device خود گوگل هم آن‌ها را ندارد.

این - تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر نی ریز استان فارس - اپ - تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر نی ریز استان فارس - رایگان نیست و برای استفاده از کاربر - تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر نی ریز استان فارس - طلب حق اشتراک می‌کند، ولی با جستجو در گوگل فارسی می‌توانید نسخه‌ کرک و آنلاک آن را پیدا کنید.

Fortnite

تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر نی ریز استان فارس

حتم - تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر نی ریز استان فارس - دارم از ماجرای اعتراض اپیک گیمز به دو فروشگاه اپ استور و گوگل پلی با خبر هستید؛ اعتراضی که منجر به اخراج فورتنایت از این دو فروشگاه اپلیکیشن شد. در هر - تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر نی ریز استان فارس - صورت، به - تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر نی ریز استان فارس - نظر - تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر نی ریز استان فارس - می‌رسد حالا حالاها نمی‌توانید به بازگشت این بتل رویال محبوب به این دو فروشگاه امیدوار باشید.

در حال حاضر تنها راه دریافت این بازی در iOS و اندروید، مراجعه به وبسایت اپیک گیمز است. البته روش‌های دیگری هم برای Sideload کردن (یا نصب از طریق فایل نصبی) بازی هم وجود دارد که فعلا - تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر نی ریز استان فارس - باید به آن‌ها اتکا کنید تا روزی که اپیک گیمز فروشگاه اپلیکیشن اختصاصی خودش برای موبایل گیمینگ را رونمایی کند.

Google Camera

تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر نی ریز استان فارس

خیلی عجیب است ولی Google Camera دو نسخه کاملا متفاوت از هم دارد. یکی که همین حالا در پلی استور حضور دارد و صرفا می‌توانیم آن را «قابل قبول» بدانیم. ولی دیگری که باید با Sideload نصبش کنید چند درجه از نسخه‌ حاضر در پلی استور بهتر و با کیفیت‌تر است.

نسخه‌ بهتر Google Camera - تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر نی ریز استان فارس - مزایایی - تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر نی ریز استان فارس - از جمله پردازش عکس‌ها با کیفیتی - تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر نی ریز استان فارس - برابر با دیوایس‌های پیکسل، همراه با ویژگی‌های دیگری مثل Night Sight و Astro - تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر نی ریز استان فارس - Mode را ارائه می‌کند که در نسخه گوگل پلی پیدایشان نمی‌کنید. وبسایت XDA-Developers این نسخه Google Camera - تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر نی ریز استان فارس - را در آرشیو خود نگهداری می‌کند که می‌توانید با مراجعه به این لینک دانلودش - تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر نی ریز استان فارس - کنید.

البته حواستان باشد که Google Camera با «همه» دیوایس‌های اندروید سازگاری ندارد - تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر نی ریز استان فارس - و ضمنا در چند نسخه مختلف عرضه شده که پیش از دانلود، باید به سازگاری آن با گوشی اندرویدی‌تان توجه داشته باشید.

F-Droid

تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر نی ریز استان فارس

F-Droid مثل پلی استور گوگل یک فروشگاه اپلیکیشن است و رقیب آن. بنابراین واضح است که چرا در پلی استور میزبانی نمی‌شود. البته - تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر نی ریز استان فارس - یک دلیل دیگر هم وجود دارد: در F-Droid فقط و فقط اپلیکیشن‌های FOSS (رایگان و متن‌باز) ارائه می‌شوند و به طور خلاصه اپلیکیشن‌هایی که شاید از نظر امنیتی - تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر نی ریز استان فارس - در آزمون گوگل پلی پذیرفته نشوند.

این موضوع برای بعضی کاربران - تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر نی ریز استان فارس - که به حاشیه امن گوگل پلی پناه برده‌اند ممکن است چالش - تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر نی ریز استان فارس - برانگیز باشد. بنابراین ریسک استفاده از F-Droid پای خودتان! اما باید این را بدانید که در این فروشگاه اپ محصولات رایگانی را پیدا می‌کنید که بعضی‌هایشان از نمونه‌های مشابه در گوگل پلی عملکرد بسیار بهتر و باکیفیت‌تری دارند.

Magisk Manager

تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر نی ریز استان فارس

Magisk Manager برای گیک‌ها و حرفه‌ای‌ها طراحی شده؛ افرادی - تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر نی ریز استان فارس - که عاشق دستکاری تنظیمات کارخانه‌ای دیوایس‌شان هستند و دلشان می‌خواهد از نهایت قدرت سخت‌افزاری گوشی‌شان کار بکشند.

برای همین ماژول‌هایی در این اپ ارائه شده که بتوانید با نصب آن‌‌ها عملکرد سخت‌افزاری گوشی خود در موقعیت‌های مختلف را ارتقاء داده یا - تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر نی ریز استان فارس - تحول گسترده‌ای در آن اعمال - تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر نی ریز استان فارس - کنید. با این حساب باید بدانید که نصب - تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر نی ریز استان فارس - این اپ برای کسانی که دانش فنی کمی دارند تقریبا خطرناک محسوب می‌شود.

نکته بعد این که برای نصب شدن این اپ حتما باید از یک دیوایس روت شده استفاده کنید.


مطمئنا - تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر نی ریز استان فارس - اپلیکیشن‌های ارزشمند خارج پلی استور به فهرستی که ارائه شد محدود نیستند و این مقاله به مرور زمان به‌روزرسانی می‌شود. اما تا به‌روزرسانی بعدی از شما دعوت می‌کنیم که با پیشنهادات‌تان ما را در تکمیل این مقاله یاری کنید.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone