🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر پاوه استان کردستان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر پاوه استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا اشعه مایکروویو خطرناک است؟
    پاسخ: اشعه مایکروفر در هنگامی که کاور دستگاه بسته باشد خطرناک نیست ولی بهتر است فاصله یک متر در هنگام کارکرد با مایکروفر رعایت شود.
  2. سوال: دلیل خرابی لامپ مایکروفر چیست؟
    پاسخ: محکم بسته شدن درب دستگاه و یا چربی گرفتن دستگاه و نوسانات برقی میتواند باعث خرابی لامپ مایکروویو بشود.
  3. سوال: چرا داخل مایکروفر جرقه میزند؟
    پاسخ: دلیل جرقه زدن مایکروفر میتواند مربوط به استفاده از ظروف فلزی و آلومینیومی داخل دستگاه باشد. همچنین خرابی مگنترون، عایق میکا و یا از بین رفتن عایق بدنه یا سینی باعث جرقه زدن مایکروفر میگردد.
  4. سوال: مایکروفر چگونه غذا را گرم میکند؟
    پاسخ: نحوه کار ماکروویو به این صورت است که با ارسال امواج به مولکول های داخل مواد غذایی، باعث جنبش آن ذرات شده و بر اثر تبخیر آب داخل مواد غذایی، عمل گرم شدن انجام میگیرد.
  5. سوال: آیا تکنسینی که برای تعمیر مایکروویو من مراجعه میکند تخصص لازم را دارد؟
    پاسخ: تمامی کارشناسان سولاردام ما دارای مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی بوده و دارای تجربه چندین سال در زمینه تعمیرات هستند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 15609.html
۱۷ اسفند ۱۴۰۱

سامسونگ روی توسعه موبایل تاشویی که به دو طرف تا می‌شود کار می‌کند

سامسونگ امسال حداقل از دو گوشی تاشو جدید رونمایی می‌کند و حضور گسترده‌تری در بازار موبایل‌های تاشو خواهد داشت. پتنت جدید سامسونگ دستگاهی را نشان می‌دهد که به دو طرف تا می‌شود. پتنت این دستگاه ...

سامسونگ امسال حداقل از دو گوشی تاشو جدید رونمایی می‌کند و حضور گسترده‌تری در بازار موبایل‌های تاشو خواهد داشت. پتنت جدید سامسونگ دستگاهی را نشان می‌دهد که به دو طرف تا می‌شود.

پتنت این دستگاه توسط سامسونگ در سازمان جهانی مالکیت - تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر پاوه استان کردستان - معنوی - تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر پاوه استان کردستان - (WIPO) ثبت شده است  که در مقایسه با پتنت‌های قبلی مربوط به گوشی‌های تاشو، پیشرفت‌ها و قابلیت‌های جدیدی را نشان می‌دهد..

یکی از مواردی که در این پتنت دیده می‌شود، استفاده گوشی از یک دوربین سلفی دوگانه و سنسور اثر انگشت زیر نمایشگر است. اما شاید مهمترین تغییر عمده ارائه شده در آن،  نمایشگری است که می‌تواند هم به داخل و هم به بیرون تا شود. با بستن نمایشگر به سمت داخل، نمایشگر دستگاه قابل رویت نیست ولی زمانی که به بیرون تا می‌شود، کاربران به صفحه نمایش موبایل دسترسی خواهند داشت.

تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر پاوه استان کردستان

گلکسی زد فولد ۳ و گلکسی زد فلیپ ۲ دو گوشی تاشو آینده سامسونگ هستند که انتظار می‌رود اوایل تابستان معرفی شوند. نسل آینده گلکسی زد فولد در نسخه پایه از ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی بهره می‌برد و به سیستم عامل - تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر پاوه استان کردستان - پیش فرض اندروید ۱۱ و رابط کاربری One UI 3.5 مجهز می‌شود.

دیگر محصول تاشوی سامسونگ یعنی گلکسی - تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر پاوه استان کردستان - زد فلیپ ۲ نیز در دو نسخه مجهز به ۱۲۸ و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی و اندروید ۱۱ - تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر پاوه استان کردستان - و رابط کاربری One UI 3.5  - تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر پاوه استان کردستان - وارد بازار می‌شود. با - تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر پاوه استان کردستان - توجه - تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر پاوه استان کردستان - به اینکه تولید گوشی‌های گلکسی نوت در حال حاضر متوقف شده، - تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر پاوه استان کردستان - انتظار می‌رود سامسونگ در گوشی‌های آینده خود و سری گلکسی زد فولد از قلم S Pen پشتیبانی کند تا علاقه‌مندان به این برند کمبودی را احساس نکنند.

در این گوشی برای اولین بار یک گوشی تاشو از سنسور اثر انگشت زیر نمایشگر استفاده می‌کند. با این وجود بعید به نظر می‌رسد که سامسونگ قصد داشته باشد چنین تغییراتی را برای گوشی گلکسی فلیپ ۳ در - تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر پاوه استان کردستان - نظر گرفته باشد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone