🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر سام در شهر اردستان استان اصفهان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر سام در شهر اردستان استان اصفهان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: قیمت موتور گردان مایکروفر چقدر است؟
    پاسخ: موتور گردان های مایکروفر دارای ولتاژ و جنس های فیزیکی متفاوتی میباشد که دارای قیمت های متفاوتی میباشد.
  2. سوال: آیا تعمیر مایکروویو در منزل من انجام میشود یا باید دستگاه به کارگاه منتقل شود؟
    پاسخ: تمامی تعمیرات سولاردام در منزل مشتری انجام میشود و در صورتی که قطعه ای خراب بوده و امکان تعمیر آن در منزل نباشد، فقط همان قطعه جهت تعمیر به کارگاه حمل میگردد.
  3. سوال: آیا نوسان برق باعث خرابی مگنترون مایکروویو میشود؟
    پاسخ: خیر، مگنترون مایکروفر قطعه ای است که مستقیما در ارتباط با برق ورودی نبوده و نوسانات برقی تاثیری در خرابی آن ندارد.
  4. سوال: وظیفه فیوز در مایکروویو چیست؟
    پاسخ: فیوز مایکروفر وظیفه محافظتی را برعهده دارد و از خرابی ترانس و مگنترون جلوگیری میکند.
  5. سوال: چه تضمینی برای حفظ حریم شخصی من وجود دارد؟
    پاسخ: تمامی کارشناسان سولاردام ما دارای مدارک تایید شده از تمامی مراجع نظارتی و انتظامی بوده و دوره های ارتباطی برخورد با مشتری را گذرانده اند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 15606.html
۱۷ اسفند ۱۴۰۱

همزمانی دو رویداد در یک روز؛ تبلت جدید هواوی همزمان با رویداد بهاری اپل معرفی می‌شود

هواوی قصد دارد با برگزاری رویدادی در تاریخ ۳۱ فروردین‌ماه ‌(۲۰ آوریل) یعنی همان روزی که رویداد بعدی اپل با شعار «Spring Loaded» برگزار خواهد شد، از تبلت جدیدش رونمایی کند. اپل به تازگی زمان ...

هواوی قصد دارد با برگزاری رویدادی در تاریخ ۳۱ فروردین‌ماه ‌(۲۰ آوریل) یعنی همان روزی که رویداد بعدی اپل با شعار «Spring Loaded» برگزار خواهد شد، از تبلت جدیدش رونمایی - تعمیرات مایکروفر سام در شهر اردستان استان اصفهان - کند.

اپل به - تعمیرات مایکروفر سام در شهر اردستان استان اصفهان - تازگی زمان برگزاری رویداد آینده خود را اعلام کرده است که احتمال می‌رود در این مراسم از جدیدترین مدل‌های آیپد رونمایی شود. اما در همین زمان هواوی برای اولین بار از تبلت جدید خود رونمایی خواهد کرد. با این وجود تداخل زمانی این رویدادها ممکن است هدفمند باشد و به نظر می‌رسد شرکت چینی به تبلت آینده خود اطمینان داشته باشد.

تعمیرات مایکروفر سام در شهر اردستان استان اصفهان

تبلت جدید هواوی که در این رویداد معرفی خواهد شد، احتمالا میت‌پد پرو ۲ باشد که اخیرا شایعه شده بود به پردازنده کایرین ۹۰۰۰ مجهز خواهد شد. همچنین این تبلت از صفحه - تعمیرات مایکروفر سام در شهر اردستان استان اصفهان - نمایش بزرگ ۱۲.۲ اینچی OLED سامسونگ و پشتیبانی از شبکه 5G برخوردار است.

احتمال زیادی وجود دارد که هواوی برای این تبلت از سیستم عامل اختصاصی خود یعنی HarmonyOS استفاده کند. اخیرا اخباری درباره طراحی مجدد رابط کاربری این سیستم عامل به گوش می‌رسید که به نظر می‌رسد تا حدی از سیستم عامل MacOS الهام گرفته باشد.

همچنین اپل در همین روز و ساعت ۲۱:۳۰ به وقت - تعمیرات مایکروفر سام در شهر اردستان استان اصفهان - تهران با برگزاری یک رویداد محصولات جدید خود را معرفی خواهد کرد. علاوه بر مدل‌های جدید آیپد، یکی از محصولات دیگری که ممکن است برای اولین بار در این رویداد از آن - تعمیرات مایکروفر سام در شهر اردستان استان اصفهان - رونمایی شود، ردیاب هوشمند - تعمیرات مایکروفر سام در شهر اردستان استان اصفهان - ایرتگ است. مک بوک پرو - تعمیرات مایکروفر سام در شهر اردستان استان اصفهان - ۱۴ اینچی با پردازنده اپل سیلیکون از دیگر دستگاه‌هایی است که شانس حضور در این رویداد را دارد. احتمالا رویداد‌های اپل و هواوی کاملا به صورت مجازی - تعمیرات مایکروفر سام در شهر اردستان استان اصفهان - و بدون مخاطب برگزار شوند.

متاسفانه در حال حاضر جزئیات دقیق‌تری در مورد تبلت میت‌پد پرو ۲ موجود نیست. بنابراین باید منتظر رویداد ۳۱ فروردین باشیم تا کنفرانس هر دو شرکت برگزار شود و - تعمیرات مایکروفر سام در شهر اردستان استان اصفهان - اطلاعات بیشتری از این محصولات منتشر شود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر علی نوشته شده درتاریخ 1402/08/21
یک سوالی دارم مرکز شما آیا مون سادات اردبیل اردستان اعزام نیرو داره
پاسخ: بله در مون سادات اردبیل شهر اردستان خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone