🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر بیم در شهر تویسرکان استان همدان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر بیم در شهر تویسرکان استان همدان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: وظیفه فن مایکروفر چه چیزی است و چه کاری انجام میدهد؟
    پاسخ: وظیفه فن خنک کردن مگنترون است . بعضی از مدل ها دارای فن کانوکشن هستند که عمل پخش گرما در قسمت های دیگر ماکرووفر را انجام میدهند.
  2. سوال: مایکروفر چگونه غذا را گرم میکند؟
    پاسخ: مایکروفر با ارسال امواج به مواد غذایی مولکول های آب داخل مواد غذایی را دچار جنبش کرده و بر اثر حرکت سریع مولکول ها و تبخیر آب داخل مواد غذایی عملیات گرم شدن مواد غذایی به وقوع میپیوندد.
  3. سوال: محکم بسته شدن درب مایکروفر چه آسیبی به مایکروفر میزند؟
    پاسخ: محکم بستن درب مایکروفر باعث خرابی میکروسوییچ های درب دستگاه و شکستن زبانه درب دستگاه میگردد.
  4. سوال: دود کردن ماکروویو میتواند به چه علت باشد؟
    پاسخ: وقتی دستگاه در برنامه گریل کار میکند چربی های روی المنت دچار سوختن شده و دود میکند و مشکلی ندارد.
  5. سوال: ترموستات قابلمه ای مایکروفر چه وظیفه ای دارد؟
    پاسخ: ترموستات قابلمه ای در ماکروفر وظیفه دارد که در صورت افزایش بیش از حد دمای مگنترون یا کابین مایکروویو، برق وردودی به دستگاه را قطع کند تا دستگاه آسیب نبیند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 15603.html
۱۷ اسفند ۱۴۰۱

هفت سنگ؛‌ جایزه‌ی دو میلیون دلاری کالاف دیوتی موبایل

هفته‌ی قبل Activision اطلاعیه‌ای درباره‌ی مسابقات جدید کالاف دیوتی موبایل منتشر کرد اما در این هفته و همزمان با شروع فصل سوم این بازی اطلاعات بیشتری از رقابت‌ها منتشر شد؛ از جمله میزان جایزه‌ی مسابقه ...

هفته‌ی قبل - تعمیرات مایکروفر بیم در شهر تویسرکان استان همدان - Activision اطلاعیه‌ای درباره‌ی مسابقات جدید کالاف دیوتی - تعمیرات مایکروفر بیم در شهر تویسرکان استان همدان - موبایل منتشر کرد اما در این هفته و همزمان با شروع فصل سوم این بازی اطلاعات بیشتری از رقابت‌ها منتشر شد؛ از جمله میزان جایزه‌ی مسابقه که دو میلیون دلار خواهد بود. اسپانسر این مسابقات کمپانی سونی است و در بخش نهایی رقابت ها درصورت حضوری بودن، در این تورنمنت از موبایل اکسپریا ۱ مارک - تعمیرات مایکروفر بیم در شهر تویسرکان استان همدان - ۳ سونی استفاده خواهد شد.

تعمیرات مایکروفر بیم در شهر تویسرکان استان همدان

طبق شرایط عمومی مسابقات بازیکنان - تعمیرات مایکروفر بیم در شهر تویسرکان استان همدان - می‌توانند با هر - تعمیرات مایکروفر بیم در شهر تویسرکان استان همدان - موبایلی که بازی را به - تعمیرات مایکروفر بیم در شهر تویسرکان استان همدان - خوبی اجرا می‌کند و به شرط داشتن سن بالای ۱۸ سال وارد این رقابت‌ شوند. این تورنمنت - تعمیرات مایکروفر بیم در شهر تویسرکان استان همدان - مثل سال گذشته در چند مرحله برگزار می‌شود و هر فرد یا گروهی که در چهار هفته‌ی ابتدایی بتواند در ۱۰ مسابقه - تعمیرات مایکروفر بیم در شهر تویسرکان استان همدان - رده بندی ، ۶۰ امتیاز به دست بیاورد وارد مرحله‌ی دوم می‌شود. اطلاعات بیشتر درباره‌ی این رقابت‌ها به زودی اعلام می‌شود.

تعمیرات مایکروفر بیم در شهر تویسرکان استان همدان

در همین بین که Activision حسابی اخبار بازی موبایل را به هم ریخته، کمپانی Tencent Games هم اعلام کرد که یک بازی نقش‌آفرینی جدید در دست توسعه دارد که با نام Alchemy Stars عرضه خواهد شد. بازی ویژگی‌های سبک نقش‌آفرینی را با سبک - تعمیرات مایکروفر بیم در شهر تویسرکان استان همدان - کارتی در هم آمیخته و گرافیک چشم‌گیری دارد که باید ببینیم در عمل چطور است.

داستان بازی درباره‌ی سرزمین Astra است که دو قوم در صلح در آن زندگی می‌کنند اما یک نیروی شیطانی با هدف تصرف این سرزمین در تلاش است تا صلح بین این دو - تعمیرات مایکروفر بیم در شهر تویسرکان استان همدان - قوم را بر هم بزند و شما به عنوان یکی از جنگجویان این سرزمین باید در مقابل او بایستید.

تعمیرات مایکروفر بیم در شهر تویسرکان استان همدان

تقریبا دو روز پیش بود که بازی Garena Free Fire هم از ایونت جدیدش با نام K.O Fight خبر داد که علاوه بر جوایز مختلف یک سورپرایز ویژه برای بازیکنان برتر هم دارد. کسانی که در مدت این ایونت بهترین نتایج را به دست می‌آورند علاوه بر - تعمیرات مایکروفر بیم در شهر تویسرکان استان همدان - جوایز مختلف شانس ملاقات دوباره‌ی دو شخصیت معروف لارا و رافائل را هم خواهند داشت که روبروی هم خواهند ایستاد.

تعمیرات مایکروفر بیم در شهر تویسرکان استان همدان

خبرهای هفت سنگ این هفته را با خبر ساخت یک بازی جدید بر اساس محموعه‌ی پرسونا به پایان می‌بریم. کمپانی Perfect World Entertainment اعلام کرد که در حال توسعه‌ی بازی CODE NAME: X برای پلتفرم موبایل است که بر اساس سری پرسونا ساخته می‌شود؛ البته - تعمیرات مایکروفر بیم در شهر تویسرکان استان همدان - تریلر بازی بیشتر نشان می‌دهد که باید انتظار دنیایی شبیه به Persona - تعمیرات مایکروفر بیم در شهر تویسرکان استان همدان - 5 را داشته باشیم اما هنوز برای قضاوت زود است و باید منتظر - تعمیرات مایکروفر بیم در شهر تویسرکان استان همدان - جزئیات بیشتر بمانیم.

A Game of Thrones: The Board Game

تعمیرات مایکروفر بیم در شهر تویسرکان استان همدان

  • بازی آنلاین است

ظهور بازی‌های ویدیویی نه تنها نقش بردگیم یا بازی‌های رومیزی را کم رنگ نکرد بلکه به گسترش آن هم تا جایی کمک کرد. استودیو Asmodee یکی - تعمیرات مایکروفر بیم در شهر تویسرکان استان همدان - از معروف‌ترین استودیوهای بازی‌سازی است که اقتباس بازی‌های رومیزی را برای موبایل و کامپیوترهای شخصی می‌سازد و حالا بازی A Game of Thrones: The Board Game را عرضه کرده است.

بازی A Game of Thrones: The Board Game اقتباسی از یک بازی رومیزی به همین نام است و ربطی - تعمیرات مایکروفر بیم در شهر تویسرکان استان همدان - به سریال بازی تاج و - تعمیرات مایکروفر بیم در شهر تویسرکان استان همدان - تخت ندارد اما اگر از طرفدارهای کتاب باشید احتمالا از این بازی هم لذت می‌برید. بازی استراتژیک است و تا پنج بازیکن می‌توانند در هر تیم به صورت کراس پلتفرم حضور داشته باشند.

تعمیرات مایکروفر بیم در شهر تویسرکان استان همدان

A Game of Thrones: The Board Game

سازنده: Asmodee Digital قیمت: 9.99 دلار دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید و iOS حجم: 320.7/56 مگابایت زبان:

JanKenUP

تعمیرات مایکروفر بیم در شهر تویسرکان استان همدان

  • بازی آنلاین و آفلاین است

سنگ، کاغذ و قیچی به خودی خود معروف است و بازی‌های زیادی هم با این - تعمیرات مایکروفر بیم در شهر تویسرکان استان همدان - موضوع ساخته شده اند اما JanKenUP آن را به صورت یک بازی مبارزه‌ای در آورده است که کاراکترهای متنوعی دارد و از بازی کلاسیک سنگ، کاغذ و قیچی جذاب‌تر است. بازی در بخش آنلاین به شما اجازه می‌دهد با - تعمیرات مایکروفر بیم در شهر تویسرکان استان همدان - بازیکنان دیگر رقابت کنید و نتایج خودتان را در لیگ رقابت‌ها با دیگران مقایسه کنید.

تعمیرات مایکروفر بیم در شهر تویسرکان استان همدان

JanKenUP!‏

سازنده: Humita قیمت: رایگان با پرداخت درون‌برنامه‌ای دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید حجم: 35 مگابایت زبان:

Fetching Alchemist

تعمیرات مایکروفر بیم در شهر تویسرکان استان همدان

  • بازی آفلاین است

بازی Fetching Alchemist خبر خوش این هفته برای طرفداران بازی‌های پازلی است که کم و بیش از دنیای فانتزی هم خوششان می‌آید زیرا شما را به دنیایی می‌برد که کیمیاگری هنوز اعتبار دارد و پازل‌های زیادی روبرویتان هستند که کلید اصلی حل آن‌ها سرعت عمل - تعمیرات مایکروفر بیم در شهر تویسرکان استان همدان - است. - تعمیرات مایکروفر بیم در شهر تویسرکان استان همدان - پازل‌های بازی سطح متوسط رو به بالا دارند و گاها سخت می‌شوند و همین باعث می‌شود از پیروزی لذت ببرید.

تعمیرات مایکروفر بیم در شهر تویسرکان استان همدان

Fetching Alchemist

سازنده: Bizleycraft قیمت: 1.99 دلار دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید حجم: 28 مگابایت زبان:

Poltergeist

تعمیرات مایکروفر بیم در شهر تویسرکان استان همدان

  • بازی آفلاین است

بازی Poltergeist یکی از عناوین کژوال و جدید این هفته است که بر خلاف طراحی بصری متوسطش، گیم‌پلی جالبی دارد که در آن شما نقش یک روح را دارید! بله، یک روح که اتفاقا سرگرمی مورد - تعمیرات مایکروفر بیم در شهر تویسرکان استان همدان - علاقه‌اش تسخیر وسایل مختلف است اما باید از دست شکارچیان روح هم در امان بماند. این بازی کاملا رایگان است و حتی پرداخت درون‌برنامه‌ای و - تعمیرات مایکروفر بیم در شهر تویسرکان استان همدان - تبلیغ هم ندارد و روی هم رفته ارزش تجربه کردن را دارد.

تعمیرات مایکروفر بیم در شهر تویسرکان استان همدان

Poltergeist

سازنده: Mokuni LLC قیمت: رایگان دسته - تعمیرات مایکروفر بیم در شهر تویسرکان استان همدان - بندی:
سیستم عامل: اندروید و iOS حجم: 100.3/56 مگابایت زبان:

Missile Conflict BLITZ

تعمیرات مایکروفر بیم در شهر تویسرکان استان همدان

  • بازی آفلاین است

بازی Missile Conflict BLITZ یکی دیگر از عناوین جدید هفته - تعمیرات مایکروفر بیم در شهر تویسرکان استان همدان - است - تعمیرات مایکروفر بیم در شهر تویسرکان استان همدان - که تا حدی گیم‌پلی آن تکراری به نظر می‌رسد اما طراحی بصری خوبی دارد. اگر از بازی‌های مثل Missile - تعمیرات مایکروفر بیم در شهر تویسرکان استان همدان - Command - تعمیرات مایکروفر بیم در شهر تویسرکان استان همدان - که با موشک به مکان‌های مختلف حمله می‌شود لذت - تعمیرات مایکروفر بیم در شهر تویسرکان استان همدان - می‌برید احتمالا این بازی هم برایتان جذاب است.

تعمیرات مایکروفر بیم در شهر تویسرکان استان همدان

Missile Conflict BLITZ‏

سازنده: Triboot Technologies GmbH قیمت: رایگان با پرداخت - تعمیرات مایکروفر بیم در شهر تویسرکان استان همدان - درون‌برنامه‌ای دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید و iOS حجم: 282.8/86 مگابایت زبان:
اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر شادبه نوشته شده درتاریخ 1402/03/04
خیلی ناراحت کننده است که مشتری رضایت خود را از خدمات شرکت الو در تعمیر مایکروفر بیم DM3250 در شهر تویسرکان اعلام نمی‌کند. این موضوع نشان دهنده عدم کیفیت خدمات و عدم احترام به مشتری است که باید تلاش بیشتری برای بهبود آنها انجام شود. ما به شرکت الو پیشنهاد می‌دهیم دقت بیشتری به نیازهای مشتریان خود داشته باشد و خدمات بهتری را در اختیار آنها قرار دهد



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone