🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر زیمنس در شهر سرعین استان اردبیل✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر زیمنس در شهر سرعین استان اردبیل


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا میتوان از مایکروفر به مدت طولانی استفاده مداوم کرد؟
    پاسخ: بهتر است که مدت زمان طولانی ماکروفر را روشن نگه نداریم و بعد از هر بار استفاده طولانی مدت حداقل 5 دقیقه به دیتگاه زمان استراحت بدهیم تا به لیزر دستگاه آسیب نرسد.
  2. سوال: علت خرابی میکروسوییچ مایکروویو چیست؟
    پاسخ: محکم بستن درب، چربی گرفتن دستگاه و ... میتواند باعث خرابی میکروسوییچ درب مایکروفر شود.
  3. سوال: آیا باید برای مایکروویو از محافظ برق استفاده کنیم؟
    پاسخ: بله، با توجه به اینکه برد مایکروفر در برابر نوسانات برقی آسیب پذیر هستند، بهتر است از یک محافظ استاندارد استفاده نمایید.
  4. سوال: در صورت تکرار خرابی مایکروفر باید دوباره هزینه ای پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی مجدد دستگاه سولاردام شما در بازه ضمانت سه ماهه تعمیرات قبلی باشد و خرابی ایجاد شده مجددا در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیرات انجام شده، از شما هزینه ای دریافت نخواهد شد.
  5. سوال: به چه علت موقع روشن شدن مایکروفر فیوز میپرد؟
    پاسخ: خرابی قسمت های ولتاژ مایکروویو و یا اتصالی داخلی مایکروویو در قسمت میکرووسوییچ درب میتواند علت پریدن فیوز بشود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 15599.html
۱۷ اسفند ۱۴۰۱

جدیدترین گوشی مفهومی شرکت TCL همزمان یک موبایل، فبلت و تبلت است [تماشا کنید]

شرکت TCL از گوشی مفهومی جدید خود که با استفاده از فناوری نمایشگر تاشو و قابل چرخش می‌تواند به یک گوشی، فبلت و تبلت تبدیل شود، رونمایی کرد. TCL همیشه یکی از شرکت‌های پیشرو در ...

شرکت TCL از گوشی - تعمیرات مایکروفر زیمنس در شهر سرعین استان اردبیل - مفهومی جدید خود که با استفاده از فناوری نمایشگر تاشو و قابل چرخش می‌تواند به یک گوشی، فبلت و تبلت تبدیل شود، رونمایی کرد.

TCL - تعمیرات مایکروفر زیمنس در شهر سرعین استان اردبیل - همیشه یکی از شرکت‌های پیشرو در استفاده از نمایشگرهای انعطاف پذیر بوده است. - تعمیرات مایکروفر زیمنس در شهر سرعین استان اردبیل - پس از رونمایی از اولین گوشی با مکانیزم تاشو و رول شونده، - تعمیرات مایکروفر زیمنس در شهر سرعین استان اردبیل - حالا این شرکت - تعمیرات مایکروفر زیمنس در شهر سرعین استان اردبیل - نمونه اولیه گوشی را معرفی کرده - تعمیرات مایکروفر زیمنس در شهر سرعین استان اردبیل - که می‌تواند به یک فبلت و تبلت نیز تبدیل شود. از این طرح مفهومی که با نام TCL Fold ‘n Roll شناخته می‌شود، در کنار سری جدید TCL 20 رونمایی شده است.

همانطور که - تعمیرات مایکروفر زیمنس در شهر سرعین استان اردبیل - از نام دستگاه نیز مشخص است، این گوشی هوشمند مکانیزم صفحه نمایش تاشو و رول شونده را در یک دستگاه ترکیب می‌کند. موبایل تاشو جدید از نمایشگر ۶.۸۷ اینچی برخوردار است که با باز - تعمیرات مایکروفر زیمنس در شهر سرعین استان اردبیل - شدن، به یک فبلت ۸.۸۵ اینچی تبدیل می‌شود. در ادامه و با باز کردن مجدد صفحه نمایش، یک تبلت ۱۰ اینچی با نسبت تصویر بهتری را در اختیار کاربران قرار - تعمیرات مایکروفر زیمنس در شهر سرعین استان اردبیل - می‌دهد.

تعمیرات مایکروفر زیمنس در شهر سرعین استان اردبیل

به گفته شرکت TCL محصول جدید هنوز در مرحله بررسی اولیه مشخصات فنی قرار دارد و این شرکت در تلاش است تا دوام نمایشگر دستگاه را افزایش - تعمیرات مایکروفر زیمنس در شهر سرعین استان اردبیل - دهد. برای تولید این دستگاه از فناوری DragonHinge  و همچنین مکانیزم قابل چرخش استفاده شده و جنس گوشی در نمونه اولیه از پلاستیک است.

در حال حاضر انتظار نمی‌رود که این موبایل جدید به زودی روانه بازار شود و همانطور که TCL عنوان می‌کند چنین گوشی‌هایی هنوز فاصله زیادی تا واقعیت دارند. باید به این نکته توجه کرد که ساخت صفحه نمایش تاشو فرآیند بسیار سخت و پرهزینه‌ای دارد.

در - تعمیرات مایکروفر زیمنس در شهر سرعین استان اردبیل - حال حاضر عنوان شده است که TCL در اواخر سال جاری میلادی یک گوشی با صفحه نمایش انعطاف پذیر عرضه خواهد کرد اما - تعمیرات مایکروفر زیمنس در شهر سرعین استان اردبیل - هنوز - تعمیرات مایکروفر زیمنس در شهر سرعین استان اردبیل - مشخص نیست که این گوشی تاشو یا رول‌شونده کدام موبایل - تعمیرات مایکروفر زیمنس در شهر سرعین استان اردبیل - خواهد بود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone