🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر سام در شهر رامسر استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر سام در شهر رامسر استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: صدای غیر عادی مایکروویو به چه دلیلی میتواند بوجود آمده باشد؟
    پاسخ: صدای غیرعادی مایکروفر میتواند مربوط به خرابی فن، مگنترون، دیود، خازن، ترانس و ... باشد و باید توسط تعمیرکار متخصص بررسی و عیب یابی گردد.
  2. سوال: مایکروفر چگونه غذا را گرم میکند؟
    پاسخ: نحوه کار ماکروویو به این صورت است که با ارسال امواج به مولکول های داخل مواد غذایی، باعث جنبش آن ذرات شده و بر اثر تبخیر آب داخل مواد غذایی، عمل گرم شدن انجام میگیرد.
  3. سوال: تفاوت برد اینورتر با برد مین مایکروفر چیست؟
    پاسخ: برد مین مایکروویو وظیفه ارسال فرمان ها به قسمت های مختلف دستگاه را دارد و برد اینورتر وظیفه تامین و افزایش ولتاژ ورودی به مگنترون را دارد.
  4. سوال: فضای داخلی مایکروویو را هر چند وقت یکبار باید تمیز کنیم؟
    پاسخ: فضای داخلی مایکروویو را بهتر است بعد از هربار استفاده تمیز کزد و به طور سالیانه فیلتر اشعه آن را تعویض کرد.
  5. سوال: سولاردام گرم نمیکند اشکال از چیست؟
    پاسخ: گرم نکردن مایکروویو به پارامترهای مختلفی ارتباط دارد که میتوان به خرابی مگنترون، خازن، دیود، فیوز و برد اشاره نمود که نیازمند بررسی توسط تعمیرکاران متخصص میباشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 15616.html
۱۷ اسفند ۱۴۰۱

اکسپریا ۱ مارک ۳ سونی با دوربین حرفه‌ای و پشتیبانی از شارژ بی‌سیم معرفی شد

سونی سال گذشته میلادی از گوشی اکسپریا ۱ مارک ۲ رونمایی کرد که اگرچه از دوربین قدرتمندی بهره می‌برد، اما با کمبودهایی هم دست و پنجه نرم می‌کرد. حالا اکسپریا ۱ مارک ۳ سونی از ...

سونی سال گذشته میلادی از گوشی اکسپریا ۱ مارک ۲ رونمایی کرد - تعمیرات مایکروفر سام در شهر رامسر استان مازندران - که اگرچه از دوربین قدرتمندی بهره می‌برد، اما با کمبودهایی هم دست و پنجه نرم می‌کرد. حالا اکسپریا ۱ مارک ۳ سونی - تعمیرات مایکروفر سام در شهر رامسر استان مازندران - از راه رسیده تا در کنار دوربین حرفه‌‌ای، با قابلیت‌های بیشتر مشکلات گذشته را هم رفع کند.

سونی دقایقی پیش از گوشی‌های اکسپریا ۱ مارک ۳ و اکسپریا ۵ مارک ۳ رونمایی کرد که ویژگی‌های مشترکی مانند چیپست اسنپدراگون ۸۸۸ و مودم 5G دارند، با این حال تفاوت‌هایی - تعمیرات مایکروفر سام در شهر رامسر استان مازندران - هم میان آن‌ها به چشم می‌خورند. در این مطلب به معرفی اکسپریا ۱ مارک ۳ می‌پردازیم.

تعمیرات مایکروفر سام در شهر رامسر استان مازندران

این گوشی هوشمند از زبان طراحی مشابه با اکسپریا ۱ اصلی بهره می‌برد و با یک دستگاه کشیده روبه‌رو هستیم که خمیدگی بسیار کمی دارد. سونی برای اینکه بتواند بار دیگر اکسپریا را تبدیل - تعمیرات مایکروفر سام در شهر رامسر استان مازندران - به برندی محبوب در میان کاربران کند، مشخصات قدرتمندی را برای جدیدترین پرچمدارش درنظر - تعمیرات مایکروفر سام در شهر رامسر استان مازندران - گرفته - تعمیرات مایکروفر سام در شهر رامسر استان مازندران - است.

تعمیرات مایکروفر سام در شهر رامسر استان مازندران

این پرچمدار ژاپنی از نمایشگر ۶.۵ اینچی OLED با رزولوشن 4K بهره می‌برد که به ادعای - تعمیرات مایکروفر سام در شهر رامسر استان مازندران - سونی، اولین گوشی جهان با نمایشگر 4K و رفرش ریت ۱۲۰ هرتز محسوب می‌شود. نسبت تصویر این پنل برابر ۲۱:۹ است. روی پنل جلویی آن گوریلا گلس ویکتوس و روی پنل پشتی آن گوریلا گلس ۶ کشیده شده و همچنین از استاندارد IP65/IP68 هم پشتیبانی می‌کند.

تعمیرات مایکروفر سام در شهر رامسر استان مازندران

اسپیکر استریو مورد استفاده در این موبایل تا ۴۰ درصد نسبت به قبل صدای بیشتری تولید می‌کند و همچنین با فرمت صوتی 360 Reality سونی هم سازگار است. سنسور اثر انگشت این پرچمدار روی فریم آن قرار دارد.

سونی روی پنل پشتی گوشی اکسپریا ۱ مارک ۳ از دوربین اصلی سه‌گانه به همراه سنسور ToF‌ استفاده کرده. تمام این دوربین‌ها ۱۲ مگاپیکسلی هستند و ژاپنی‌ها برای دوربین - تعمیرات مایکروفر سام در شهر رامسر استان مازندران - اصلی و تله‌فوتو لرزشگیر اپتیکال - تعمیرات مایکروفر سام در شهر رامسر استان مازندران - درنظر گرفته‌اند.

تعمیرات مایکروفر سام در شهر رامسر استان مازندران

دوربین اصلی ۲۴ میلی‌متری با دریچه دیافراگم f/1.7 است که توسط دوربین ۱۶ میلی‌متری - تعمیرات مایکروفر سام در شهر رامسر استان مازندران - اولترا واید با دریچه دیافراگم f/2.2 و دوربین تله‌فوتو ۷۰ میلی‌متری با دریچه دیافراگم f/2.3 همراهی می‌شود. به - تعمیرات مایکروفر سام در شهر رامسر استان مازندران - لطف استفاده از طراحی لنز تاشو پریسکوپی، کاربران به زوم بالایی دسترسی دارند. علاوه بر این، سونی المان‌های لنز را بطور فیزیکی جابه‌جا کرده تا به فاصله‌های کانونی متفاوتی - تعمیرات مایکروفر سام در شهر رامسر استان مازندران - دست پیدا کند و البته تنها متکی - تعمیرات مایکروفر سام در شهر رامسر استان مازندران - به ترفندهای زوم دیجیتال نباشد.

این دستگاه از فیلمبرداری 4K با سرعت ۱۲۰ فریم بر ثانیه در حالت HDR پشتیبانی می‌کند و سرعت فوکوس بالایی دارد. سونی برای این پرچمدار از فوکوس خودکار چشم مورد استفاده - تعمیرات مایکروفر سام در شهر رامسر استان مازندران - در دوربین‌های آلفا بهره برده است.

تعمیرات مایکروفر سام در شهر رامسر استان مازندران

سونی با تغییراتی در پورت USB-C این دستگاه، به کاربران اجازه می‌دهد که - تعمیرات مایکروفر سام در شهر رامسر استان مازندران - با استفاده از یک کابل مخصوص سیگنال ویدیوهای اچ‌دی را از یک دوربین SLR دریافت کنند، بنابراین می‌توان از آن به عنوان یک - تعمیرات مایکروفر سام در شهر رامسر استان مازندران - نمایشگر حرفه‌ای استفاده کرد. چنین قابلیتی را از طریق پورت HDMI در اکسپریا پرو دیده بودیم.

تعمیرات مایکروفر سام در شهر رامسر استان مازندران

اکسپریا - تعمیرات مایکروفر سام در شهر رامسر استان مازندران - ۱ مارک ۳ از دو سیمکارت و درگاه کارت حافظه پشتیبانی می‌کند و همچنین دارای جک ۳.۵ میلی‌متری هدفون و شاتر دوربین است. این دستگاه از ۱۲ گیگابایت رم، ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی و باتری ۴۵۰۰ میلی آمپر ساعتی با شارژ سریع ۳۰ واتی بهره می‌برد که در نهایت از شارژ بی‌سیم پشتیبانی می‌کند.

تعمیرات مایکروفر سام در شهر رامسر استان مازندران

سونی در حال حاضر قیمت این گوشی هوشمند را اعلام نکرده، اما انتظار می‌رود قیمتی بالاتر از ۱۰۰۰ دلار داشته باشد - تعمیرات مایکروفر سام در شهر رامسر استان مازندران - و البته در تابستان وارد بازار می‌شود. بنابراین احتمالا تنها عاشقان عکاسی به سراغ آن می‌روند، البته برخلاف گذشته قابلیت‌های استاندارد بیشتری در اکسپریا ۱ مارک ۳ وجود دارد که می‌تواند کاربران بیشتری را جذب کند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone