🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر زیمنس در شهر سیاهکل استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر زیمنس در شهر سیاهکل استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت دود کردن مایکروفر چیست؟
    پاسخ: وقتی دستگاه در برنامه گریل کار میکند چربی های روی المنت دچار سوختن شده و دود میکند و مشکلی ندارد.
  2. سوال: آیا نصب مایکروفر در کنار اجاق گاز مشکلی ایجاد میکند؟
    پاسخ: بهتر است مایکروفر به دور از منابع حرارتی نصب گردد و در صورتی که محل استقرار اجاق گاز دقیقا کنار مایکروفر میباشد بهتر است به صورت همزمان از دو دستگاه استفاده نشود.
  3. سوال: آیا در صورتی که مایکروفر خالی روشن شود دستگاه آسیب میبیند؟
    پاسخ: بله، درصورت خالی روشن کردن مایکروویو اشعه لیزر به آنتن مگنترون بر میگردد و دچار جرقه و آسیب به دستگاه میشود. اکیدا از خالی روشن کردن مایکروویو جدا خودداری کنید.
  4. سوال: آیا تعمیراتی که روی مایکروویو انجام میشود گارانتی دارد؟
    پاسخ: بله، تمام خدمات ارائه شده از سوی همکاران ما دارای 90 روز گارانتی میباشند.
  5. سوال: کارشناسی که برای تعمیر ماکروفر مراجعه میکند قطعات مورد نیاز را همراه خود می آورد؟
    پاسخ: تکنسین های ما قطعاتی که خرابی آن ها بیشتر در مایکروویو رخ میدهد را همراه خود دارند و در صورتی که قطعه همراه تکنسین نباشد امکان ارسال قطعه مورد نیاز با پیک وجود دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 15615.html
۱۷ اسفند ۱۴۰۱

مشخصات و رندر گلکسی تب S7 لایت سامسونگ پیش از موعد رونمایی منتشر شد

رندر و برخی مشخصات تبلت اقتصادی گلکسی تب S7 لایت سامسونگ پیش از موعد رونمایی احتمالی در خرداد ماه به اشتراک گذاشته شده است. سامسونگ در حال حاضر برخی از بهترین تبلت‌های اندرویدی خود از ...

رندر و برخی مشخصات تبلت اقتصادی گلکسی تب S7 لایت سامسونگ پیش از موعد رونمایی احتمالی در خرداد ماه به اشتراک گذاشته شده است.

سامسونگ در حال حاضر برخی از بهترین تبلت‌های اندرویدی - تعمیرات مایکروفر زیمنس در شهر سیاهکل استان گیلان - خود از گلکسی تب S7 پلاس و گلکسی تب S7 را روانه بازار کرده و قصد دارد با ارائه مدل لایت این سری گزینه ارزان‌تری را در دسترس کاربران قرار دهد.

«ایوان بلس» افشاگر معروف، رندی از این تبلت اقتصادی به اشتراک گذاشته است. رندر فاش شده نشان می‌دهد که طراحی گلکسی تب S7 لایت شباهت زیادی به طراحی گلکسی - تعمیرات مایکروفر زیمنس در شهر سیاهکل استان گیلان - تب S7 - تعمیرات مایکروفر زیمنس در شهر سیاهکل استان گیلان - خواهد داشت. براساس گزارش‌های منتشر شده از سوی منابع آگاه، این تبلت جدید از بدنه‌ای تمام فلزی، گوشه‌های گرد و دوربین دوگانه بهره می‌برد. با توجه به نمای جانبی دستگاه، به نظر می‌رسد ماژول - تعمیرات مایکروفر زیمنس در شهر سیاهکل استان گیلان - دوربین از بدنه دستگاه - تعمیرات مایکروفر زیمنس در شهر سیاهکل استان گیلان - کمی بیرون می‌زند.

تعمیرات مایکروفر زیمنس در شهر سیاهکل استان گیلان

گفته می‌شود تب S7 لایت به نمایشگر ۱۲.۴ مجهز خواهد بود، هر چند هنوز مشخص نیست که نمایشگر دستگاه از نوع LTPO با رفرش ریت بالا خواهد بود یا کاربران باید منتظر دستگاهی با نمایشگر از نوع دیگری باشند. همچنین دو اسپیکر استریو که توسط AKG ساخته شده در اطراف تبلت دیده می‌شود. در پنل پشتی دستگاه نیز برای فناوری شارژ مغناطیسی و قرار دادن قلم هوشمند تدبیر شده است.

پیش از این مشخص شده بود که گلکسی تب S7 لایت با چیپست اسنپدراگون 750G و بهره‌مندی از رم ۴ و ۶ گیگابایتی و حافظه داخلی ۱۲۸ گیگابایتی در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت. انتظار می‌رود این - تعمیرات مایکروفر زیمنس در شهر سیاهکل استان گیلان - تبلت به همراه نسخه اندروید ۱۱ و رابط کاربری One UI 3.1 به بازار عرضه شود. تبلت جدید کره‌ا‌ی‌ها نیز مانند سایر دستگاه‌های اخیر - تعمیرات مایکروفر زیمنس در شهر سیاهکل استان گیلان - سامسونگ، از شبکه ۵G پشتیبانی خواهد کرد. سرانجام احتمالا تبلت به همراه باتری ۷۰۰۰ میلی آمپر ساعتی با قابلیت شارژ سریع ۱۵ وات رونمایی خواهد شد.

طبق گزارش‌های ارائه شده تب S7 لایت در چهار رنگ مشکی، سبز، صورتی و نقره‌ای در دسترس قرار خواهد گرفت. به احتمال زیاد سامسونگ به همراه S7 لایت، تبلت A7 - تعمیرات مایکروفر زیمنس در شهر سیاهکل استان گیلان - لایت را نیز به بازار عرضه کند. - تعمیرات مایکروفر زیمنس در شهر سیاهکل استان گیلان - انتظار می‌رود این دو محصول - تعمیرات مایکروفر زیمنس در شهر سیاهکل استان گیلان - به همراه برخی لوازم جانبی جدید از جمله قاب و صفحه کلید خردادماه امسال معرفی شوند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone