🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر هیدج استان زنجان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر هیدج استان زنجان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: ماکروفر هرچند وقت یکبار باید سرویس شود؟
    پاسخ: مایکروویو باید به طور سالیانه سرویس و فن آن تمیز شود و فیلتر اشعه نیز باید سالیانه یک بار تعویض گردد.
  2. سوال: با چه موادی میتوان فضای داخلی مایکروفر را تمیز کرد؟
    پاسخ: برای تمیز کردن فضای داخلی مایکروفر میتوان از محلول آب و آبلیمو استفاده نمود. به این صورت که این محلول را داخل یک لیوان ریخته و در دستگاه قرار میدهیم به مدت 15 دقیقه دستگاه کار کند. سپس فضای داخلی دستگاه را به کمک یک دستمال تمیز کنید.
  3. سوال: آیا تعمیرکار سولاردام بدون هماهنگی با من مراجعه میکند؟
    پاسخ: تمام کارشناسان سولاردام قبل از مراجعه با شما تماس میگیرند و زمان مراجعه خود را با شما هماهنگ میکنند.
  4. سوال: وظیفه سنسور وزن مایکروفر چیست؟
    پاسخ: سنسور وزن ماکروفر، وزن مواد داخل ماکروفر را محاسبه میکند و برای برنامه هایی مانند دیفراست از اطلاعات داده شده توسط سنسور وزن استفاده میکند.
  5. سوال: آیا استفاده از مایکروفر در مدت طولانی به دستگاه آسیب میزند؟
    پاسخ: بهتر است که مدت زمان طولانی ماکروفر را روشن نگه نداریم و بعد از هر بار استفاده طولانی مدت حداقل 5 دقیقه به دیتگاه زمان استراحت بدهیم تا به لیزر دستگاه آسیب نرسد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 15601.html
۱۷ اسفند ۱۴۰۱

هواوی برای توسعه فناوری خودروهای الکتریکی یک میلیارد دلار سرمایه‌گذاری می‌کند

هواوی پس از سپری کردن روزهای پرتلاطمی بعد از قرار گرفتن در لیست سیاه تحریم های ایالات متحده، با سرمایه گذاری یک میلیارد دلاری در توسعه فناوری خودروهای الکتریکی قصد دارد روزهای بهتری را برای ...

هواوی پس از سپری کردن روزهای پرتلاطمی بعد از قرار گرفتن در لیست سیاه تحریم های ایالات متحده، - تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر هیدج استان زنجان - با سرمایه گذاری یک میلیارد دلاری در توسعه فناوری خودروهای الکتریکی قصد دارد روزهای بهتری را برای خود - تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر هیدج استان زنجان - رقم بزند.

در حال حاضر هواوی شرایط بسیار سختی را پشت سر می‌گذارد. از زمانی که ایالات متحده هواوی را در فهرست سیاه تجاری خود قرار داد، شرکت چینی با - تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر هیدج استان زنجان - محدودیت‌هایی مواجه شد. تا - تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر هیدج استان زنجان - جایی که مجبور شد تولید تراشه‌های پیشرفته خود را متوقف - تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر هیدج استان زنجان - کرده و همچنین سهم بازار خود را در تجارت - تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر هیدج استان زنجان - گوشی‌های موبایل از دست داد.

با این وجود هواوی قصد دارد تا وارد صنعت خودروهای الکتریکی و فناوری خودران شود. به گزارش بلومبرگ، هواوی برای توسعه این فناوری با نام تجاری خود، حدود یک میلیارد دلار سرمایه‌گذاری می‌کند.

هواوی با توسعه فناوری خودران در عمل با شرکت‌هایی از - تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر هیدج استان زنجان - جمله تسلا و شیائومی رقابت می‌کند. پیش از این مشخص شده بود که این شرکت قصد ندارد خودروهای خود را وارد بازار کند اما فناوری خود را برای خودروسازان عرضه خواهد کرد.

تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر هیدج استان زنجان

هواوی در حال حاضر با سه کمپانی خودروسازی «گروه خودروسازی پکن»، «چانگان موتورز» و «گروه گاک» همکاری کرده است.  فناوری خودران - تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر هیدج استان زنجان - هواوی از برخی جنبه‌ها از تسلا پیشی گرفته است. برای مثال، خودروهای این شرکت بدون دخالت انسان می‌تواند مسافتی بیش از ۱۰۰۰ کیلومتر را طی کند.

«اریک ژو» یکی از مدیران هواوی در این رابطه عنوان می‌کند:

«ما امسال بیش از یک میلیارد دلار در تولید - تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر هیدج استان زنجان - قطعات خودرو سرمایه‌گذاری خواهیم کرد. چین به طور سالانه ۳۰ میلیون خودرو جدید تولید می‌کند و تعداد آن رو به رشد است. حتی اگر از بازار جهانی استفاده نکنیم و اگر بتوانیم از هر خودروی فروخته شده در چین به طور متوسط ۱۵۳۰ دلار درآمد کسب کنیم؛ یک تجارت بزرگ برای هواوی آغاز کرده‌ایم.»

در حال حاضر هواوی برخی محصولات ارتباطی هوشمند خودرو را به بازار عرضه کرده که فناوری‌های این شرکت را می‌توان در سدان‌های مرسدس بنز پیدا کرد. همچنین این شرکت برای توسعه سیستم‌های هوشمند خودرو با شرکت‌هایی مانند BAIC BluePark New Energy  همکاری دارد.

در حال حاضر اپل و شیائومی نیز صنعت خودروسازی را - تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر هیدج استان زنجان - هدف‌ قرار داده‌اند تا رقابت برای تولید خودروهای سازگار با محیط زیست و خودران به صورت جدی‌تری دنبال شود. براساس گزارش Canalys، در سال جاری فروش خودروهای الکتریکی در چین ممکن است بیش از ۵۰ درصد افزایش پیدا کند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone