🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر نور استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر نور استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: فضای داخلی مایکروفر هر چندوقت یکبار باید تمیز شود؟
    پاسخ: فضای داخلی مایکروویو را بهتر است بعد از هربار استفاده تمیز کزد و به طور سالیانه فیلتر اشعه آن را تعویض کرد.
  2. سوال: سولاردام گرم نمیکند اشکال از چیست؟
    پاسخ: گرم نکردن مایکروفر به عوامل متعددی از جمله مگنترون، خازن، دیود، فیوز و برد الکترونیکی ارتباط دارد که نیازمند بررسی توسط کارشناسان متخصص را دارد.
  3. سوال: فضای قرارگیری مایکروویو باید دارای چه شرایطی باشد؟
    پاسخ: فضای قرار گیری مایکروفر باید به گونه ای باشد که گردش هوا در اطراف و به خصوص در پشت آن مناسب باشد تا از گرم شدن بیش از حد دستگاه جلوگیری شود.
  4. سوال: آیا در صورتی که مایکروفر خالی روشن شود دستگاه آسیب میبیند؟
    پاسخ: در صورتی که مایکروفر خالی روشن شود اشعه لیزر به آنتن مگنترون برگشته و دچار جرقه و آسیب میگردد. جدا از خالی روشن کردن مایکروفر خودداری کنید.
  5. سوال: وظیفه فن مایکروفر چه چیزی است و چه کاری انجام میدهد؟
    پاسخ: وظیفه فن خنک کردن مگنترون است . بعضی از مدل ها دارای فن کانوکشن هستند که عمل پخش گرما در قسمت های دیگر ماکرووفر را انجام میدهند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 15593.html
۱۷ اسفند ۱۴۰۱

لینوکس ۵.۱۳ احتمالا از مک‌های مجهز به چیپ M1 پشتیبانی خواهد کرد

از زمان عرضه مک‌های مجهز به چیپ M1 اپل تلاش‌های زیادی برای پشتیبانی آن‌ها از لینوکس صورت گرفته. حالا به نظر می‌رسد قابلیت پشتیبانی رسمی از این محصولات توسط لینوکس، زودتر از پیش‌بینی‌ها به این ...

از زمان عرضه مک‌های مجهز به چیپ M1 اپل تلاش‌های زیادی برای پشتیبانی آن‌ها از لینوکس صورت گرفته. حالا به نظر می‌رسد قابلیت پشتیبانی رسمی از این محصولات توسط لینوکس، زودتر از پیش‌بینی‌ها به این سیستم عامل اضافه می‌شود.

طبق گزارشی جدید، پشتیبانی اولیه از مک‌های مجهز به چیپ M1 به لینوکس ۵.۱۳ اضافه خواهد شد، البته به نظر می‌رسد تا پشتیبانی کامل فاصله زیادی داشته باشیم. با این وجود احتمال پشتیبانی لینوکس ۵.۱۳ از این تراشه وجود دارد. انتظار می‌رود کرنل لینوکس ۵.۱۳ در ماه ژوئن منتشر شود.

از اوایل سال جاری میلادی چندین پچ برای کرنل لینوکس چیپ اپل M1 - تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر نور استان مازندران - مشاهده شده تا مک مینی ۲۰۲۰، مک‌بوک پرو و مک‌بوک ایر به درایورهای ضروری برای اجرای این سیستم عامل دست پیدا کنند. با توجه به این موارد، لینوکس ۵.۱۳ احتمالا از این محصولات پشتیبانی خواهد کرد و نسخه پایدار آن - تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر نور استان مازندران - در ماه ژوئن از راه می‌رسد.

تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر نور استان مازندران

بر اساس گزارش اخیر، نسخه اولیه لینوکس برای مک‌های مجهز به چیپ M1 شامل SMP ،UART و DeviceTree خواهد بود تا عملکرد پایه را در اختیار کاربران قرار دهند. علاوه بر این، نسخه جدید از یک فریم بافر ساده بهره می‌برد، البته - تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر نور استان مازندران - کار در محیط سه بعدی و ویدیویی چالش‌برانگیز خواهد بود.

با وجود اینکه پشتیبانی - تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر نور استان مازندران - از مک‌های مجهز به چیپ M1 به لینوکس ۵.۱۳ اضافه می‌شود، همچنان شاهد پشتیبانی کامل از این محصولات نخواهیم بود. برای مثال نباید منتظر استفاده کامل از سیستم گرافیکی چیپ M1 در سیستم عامل لینوکس در آینده نزدیک باشیم.

اگرچه احتمالا کمتر از سه ماه دیگر لینوکس بطور رسمی از مک‌های جدید پشتیبانی خواهد کرد، اما در گذشته شاهد پورت اوبونتو، یک توزیع محبوب لینوکس برای تراشه M1 بوده‌ایم. با این وجود چنین اقدامی مبتنی بر پشتیبانی رسمی اپل سیلیکون از - تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر نور استان مازندران - کرنل لینوکس نبود. با - تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر نور استان مازندران - وجود تمام این موارد، باید بیش از - تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر نور استان مازندران - ۳ ماه دیگر برای پشتیبانی کامل لینوکس از مک‌های جدید منتظر بمانیم.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone