🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر سام در شهر بهشهر استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر سام در شهر بهشهر استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: مایکروویو هرچند وقت یکبار باید سرویس شود؟
    پاسخ: مایکروفر به صورت مرتب باید هرسال سرویس شده و عایق میکا یا فیلتر اشعه آن تعویض گردد.
  2. سوال: آیا مایکروویو به سرویس سالیانه احتیاج دارد؟
    پاسخ: مایکروویو باید به طور سالیانه سرویس و فن آن تمیز شود و فیلتر اشعه نیز باید سالیانه یک بار تعویض گردد.
  3. سوال: صدای غیر عادی مایکروویو به چه دلیلی میتواند بوجود آمده باشد؟
    پاسخ: صدای غیرعادی مایکروفر میتواند مربوط به خرابی فن، مگنترون، دیود، خازن، ترانس و ... باشد و باید توسط تعمیرکار متخصص بررسی و عیب یابی گردد.
  4. سوال: آیا تکنسینی که برای تعمیر مایکروویو من مراجعه میکند تخصص لازم را دارد؟
    پاسخ: تمامی کارشناسان سولاردام ما دارای مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی بوده و دارای تجربه چندین سال در زمینه تعمیرات هستند.
  5. سوال: چقدر طول میکشد تا تعمیرکار سولاردام جهت رفع عیب مراجعه کند؟
    پاسخ: حداکثر 60 دقیقه بعد از ثبت درخواست شما تکنسین مایکروویو با شما تماس میگیرد و زمان مراجعه را با شما هماهنگ میکند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 15620.html
۱۷ اسفند ۱۴۰۱

اپل در پاییز ۲۰۲۰ امنیت چیپ آیفون‌ها و اپل واچ‌های قدیمی را ارتقا داده است

یکی از صفحات بخش پشتیبانی اپل نشان می‌دهد که این شرکت پاییز پارسال تغییری بسیار نادر را در تولید تراشه‌های A12 و S5 خود اعمال کرده است. اطلاعات حاضر از ارتقای بخش Secure Enclave به ...

یکی از صفحات بخش پشتیبانی اپل نشان می‌دهد که این شرکت پاییز پارسال تغییری بسیار - تعمیرات مایکروفر سام در شهر بهشهر استان مازندران - نادر را در تولید تراشه‌های A12 و S5 خود اعمال کرده است. اطلاعات حاضر از ارتقای بخش Secure Enclave به نسخه‌ای جدیدتر در پاییز سال ۹۹ حکایت دارد.

اگر اطلاع ندارید، Secure Enclave هم‌پردازنده امنیتی اکثر محصولات - تعمیرات مایکروفر سام در شهر بهشهر استان مازندران - اپل است که لایه‌ امنیتی اضافه‌ای را برای دستگاه‌ها فراهم می‌کند. تمام اطلاعات آیفون، آیپد، مک و اپل واچ با کلیدهای خصوصی تصادفی رمزنگاری می‌شوند که فقط از طریق - تعمیرات مایکروفر سام در شهر بهشهر استان مازندران - Secure Enclave قابل دستیابی هستند. همچنین، در این بخش کلیدهایی ذخیره می‌شوند که اطلاعات حساسی مثل رمزهای عبور، داده‌های اپل پی و تاچ آیدی یا فیس آیدی را مدیریت می‌کنند.

تغییر خاص اپل در این پردازنده‌ها به Secure Storage Component برمی‌گردد که همان محل ذخیره‌سازی اطلاعات درون Secure Enclave است. اطلاعات موجود در بخش پشتیبانی اپل ظاهرا در ماه فوریه به‌روز شده اما تاکنون از دید کاربران مغفول مانده بود. اپل می‌گوید:

«نکته: محصولات A12, A13, S4 و S5 که اولین بار در پاییز ۲۰۲۰ عرضه شدند از - تعمیرات مایکروفر سام در شهر بهشهر استان مازندران - نسل دوم Secure Storage Component - تعمیرات مایکروفر سام در شهر بهشهر استان مازندران - استفاده می‌کنند؛ در حالی که محصولات قبلی از نسل اول Secure Storage Component بهره می‌برند.»

تعمیرات مایکروفر سام در شهر بهشهر استان مازندران

این احتمالا یعنی محصولات زیر هرچند از جدیدترین - تعمیرات مایکروفر سام در شهر بهشهر استان مازندران - تراشه‌های اپل استفاده نمی‌کنند اما از نسل دوم Secure Enclave برخوردارند:

  • هوم‌پاد مینی – تراشه S5
  • اپل واچ SE – تراشه S5
  • آیپد (نسل هشتم) – تراشه A12

البته توضیحات اپل کمی ابهام دارد. برای مثال هیچ دستگاهی با تراشه A13 یا S4 برای اولین بار در - تعمیرات مایکروفر سام در شهر بهشهر استان مازندران - پاییز ۲۰۲۰ عرضه نشده است. در واقع، اپل واچ سری ۴ تنها دستگاهی بود که از پردازنده S4 استفاده می‌کرد و تولید آن پیش از ارتقای Secure Storage - تعمیرات مایکروفر سام در شهر بهشهر استان مازندران - Component متوقف شد. این شرکت در خصوص تغییرات اعمالی می‌گوید:

«نسل دوم Secure Storage Component یک «لاک‌باکس» (Lockbox) شمارنده جدید دارد. هر شمارنده لاک‌باکس یک تصدیق‌کننده ۱۲۸ بیتی، یک شمارنده ۸ بیتی و یک متغیر ثبت حداکثر تلاش ۸ بیتی را ذخیره می‌کند. دسترسی به لاک‌باکس شمارنده از طریق یک پروتکل رمزنگاری‌شده ممکن است که به احراز هویت نیاز دارد.»

صفحه پشتیبانی اپل می‌گوید محصولاتی که قبل از پاییز ۲۰۲۰ با این تراشه‌ها عرضه شده‌اند، حتی اگر هنوز توسط اپل فروخته می‌شوند همچنان - تعمیرات مایکروفر سام در شهر بهشهر استان مازندران - از نسل اول Secure Storage Component استفاده می‌کنند. این محصولات شامل آیفون XR، آیپد - تعمیرات مایکروفر سام در شهر بهشهر استان مازندران - مینی ۵، آیفون SE و آیفون ۱۱ است که دوتای اول از A12 و دوتای دوم از A13 بهره می‌برند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone