تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر شهسوار استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا باید بعد از عقب یا جلو کشیدن یخچال ، دستگاه را چند ساعت از برق بکشیم؟
    پاسخ: خیر، در صورتی که جابجایی به صورت عمودی باشد و یخچال کج نشود احتیاجی به خاموش کردن دستگاه به مدت طولانی نیست.
  2. سوال: آیا تکنسین که مراجعه میکند قطعات مورد نیاز برای تعمیر یخچال را همراه خود دارد؟
    پاسخ: کارشناسان ما معمولا قطعاتی که احتمال خرابی آن ها بیشتر است را به همراه خود دارند ، همچنین امکان ارسال قطعه مورد نیاز توسط پیک وجود دارد.
  3. سوال: آیا نصب یخچال در کنار اجاق گاز مشکلی ایجاد میکند؟
    پاسخ: یخچال باید دور از منابع حرارتی نصب شود اما در صورتی که ناچار به نصب یخچال در کنار اجاق گاز هستید از یک عایق حرارتی مابین یخچال و اجاق گاز استفاده کنید تا از انتقال حرارت به یخچال جلوگیری شود.
  4. سوال: تفاوت یخچال نوفراست با یخچال های قدیمی چیست؟
    پاسخ: در یخچال های قدیمی بعد از مدتی کارکرد در اواپراتور یخچال شاهد انباشته شدن حجم زیادی برفک بودیم و به تبع آن سرمای یخچال کاهش پیدا میکرد و برای حل این مشکل باید یخچال را برای مدتی از برق کشیده و اقدام به برفک زدایی مینمودیم. در یخچال های نوفراست عمل برفک زدایی به صورت مداوم و چندین بار در طول شبانه روز انجام شده و از انباشته شدن برفک جلوگیری مینماید. در این سیستم از المنت ، ترموفیوز و سنسور دیفراست اضافه شده که یک مجموعه هماهنگ با برد دستگاه هستند و برفک زدایی را به صورت اتوماتیک انجام میدهند.
  5. سوال: ترمودیسک با سنسور دیفراست چه تفاوتی دارد؟
    پاسخ: سنسور دیفراست یک مقاومت الکتریکی میباشد که به صورت کاملا الکترونیکی عمل میکند اما ترمودیسک یک ترموستات حساس به تغییرات دمایی بوده و به صورت مکانیکال و صفر و یکی عمل نموده و مانند یک کلید فرمان قطع و وصل المنت را اعلام میکند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 35189.html
۲۷ بهمن ۱۴۰۱

گوگل نصب افزونه های کروم را به فروشگاه خود محدود می کند

گوگل از مدتی دیگر اجازه نصب افزونه های کروم از وب سایت های شخص ثالث را به کاربران نمی دهد. علی رغم کارایی و محبوبیت بالای کروم، افزونه های مخرب بلای جان آن شده اند ...

گوگل از مدتی دیگر اجازه نصب افزونه های کروم از وب سایت های شخص ثالث را به کاربران نمی دهد.

علی رغم کارایی و محبوبیت بالای کروم، افزونه های مخرب بلای جان آن شده اند و حالا گوگل از تصمیم خود - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر شهسوار استان مازندران - برای محدود سازی نصب این ابزارها به فروشگاه «وب استور» خود خبر داده است.

بر این اساس از امروز امکان نصب افزونه های جدید از طریق سایت های دیگر وجود ندارد و اکستنشن هایی قبلی نیز - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر شهسوار استان مازندران - تا بیست و یکم - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر شهسوار استان مازندران - شهریور ماه و پیش - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر شهسوار استان مازندران - از انتشار نسخه ۷۱ کروم برای ادامه سرویس دهی باید به وب استور منتقل شوند.

این تغییرات فراگیر - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر شهسوار استان مازندران - احتمالا مشکل کاربران در رابطه با نصب افزونه های مخرب در سایت های نامعتبر را مرتفع - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر شهسوار استان مازندران - خواهد کرد.

افزونه هایی نظیر Archive Poster با اجرای کدهای استخراج ارز مجازی در پس زمینه بخش عمده ای از توان پردازنده را به خود اختصاص می دهند که به مصرف بیش از اندازه انرژی، استهلاک قطعات و کند شدن سیستم منجر می شوند.

تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر شهسوار استان مازندران
پس از اینکه اسکریپت های ویژه معدن کاوی روی مرورگر کروم فعال می شوند، تا بیش از 80 درصد از توان پردازنده را به خود اختصاص می دهند.

با این حال در صورت انتقال افزونه ها به وب استور نظارت بیشتری روی آنها صورت گرفته و به لطف پایش دائمی امکان نفوذ بدافزارها تا حد چشمگیری کاهش خواهد یافت. از سوی دیگر - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر شهسوار استان مازندران - برخی توسعه دهندگان از طریق نصب - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر شهسوار استان مازندران - افزونه های کروم در سایت های دیگر فعالیت می کنند و طرح جدید طبیعتا به کسب و کار آنها آسیب خواهد - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر شهسوار استان مازندران - زد.

گوگل پیش از این اقدامات گسترده ای را برای افزایش امنیت کروم صورت داده که از این میان می توان به حذف افزونه های معدن کاوی ارز دیجیتال و ورود از طریق روش‌های بدون نیاز به رمز عبور از قبیل احراز هویت با اثر انگشت و کلیدهای یو اس بی مثل YubiKeys اشاره کرد که به لطف ویژگی Web Authentication میسر شده است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone