تعمیرات یخچال سامسونگ در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: یخساز فقط یخ خرد میدهد و یخ درشت نمیدهد ، علت چیست؟
    پاسخ: استفاده کردن کم از یخ ساز و یا قطعی برق باعث چسبیدن قالب های یخ در داخل مخزن به یکدیگر شده و گیربکس یخ ریز قدرت جدا کردن یخ ها به صورت قالبی را نخواهد داشت و در نتیجه یخ ها به صورت خرد خارج میشوند. همچنین خرابی سلونوئید یخساز میتواند باعث بروز این ایراد شود.
  2. سوال: روش از بین بردن بوی بد یخچال چیست؟
    پاسخ: اگر داخل یخچال شما بوی بدی گرفته است ، بهترین روش برای از بین بردن این بو این است که تمام مواد درون یخچال را خالی نموده و بعد از تمیز کردن درون یخچال ، فضای درونی دستگاه را با کمک محلول جوش شیرین و وانیل حل شده در آب تمیز کنید. سپس چند قطعه ذغال کبابی را داخل طبقات یخچال قرار دهید. بعد از گذشت چند روز شاهد از بین رفتن بوی بد یخچال خواهید بود.
  3. سوال: قیمت موتور یخچال چقدر است؟
    پاسخ: در یخچال های مختلف با توجه به ظرفیت و حجم داخلی یخچال از قدرت های مختلف کمپرسور استفاده میگردد که بر حسب اسب بخار این قدرت ها نام گذاری میگردد. قیمت موتور یخچال با توجه به قدرت موتورها و مارک آن ها متفاوت میباشد.
  4. سوال: آیا باید برای یخچال از محافظ برق استفاده کنیم؟
    پاسخ: بله ، با توجه به اینکه برد و موتور یخچال در برابر نوسانات برقی آسیب پذیر هستند ، بهتر است از یک محافظ استاندارد یخچال با حداقل 5 دقیقه زمان تاخیر استفاده نمایید.
  5. سوال: آیا نصب یخچال در محیط های خیلی سرد یا خیلی گرم ایراد دارد؟
    پاسخ: دمای استاندارد محل نصب یخچال بین 5 تا 35 درجه سانتی گراد میباشد و نصب یخچال در محیط هایی با دمای کمتر یا بیشتر از دمای ذکر شده میتواند باعث آسیب به یخچال شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 33045.html
۲۹ بهمن ۱۴۰۱

نگاهی به راهکارهای سازمانی ایرانسل در نمایشگاه تلکام [تماشا کنید]

در نمایشگاه تلکام، بخش بزرگی از سالن ایرانسل به اینترنت اشیا و راهکارهای سازمانی این اپراتور اختصاص داده شده است. در این گزارش ویدیویی نگاهی داریم به چند تکنولوژی جالبی که در ایرانسل توسعه پیدا ...

در نمایشگاه تلکام، بخش بزرگی از - تعمیرات یخچال سامسونگ در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - سالن ایرانسل به اینترنت اشیا - تعمیرات یخچال سامسونگ در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - و راهکارهای سازمانی این اپراتور اختصاص داده شده است. در این گزارش ویدیویی نگاهی داریم به چند تکنولوژی جالبی که در ایرانسل توسعه پیدا کرده‌اند و پس از تجاری‌سازی - تعمیرات یخچال سامسونگ در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - در اختیار کسب‌وکارها قرار گرفته‌اند.

مدیریت هوشمند ناوگان حمل‌ونقل یکی از مهم‌ترین - تعمیرات یخچال سامسونگ در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - دستاوردهای تجاری‌شده‌ی شرکت ایرانسل در بخش کسب‌وکارهای سازمانی است. این سیستم اطلاعات - تعمیرات یخچال سامسونگ در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - مکانی، میزان نیازمندی به تعمیرات، تحلیل رفتار رانندگان، سوخت مصرفی و دیگر شاخصه‌های وسایل نقلیه را جمع‌آوری و تحلیل می‌کند و سازمانی که برای مدیریت ناوگانش از آن بهره می‌گیرد، قادر است بر اساس این داده‌ها تحلیل‌های کاملی داشته باشد. «وحید دهقانی»، مدیر فروش سازمانی ایرانسل در رابطه با همین فناوری با دیجیاتو گفتگو می‌کند.

موضوع دیگری که در این گزارش به آن پرداخته‌ایم راهکار «شماره تماس جایگزین» است که در حال - تعمیرات یخچال سامسونگ در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - حاضر تاکسی اینترنتی اسنپ در چند شهر آن را ارائه کرده است. توسط این فناوری، رانندگان تاکسی‌های آنلاین و مسافرین صرفاً قادر - تعمیرات یخچال سامسونگ در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - هستند از زمان - تعمیرات یخچال سامسونگ در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - شروع تا پایان سفر با هم توسط یک شماره ثابت میانی ارتباط برقرار - تعمیرات یخچال سامسونگ در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - کنند و به - تعمیرات یخچال سامسونگ در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - این شکل، شماره‌‌ی مسافر در اختیار راننده قرار نمی‌گیرد. دعوت می‌کنیم - تعمیرات یخچال سامسونگ در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - گزارش ویدیویی دیجیاتو از قسمت - تعمیرات یخچال سامسونگ در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - راهکارهای سازمانی ایرانسل را تماشا کنید.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone