🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی گگنو در شهر گلوگاه استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی گگنو در شهر گلوگاه استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چرا لباسشویی عملیات شستشو را تا پایان انجام نمیدهد و در وسط کار استوپ میکند؟
    پاسخ: در صورتی که لباسشویی دچار خرابی قطعاتی همچون پمپ تخلیه، موتور، شیربرقی و... شود دستگاه خطا داده و لباسشویی متوقف میشود.
  2. سوال: تفاوت لباسشویی اینورتر با معمولی چیست؟
    پاسخ: لباسشویی اینورتر دارای برد 3 فاز و لباسشویی تسمه ای دارای برد تک فاز است.
  3. سوال: علت سوختن موتور لباسشویی چیست؟
    پاسخ: از دلایل سوختن موتور لباسشویی میتوان به نوسانات برقی و ریختن بیش از حد لباس در لباسشویی اشاره کرد.
  4. سوال: آیا نوسان برق باعث خرابی لباسشویی میشود؟
    پاسخ: یکی از دلایل اصلی خرابی برد لباسشویی نوسانات برقی باشد و بهتر است از محافظ استفاده کنید.
  5. سوال: شرایط مناسب برای نگهداری از لباسشویی چیست؟
    پاسخ: بهتر است محلی که لباسشویی در آن قرار میگیر خیلی سرد نباشد تا باعث یخ زدگی آب نشود و دستگاه از طرفین و پشت با فضای مجاور فاصله داشته باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 21819.html
۱۱ اسفند ۱۴۰۱

مرکز نوآوری صنعت صوت و تصویر افتتاح می‌شود

سازمان تنظیم مقررات صوت و تصویر فراگیر (ساترا) از افتتاح مرکز نوآوری صنعت صوت و تصویر با حضور چهار شتاب‌دهنده در اواخر خردادماه سال جاری خبر داد. به گزارش روابط عمومی ساترا، در جلسه‌ای با ...

سازمان تنظیم مقررات صوت و تصویر فراگیر (ساترا) از افتتاح مرکز نوآوری صنعت صوت و تصویر با حضور چهار شتاب‌دهنده در اواخر خردادماه سال جاری خبر داد.

به گزارش روابط عمومی ساترا، در جلسه‌ای با حضور رئیس ساترا و مسئولان مرکز نوآوری و شتاب‌دهنده‌ها در - تعمیرات لباسشویی گگنو در شهر گلوگاه استان مازندران - خصوص اولویت های مرکز نوآوری تصمیماتی اتخاذ شده است که در زمان بازگشایی این - تعمیرات لباسشویی گگنو در شهر گلوگاه استان مازندران - مرکز، درباره جزییات آن بیشتر صحبت خواهد شد.

گفتنی است مرکز نوآوری صنعت صوت و تصویر با همکاری شتاب‌دهنده تنظیم‌یار (در حوزه تکنولوژی تنظیم‌گری)، شتاب‌دهنده برش (در حوزه تولید محتوای کودک و نوجوان) شتاب‌دهنده توسکا و روبیکا (در حوزه تولید محتوا و تهیه پلتفرم‌های صوت و تصویر) و شتاب‌دهنده اکسین (در حوزه تسهیل و آماده‌سازی محتوای خارجی برای فعالان صوتی و تصویری) در - تعمیرات لباسشویی گگنو در شهر گلوگاه استان مازندران - اواخر خردادماه آغاز - تعمیرات لباسشویی گگنو در شهر گلوگاه استان مازندران - به کار می‌کند.

تعمیرات لباسشویی گگنو در شهر گلوگاه استان مازندران

با نگاهی به همکاران این شتابدهنده می‌توان گفت که به جز شرکت توسکا، باقی مشارکت‌کنندگان کارنامه شفافی در زمینه تولید محتوا ندارند، با این حال به نظر می‌رسد که با توجه به رویکرد و - تعمیرات لباسشویی گگنو در شهر گلوگاه استان مازندران - فعالیت هر یک از - تعمیرات لباسشویی گگنو در شهر گلوگاه استان مازندران - آنها در بیانیه‌ای که منتشر شده، ساترا قصد تمرکز روی تولید محتوای ویدیویی را از همه زوایا دارد و به فکر صادرات این محصولات با کمک شتاب دهنده اکسین نیز افتاده است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone