تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر شاهین شهر استان اصفهان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: شیب محل نصب یخچال چقدر باید باشد؟
    پاسخ: شیب استاندارد محل نصب یخچال حداکثر 5 درجه است.
  2. سوال: علت یخ زدن مواد غذایی داخل یخچال چیست؟
    پاسخ: انتخاب دمای نامناسب برای یخچال ، چیدمان نادرست مواد غذایی ، خرابی سنسور های یخچال ، اشکال در برد الکترونیکی ، خرابی داکت انتقال هوا عواملی هستند که ممکن است باعث ایجاد یخ زدگی در مواد غذایی درون یخچال شوند.
  3. سوال: روش از بین بردن بوی بد یخچال چیست؟
    پاسخ: اگر داخل یخچال شما بوی بدی گرفته است ، بهترین روش برای از بین بردن این بو این است که تمام مواد درون یخچال را خالی نموده و بعد از تمیز کردن درون یخچال ، فضای درونی دستگاه را با کمک محلول جوش شیرین و وانیل حل شده در آب تمیز کنید. سپس چند قطعه ذغال کبابی را داخل طبقات یخچال قرار دهید. بعد از گذشت چند روز شاهد از بین رفتن بوی بد یخچال خواهید بود.
  4. سوال: فاصله استاندارد یخچال از طرفین باید چقدر باشد؟
    پاسخ: یخچال باید از پشت با دیوار حداقل 10 سانتی متر فاصله داشته باشد و از طرفین بهتر است 5 سانتی متر فاصله داشته باشد.
  5. سوال: علت سوختن شیربرقی یخچال چیست؟
    پاسخ: رسوب زیاد آب ، تعویض دیرتر از موعد فیلتر تصفیه آب یخچال ، فشار خیلی زیاد آب ، فشار خیلی کم آب و یا نوسانات برقی و خرابی برد الکترونیکی یا نشتی آب از شلنگ ها و فیلتر ممکن است باعث خرابی شیربرقی یخچال شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 30113.html
۲ اسفند ۱۴۰۱

ایسوس روتر RT-AX88U را با پشتیبانی از وای فای 6 معرفی کرد

با افزایش قابل توجه حجم داده های مورد مبادله در اینترنت، سرعت شبکه های اتصال نیز به طرز قابل توجهی افزایش یافته و استانداردهای جدیدی در این زمینه روی کار آمده. وای فای 6 یا ...

با افزایش قابل توجه حجم داده های مورد مبادله در اینترنت، سرعت شبکه های اتصال نیز به طرز قابل توجهی افزایش یافته - تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر شاهین شهر استان اصفهان - و استانداردهای جدیدی در این زمینه روی کار آمده. وای فای 6 یا همان 802.11ax (نام استانداردهای وای فای اخیراً - تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر شاهین شهر استان اصفهان - ساده سازی شده) یکی از جدیدترین استانداردهای اتصالی است که حالا ایسوس روتر تازه ای را با پشتیبانی از فناوری مذکور روانه بازار کرده است.

محصول جدید به نام «Asus RT-AX88U» با بهره مندی - تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر شاهین شهر استان اصفهان - از استاندارد وای فای 802.11ax از پهنای باند هر - تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر شاهین شهر استان اصفهان - کانال 160 مگاهرتز پشتیبانی می کند. حداکثر سرعت قابل دسترسی برای روتر جدید ایسوس با استاندارد وای فای 6 نیز معادل با 6000 مگابیت در ثانیه است. به عبارتی این سرعت از مجموع حداکثر سرعت های 1148 مگابیت در ثانیه برای فرکانس 2.4 گیگاهرتز و همچنین 4804 مگابیت در ثانیه برای فرکانس 5 گیگاهرتز حاصل می شود. بدین - تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر شاهین شهر استان اصفهان - ترتیب Asus RT-AX88U نسبت به روترهایی با استاندارد 802.11ac تا 2.3 برابر سریع تر است.

تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر شاهین شهر استان اصفهان

علاوه بر سرعت بالاتر، ایسوس روتر - تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر شاهین شهر استان اصفهان - جدید خود را به فناوری هایی مانند - تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر شاهین شهر استان اصفهان - OFDMA و MU-MIMO نیز - تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر شاهین شهر استان اصفهان - مجهز کرده که تا چهار برابر به کارایی شبکه کمک می کنند. در ضمن برای کاربران سازمانی و اماکنی که تعداد زیادی کاربر به صورت همزمان به شبکه متصل می شوند نیز RT-AX88U با 80 درصد پوشش بهتر - تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر شاهین شهر استان اصفهان - نسبت به نسخه های قبلی - تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر شاهین شهر استان اصفهان - گزینه مناسبی محسوب می شود.

روتر جدید ایسوس از پردازنده چهار هسته ای 1.8 گیگاهرتزی برخوردار است

روتر چهار آنتن ایسوس همچنین به 8 پورت ایترنت - تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر شاهین شهر استان اصفهان - برای اتصال باسیم دستگاه های مختلف و دو درگاه USB برای اتصال هارد یا پرینتر (به - تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر شاهین شهر استان اصفهان - منظور اشتراک گذاری روی شبکه) مجهز شده است. این دستگاه با پردازنده چهار هسته ای 1.8 گیگاهرتزی 64 بیتی خود، ویژگی هایی مانند اولویت دادن به ترافیک گیمینگ و امکان ایجاد شبکه های  روتری (اتصال چند روتر به یکدیگر برای افزایش برد مؤثر) را هم در اختیار کاربران قرار می دهد.

گفتنی است Asus RT-AX88U به عنوان یک روتر نسل - تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر شاهین شهر استان اصفهان - جدید - تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر شاهین شهر استان اصفهان - با پشتیبانی از وای فای 6 برای سال 2019 به بازار عرضه شده و قیمتی معادل 349 دلار دارد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone