تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر اسالم استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: دلیل ایجاد برفک داخل فریزر چیست؟
    پاسخ: علت ایجاد برفک داخل فریزر میتواند به دلیل باز ماندن طولانی مدت درب فریزر یا خراب شدن و پارگی و دفرمگی لاستیک فریزر باشد. خرابی یکی از قطعات برفک زدای یخچال نیز میتواند از دلایل بروز چنین ایرادی در یخچال شود
  2. سوال: آیا نصب یخچال در کنار اجاق گاز مشکلی ایجاد میکند؟
    پاسخ: بهتر است یخچال به دور از منابع حرارتی نصب گردد و در صورتی که محل استقرار اجاق گاز دقیقا کنار یخچال میباشد از یک ورق فویل آلومینیوم به عنوان عایق استفاده نمایید.
  3. سوال: آیا تکنسینی که برای یخچال من مراجعه میکند تخصص لازم را دارد؟
    پاسخ: همه تعمیرکاران ما مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی را دارا بوده و تجربه ای چند ساله در زمینه تعمیرات دارند.
  4. سوال: زمان تعویض فیلتر تصفیه آب یخچال چند ماه یکبار است؟
    پاسخ: فیلتر تصفیه آب یخچال باید به طور مرتب هر 6 ماه یکبار تعویض گردد. عوض نکردن به موقع فیلتر آب یخچال میتواند باعث آسیب رسیدن به شیربرقی ، یخساز و شلنگ های یخچال گردد.
  5. سوال: آیا گاز یخچال در صورت باز ماندن درب خارج میشود؟
    پاسخ: خیر، گاز یخچال در درون لوله ها و موتور یخچال جریان داشته و به محیط بیرونی ارتباطی ندارد و باز ماندن درب یخچال مشکلی در قسمت گاز یخچال ایجاد نمیکند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 24038.html
۸ اسفند ۱۴۰۱

سیستم تشخیص چهره آمازون میتواند ترس را در چهره افراد ببیند

تکنولوژی تشخیص چهره آمازون که پیشتر جنجال زیادی را در محافل خبری به پا کرده بود از این پس میتواند ترس را هم در چهره افراد شناسایی کند. به این ترتیب تکنولوژی مذکور با احتساب ...

تکنولوژی - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر اسالم استان گیلان - تشخیص چهره آمازون که پیشتر جنجال زیادی را در محافل - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر اسالم استان گیلان - خبری به پا کرده بود از این پس میتواند ترس را هم در چهره افراد شناسایی کند. به این ترتیب تکنولوژی مذکور با - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر اسالم استان گیلان - احتساب احساساتی نظیر خوشحالی، ناراحتی، خشم، شگفتی، تنفر، آرامش - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر اسالم استان گیلان - و - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر اسالم استان گیلان - سردرگمی حالا قادر به شناسایی ۸ حس مختلف در انسان است.

آمازون همچنین در بیانیه خبری تازه خود اعلام کرده که دقت Rekognition را در برآورد سن افراد بهبود داده است و در نتیجه این فناوری حالا - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر اسالم استان گیلان - میتواند سن افراد در بازه های سنی متفاوت را با اختلاف کمتری نسبت به رقم واقعی تشخیص دهد.

ما دقت تشخیص احساسات - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر اسالم استان گیلان - (برای تمامی ۷ حس شامل خوشحالی، ناراحتی، - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر اسالم استان گیلان - خشم، شگفتی، تنفر، آرامش و سردرگمی) را بهبود داده ایم و یک احساس جدید را به این مجموعه اضافه کرده ایم: ترس. در انتها ما دقت تشخیص سن این تکنولوژی - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر اسالم استان گیلان - را بهبود دادیم.

تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر اسالم استان گیلان

آمازون مدعی است که نرم افزار Rekognition - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر اسالم استان گیلان - میتواند با کمک دیتابیس خود که شامل ده ها میلیون چهره می شود صدها نفر را در یک عکس تشخیص دهد و حالات چهره آنها را تحلیل کند.

تکنولوژی تشخیص چهره آمازون گرچه رنگ و بوی داستان های علمی و تخیلی به خود گرفته است اما هنوز به کمال نرسیده و در شناسایی زنان و افراد رنگین پوست با مشکل روبروست. در سال ۲۰۱۸ میلادی انجمن آزادی های مدنی آمریکا گزارشی را منتشر کرد که نشان می داد این فناوری ۲۸ قانونگذار آمریکا را به اشتباه - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر اسالم استان گیلان - شناسایی کرده است.

در ادامه این اتحادیه خواستان توقف فروش Rekognition به نهادهای مجری قانون در آمریکا شد چراکه باور دارد سازمان های مجری قانون ممکن است از این فناوری سوء استفاده - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر اسالم استان گیلان - کرده و تهدید تازه ای - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر اسالم استان گیلان - را متوجه جوامع شامل افراد رنگین پوست و مهاجران کنند. اما سرمایه گذاران آمازون پیشنهادات مطرح شده برای محدودسازی استفاده از این فناوری را رد کردند. علاوه بر این گفته - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر اسالم استان گیلان - شده که - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر اسالم استان گیلان - آمازون استفاده از تکنولوژی Rekognition را به سازمان مهاجرت و - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر اسالم استان گیلان - گمرک آمریکا نیز پیشنهاد داده که اکنون در زمره جنجالی ترین سازمان های آمریکاست.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone