🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر بوتان در شهر دلیجان استان مرکزی✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر بوتان در شهر دلیجان استان مرکزی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت خرابی المنت مایکروویو چه میتواند باشد؟
    پاسخ: کثیفی المنت و گرفتن چربی و یا عوامل بیرون میتواند باعث آسیب رسیدن به المنت و خرابی آن بشود.
  2. سوال: قیمت موتور گردان مایکروفر چقدر است؟
    پاسخ: موتور گردان های مایکروفر دارای ولتاژ و جنس های فیزیکی متفاوتی میباشد که دارای قیمت های متفاوتی میباشد.
  3. سوال: خرابی میکروسوییچ مایکروفر به چه دلیل میباشد؟
    پاسخ: برای خرابی میکروسوییچ درب به دلایل مختلفی مانند محکم بستن درب، چربی گرفتن دستگاه، نوسانات برقی اشاره کرد.
  4. سوال: علت دود کردن مایکروفر چیست؟
    پاسخ: علت دود کردن مایکروفر سوختن چربی های روی المنت میباشد و یک مورد طبیعی میباشد و جای نگرانی ندارد.
  5. سوال: وظیفه فیوز در مایکروویو چیست؟
    پاسخ: وظیفه فیوز در مایکروویو این است که از ورود ولتاژ اضافی و خرابی ترانس و مگنترون جلوگیری کند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 15113.html
۱۷ اسفند ۱۴۰۱

چیپ دیمنسیتی ۹۰۰ مدیاتک قدرتمندتر از اسنپدراگون 768G خواهد بود

مدیاتک تمرکز ویژه‌ای روی چیپ‌های 5G خود دارد و می‌خواهد تعداد آن‌ها را افزایش دهد. پس از معرفی تراشه‌های دیمنسیتی ۱۱۰۰ و ۱۲۰۰ در ماه‌های گذشته، این کمپانی حالا می‌خواهد از چیپ دیمنسیتی ۹۰۰ رونمایی ...

مدیاتک تمرکز ویژه‌ای روی چیپ‌های 5G خود دارد و می‌خواهد تعداد آن‌ها را افزایش دهد. پس از معرفی تراشه‌های دیمنسیتی - تعمیرات مایکروفر بوتان در شهر دلیجان استان مرکزی - ۱۱۰۰ و ۱۲۰۰ در ماه‌های گذشته، این کمپانی - تعمیرات مایکروفر بوتان در شهر دلیجان استان مرکزی - حالا می‌خواهد از چیپ دیمنسیتی ۹۰۰ رونمایی کند.

این تراشه که جایگزین دیمنسیتی ۸۲۰ خواهد شد، ظاهرا عملکرد بالایی دارد. طبق گزارشی جدید، این تراشه با شماره مدل MT6877 می‌تواند اسنپدراگون 768G را در بنچمارک آنتوتو شکست دهد.

به نظر می‌رسد این تراشه جدید در بنچمارک آنتوتو - تعمیرات مایکروفر بوتان در شهر دلیجان استان مرکزی - به امتیاز ۴۸۰ هزار دست می‌یابد که از امتیاز ۴۴۰ هزار اسنپدراگون 768G بیشتر است. دیمنسیتی ۸۲۰ - تعمیرات مایکروفر بوتان در شهر دلیجان استان مرکزی - هم در این بنچمارک به امتیاز ۴۴۰ هزار - تعمیرات مایکروفر بوتان در شهر دلیجان استان مرکزی - دست پیدا کرده، بنابراین تراشه جایگزینش تا ۱۰ درصد عملکرد بهتری خواهد داشت.

تعمیرات مایکروفر بوتان در شهر دلیجان استان مرکزی

با توجه به قیمت دستگاه‌های مجهز به چیپ‌های مدیاتک، نمی‌توان چندان به عملکرد این تراشه خرده گرفت، البته اگر گزارش اخیر صحت داشته باشد. با این وجود - تعمیرات مایکروفر بوتان در شهر دلیجان استان مرکزی - تراشه اسنپدراگون 780G به راحتی می‌تواند آن را شکست دهد چرا که در بنچمارک آنتوتو به امتیاز ۵۴۰ هزار دست می‌یابد.

چیپ دیمنسیتی ۹۰۰ احتمالا در گوشی‌های 5G مقرون به صرفه مورد استفاده قرار می‌گیرد و طبق معمول شمار بالایی از شرکت‌های چینی - تعمیرات مایکروفر بوتان در شهر دلیجان استان مرکزی - به سراغش می‌روند. مدیاتک با روندی که در سال‌های پیش داشته، به خوبی توانسته جای مناسبی برای خودش در بازار دست و پا کند.

مدیاتک با افزایش تعداد پردازنده‌های 5G می‌تواند کار را برای کوالکام سخت کند، شرکتی که - تعمیرات مایکروفر بوتان در شهر دلیجان استان مرکزی - احتمالا از سال ۲۰۲۳ و عرضه آیفون‌ها با مودم 5G اپل، بخشی از درآمدش را از دست می‌دهد و باید به بازار گوشی‌های میان‌رده و پایین‌رده ورود کند تا قادر به جبران درآمد از دست رفته‌اش باشد.

در حال حاضر اطلاعی از تاریخ معرفی رسمی این تراشه جدید مدیاتک نداریم، اما انتظار می‌رود شرکت‌های چینی از شیائومی گرفته تا اوپو از آن در گوشی‌های - تعمیرات مایکروفر بوتان در شهر دلیجان استان مرکزی - 5G مقرون به صرفه خود استفاده کنند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone