🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر ابهر استان زنجان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر ابهر استان زنجان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت خرابی المنت مایکروویو چه میتواند باشد؟
    پاسخ: المنت مایکروفر بر اساس کثیفی و گرفتن چربی و یا عوامل بیرونی ممکن است دچار آسیب شود و باید توسط تعمیرکار بررسی شود.
  2. سوال: آیا نوسان برق باعث خرابی مگنترون مایکروویو میشود؟
    پاسخ: خیر، مگنترون مایکروفر قطعه ای است که مستقیما در ارتباط با برق ورودی نبوده و نوسانات برقی تاثیری در خرابی آن ندارد.
  3. سوال: چقدر طول میکشد مایکروویو من تعمیر شود؟
    پاسخ: پس از مراجعه و بررسی اولیه دستگاه شما توسط تکنسین متخصص سولاردام، زمان مورد نیاز برای تعمیر دستگاه به شما اعلام میگردد.
  4. سوال: آیا باید برای مایکروویو از محافظ برق استفاده کنیم؟
    پاسخ: به دلیل اینکه برد الکترونیکی مایکروفر و سایر قطعات برقی آن در برابر نوسانات برقی آسیب پذیر هستند استفاده از محافظ برق مناسب الزامی میباشد.
  5. سوال: وظیفه المنت ماکروفر چیست؟
    پاسخ: المنت مایکروفر وظیفه گریل کردن را برعهده دارد و برای برنامه های پخت و پز استفاده میشود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 15114.html
۱۷ اسفند ۱۴۰۱

توشیبا هدف حمله سایبری گروه «دارک‌ساید» قرار گرفت

توشیبا در حال تحقیق و تفحص در مورد حمله سایبری گروه ملقب به «دارک ساید» است که پیش از این نیز عامل اصلی حمله به شرکت کولونیال پایپ لاین بزرگترین اپراتور خط لوله سوخت آمریکا ...

توشیبا در حال تحقیق و تفحص در مورد حمله سایبری گروه ملقب به «دارک ساید» است که پیش از این نیز عامل اصلی حمله به شرکت کولونیال پایپ لاین بزرگترین اپراتور خط لوله سوخت آمریکا بوده است.

براساس اطلاعیه توشیبا، این گروه عصر روز سه شنبه ۱۴ اردیبهشت این حمله سایبری احتمالی - تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر ابهر استان زنجان - را انجام داده‌‌‌اند. بعد از انتشار این خبر ارزش سهام این - تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر ابهر استان زنجان - شرکت ۰.۲ درصد کاهش یافت.

به گزارش رویترز، شرکت ژاپنی توشیبا که محصولاتی مانند چاپگرهای بارکد تولید می‌کند و حدود ۲.۳ میلیارد دلار ارزش دارد روز جمعه ۲۴ اردیبهشت ماه اعلام کرده است که کسب و کار اروپایی آن‌ها مورد - تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر ابهر استان زنجان - حمله سایبری قرار گرفته است.

در بیانیه‌ توشیبا عنوان شده است که آن‌ها با هدف جلوگیری از گسترش خسارت شبکه بین شرکت - تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر ابهر استان زنجان - ژاپن و بخش اروپایی را متوقف کرده‌اند. طبق تحقیقات آن‌ها، میزان خسارت‌های وارد شده به برخی از بخش‌های - تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر ابهر استان زنجان - اروپایی شرکت محدود شده است و هنوز این واقعیت - تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر ابهر استان زنجان - که اطلاعات شرکت به بیرون نفوذ پیدا کرده باشد، تایید - تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر ابهر استان زنجان - نشده است.

تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر ابهر استان زنجان

در ادامه بیانیه توشیبا ذکر شده است که «تا جایی که نتیجه تحقیقات نشان می‌دهد، ممکن است برخی از اطلاعات و داده‌ها توسط این گروه هکر به بیرون درز کرده باشد، با این حال ما با همکاری سازمان‌های تخصصی خارجی برای درک جزئیات بیشتر تحقیقات - تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر ابهر استان زنجان - خود را ادامه خواهیم داد.»

«تاکاشی یوشیکاوا» تحلیلگر ارشد بدافزارها توضیح می‌دهد - تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر ابهر استان زنجان - که حدود ۳۰ گروه مختلف تحت عنوان دارک ساید برای هک شرکت‌ها تلاش می‌کنند و آن‌ها این بار موفق شدند به توشیبا حمله کنند. او در ادامه توضیحات خود به این موضوع اشاره می‌کند که دسترسی کارمندان به سیستم‌های رایانه‌ای شرکت از خانه، - تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر ابهر استان زنجان - یکی از دلایلی است که شرکت‌ها را در معرض حملات سایبری قرار می‌دهد. هنوز مشخص نیست که توشیبا به هکرهای باج‌افزار غرامتی پرداخت کرده است یا خیر.

همچنین طبق ادعای گروه هکر ملقب به دارک‌ساید، علاوه بر حمله - تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر ابهر استان زنجان - سایبری به شرکت Colonial Pipeline که باعث - تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر ابهر استان زنجان - کمبود بنزین در - تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر ابهر استان زنجان - سواحل شرقی ایالات متحده شده، این هفته به سه شرکت دیگر نیز حمله کرده‌اند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone