🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر بوتان در شهر رودبار استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر بوتان در شهر رودبار استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: تفاوت برد اینورتر با برد مین مایکروفر چیست؟
    پاسخ: برد مین مایکروویو وظیفه ارسال فرمان ها به قسمت های مختلف دستگاه را دارد و برد اینورتر وظیفه تامین و افزایش ولتاژ ورودی به مگنترون را دارد.
  2. سوال: هزینه تعمیرات سولاردام را چگونه باید پرداخت کنم؟
    پاسخ: شما میتوانید از طریق دستگاه کارتخوان یا انتقال وجه با همراه بانک و همچنین به صورت نقد هزینه تعمیر مایکروویو را پرداخت نمایید.
  3. سوال: علت خرابی المنت مایکروویو چه میتواند باشد؟
    پاسخ: المنت مایکروفر بر اساس کثیفی و گرفتن چربی و یا عوامل بیرونی ممکن است دچار آسیب شود و باید توسط تعمیرکار بررسی شود.
  4. سوال: با چه موادی میتوان فضای داخلی مایکروفر را تمیز کرد؟
    پاسخ: برای تمیز کردن فضای داخلی مایکروفر میتوان از محلول آب و آبلیمو استفاده نمود. به این صورت که این محلول را داخل یک لیوان ریخته و در دستگاه قرار میدهیم به مدت 15 دقیقه دستگاه کار کند. سپس فضای داخلی دستگاه را به کمک یک دستمال تمیز کنید.
  5. سوال: مایکروفر داغ نمی کند، علت چیست؟
    پاسخ: گرم نکردن مایکروفر میتواند مربوط به خرابی قطعات قسمت های ولتاژ و اشعه و یا خرابی المنت ها و یا مشکل در قسمت برد فرمان دستگاه باشد و باید توسط کارشناس تعمیرات مایکروویو بررسی گردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 15115.html
۱۷ اسفند ۱۴۰۱

هفت سنگ؛ مسابقات جهانی League of Legends در راه است

پلتفرم موبایل و بازیکنان موبایلی نسبت به گذشته به مخاطبان جدی‌تری تبدیل شده‌اند و به دنبال این امر، مسابقات و رقابت‌های جدی‌تر هم برگزار می‌شوند. با حضور League of Legends: Wild Rift و Asphalt Legends ...

پلتفرم موبایل و بازیکنان موبایلی نسبت - تعمیرات مایکروفر بوتان در شهر رودبار استان گیلان - به گذشته به مخاطبان جدی‌تری تبدیل شده‌اند و به دنبال این امر، مسابقات و رقابت‌های جدی‌تر هم برگزار می‌شوند. با حضور League of Legends: Wild Rift و Asphalt - تعمیرات مایکروفر بوتان در شهر رودبار استان گیلان - Legends اخبار این - تعمیرات مایکروفر بوتان در شهر رودبار استان گیلان - هفته‌ی بازی‌های موبایلی - تعمیرات مایکروفر بوتان در شهر رودبار استان گیلان - حسابی با هیجان رقابت‌ها همراه شد که در ادامه‌‌ی مطلب سری به آن‌ها خواهیم زد.

تعمیرات مایکروفر بوتان در شهر رودبار استان گیلان

در اخبار این هفته شاهد رقابت تنه به تنه‌ی پبجی موبایل و لیگ آو لجندز بودیم اما اول به - تعمیرات مایکروفر بوتان در شهر رودبار استان گیلان - سراغ بازی League of Legends: Wild Rift می‌رویم - تعمیرات مایکروفر بوتان در شهر رودبار استان گیلان - که قرار - تعمیرات مایکروفر بوتان در شهر رودبار استان گیلان - است تا انتهای ماه میلادی یک قهرمان، هشت اسکین و چند اکسسوری جدید به بازی اضافه خواهد شد. رنکتون همان قهرمانی است که به بازی اضافه می‌شود و اگر نسخه‌ی Pc را تجربه کرده‌باشید، او را می‌شناسید.

تعمیرات مایکروفر بوتان در شهر رودبار استان گیلان

مسئولان Riot Games اعلام کردند که می‌خواهند یک تورنومنت جهانی برگزار کنند تا بهترین بازیکنان League of Legends: Wild Rift با - تعمیرات مایکروفر بوتان در شهر رودبار استان گیلان - هم به رقابت بپردازند. اطلاعات دقیق‌تر درباره‌ی زمان‌بندی مسابقات و جزئیات بیشتر به زودی اعلام خواهد شد.

تعمیرات مایکروفر بوتان در شهر رودبار استان گیلان

پابجی موبایل پیش از این مسابقاتش را آغاز کرده بود و حالا نوبت به لیگ حرفه‌ای اروپای غربی رسیده که سه روز دیگر - تعمیرات مایکروفر بوتان در شهر رودبار استان گیلان - آغاز می‌شود و ۲۰ تیم برگزیده در آن با هم رقابت می‌کنند. مجموع جوایز این لیگ ۱۵۰ هزار دلار است که در بین برندگان تقسیم می‌شود و تیم برتر هم به مرحله‌ی بعد - تعمیرات مایکروفر بوتان در شهر رودبار استان گیلان - راه پیدا می‌کند.

تعمیرات مایکروفر بوتان در شهر رودبار استان گیلان

اما تب رقابت‌های موبایلی به همین راحتی فروکش نخواهد کرد - تعمیرات مایکروفر بوتان در شهر رودبار استان گیلان - و گیم‌لافت هم به این جریان اضافه شده. - تعمیرات مایکروفر بوتان در شهر رودبار استان گیلان - گیم‌لافت اعلام کرده که با همکاری کمپانی خودروسازی ایتالیایی لامبورگینی و کمپانی ESL که در زمینه‌ی Esport فعال است، تورنومنت جهانی بازی Asphalt 9: Legends را برگزار خواهد کرد.

جوایز این تورنومنت توسط کمپانی لامبورگینی تهیه می‌شود و برندگان شانس آن را خواهند داشت که رانندگی با خودروی فوق‌العاده‌ی Lamborghini Essenza SCV12 را تجربه کنند. جالب است بدانید که تا امروز فقط ۴۲ نمونه از این ماشین تولید شده و همین به تنهایی هیجان رقابت‌ها را دو برابر کرده.

تعمیرات مایکروفر بوتان در شهر رودبار استان گیلان

بخش اخبار هفت سنگ - تعمیرات مایکروفر بوتان در شهر رودبار استان گیلان - این هفته را - تعمیرات مایکروفر بوتان در شهر رودبار استان گیلان - با خبری از کمپانی یوبی سافت به پایان می‌بریم که قصد دارد بازی The Division تام کلنسی را به موبایل بیاورد. بازی فعلا در حال توسعه است - تعمیرات مایکروفر بوتان در شهر رودبار استان گیلان - و اطلاعات زیادی از آن در دسترس نیست اما گفته شده که بازی بر اساس فرنچایز اصلی تام کلنسی ساخته می‌شود.

Rip Them Off

تعمیرات مایکروفر بوتان در شهر رودبار استان گیلان

  • بازی آنلاین است

بازی Rip Them Off که قبلا برای سیستم عامل iOS عرضه شده بود، در این هفته برای بازیکنان اندرویدی هم در دسترس قرار گرفت. این بازی دنیای پیچیده‌ی تجارت را با طراحی مینیمال به تصویر می‌کشد و از بازیکنان می‌خواهد تا با حل کردن پازل‌های مختلف، بازی را جلو ببرند.

این بازی پازلی، داستان شهری را روایت می‌کند که تجارت در آن مهم‌ترین نکته است. افراد مداوم در این شهر در رفت و آمد هستند و شما باید با حل کردن پازل‌ها، جریان جمعیت را به طوری تقسیم کنید که - تعمیرات مایکروفر بوتان در شهر رودبار استان گیلان - تجارت‌ها بیشترین سود ممکن را دریافت کنند.

تعمیرات مایکروفر بوتان در شهر رودبار استان گیلان

Rip Them Off

سازنده: Lozange Lab قیمت: 3.99 دلار دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید و iOS حجم: 230/113 مگابایت زبان:

Fate of Kai‏

تعمیرات مایکروفر بوتان در شهر رودبار استان گیلان

  • بازی آنلاین است

بازی Fate of Kai‏ یکی از جالب‌ترین بازی‌های پازلی است که امسال منتشر شده و شما را با داستان پسر بچه‌ای به نام کای همراه می کند که در حال ماجراجویی است. تفاوت گیم‌پلی با بازی‌های دیگر در این است که در این - تعمیرات مایکروفر بوتان در شهر رودبار استان گیلان - بازی شما کنترل کاراکتر را به دست نمی‌گیرید بلکه افکار او را کنترل می‌کنید.

شما می‌توانید انتخاب کنید که کاراکتر چطور فکر کند و به همین واسطه روند داستانی بازی را تغییر دهید. آنچه که در صفحه‌ی موبایل می‌بینید در حقیقت صفحات یک کتاب جادویی است - تعمیرات مایکروفر بوتان در شهر رودبار استان گیلان - که سرنوشت کای را مشخص می‌کنند و از نظر طراحی بصری هم بسیار چشم‌نواز است.

تعمیرات مایکروفر بوتان در شهر رودبار استان گیلان

Fate of Kai

سازنده: Tomas Lacerra قیمت: 2.99 دلار دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید و iOS حجم: 470.2/29 مگابایت زبان:

MODERN WARSHIPS: Sea Battle Online‏

تعمیرات مایکروفر بوتان در شهر رودبار استان گیلان

  • بازی آنلاین است

بازی MODERN WARSHIPS بازیکنان را به پهنه‌ی نبردهای دریایی می‌برد؛ جایی که کشتی‌های غول پیکر در برابر هم می‌ایستند. این بازی آنلاین است و به بازیکنان اجازه می‌دهد تا با بازیکنان دیگر در سراسر - تعمیرات مایکروفر بوتان در شهر رودبار استان گیلان - جهان مبارزه کنند. تمام کشتی‌هایی که در این بازی حضور دارند کاملا منطبق بر کشتی‌های جنگی واقعی ساخته شده‌اند.

البته قرار نیست فقط با یک کشتی به جنگ بروید زیرا سلاح‌های مختلفی در اختیارتان قرار می‌گیرند و می‌توانید با موشک، ماشین گان، راکت و... از خودتان دفاع کنید. همچنین جت‌های جنگنده و هلیکوپترها هم در این نبرد به کمکتان می‌آیند.

تعمیرات مایکروفر بوتان در شهر رودبار استان گیلان

MODERN WARSHIPS: Sea Battle - تعمیرات مایکروفر بوتان در شهر رودبار استان گیلان - Online‏

سازنده: Cube Software قیمت: رایگان با پرداخت درون‌برنامه‌ای دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید حجم: 45 مگابایت زبان:

One Escape

تعمیرات مایکروفر بوتان در شهر رودبار استان گیلان

  • بازی آفلاین است

داستان بازی One Escape از آن‌جایی شروع - تعمیرات مایکروفر بوتان در شهر رودبار استان گیلان - می‌شود که سه کاراکتر اصلی بازی تصمیم می‌گیرند از یک بانک سرقت کنند اما همه چیز طبق نقشه پیش نمی‌روند و آخر و عاقبتشان به زندان ختم می‌شود. آن‌ها تصمیم گرفته‌اند که با یک نقشه‌ی درست و حسابی از زندان فرار - تعمیرات مایکروفر بوتان در شهر رودبار استان گیلان - کنند.

برای اینکه این نقشه درست جلو برود، شما باید به کاراکترهای کمک کنید تا نگهبان‌ها مچشان را نگیرند، کلیدها را پیدا کنند و از همه مهم‌تر از ارتفاع سقوط نکنند. بازی ۶۰ مرحله دارد و وقتی - تعمیرات مایکروفر بوتان در شهر رودبار استان گیلان - تمام مراحل را کامل کنید، داستان بازی به پایان می‌رسد.

تعمیرات مایکروفر بوتان در شهر رودبار استان گیلان

One Escape!‏

سازنده: Crescent Moon Games LLC قیمت: 2.99 دلار دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید و iOS حجم: 23.9/15 مگابایت زبان:

Bowl em Down

تعمیرات مایکروفر بوتان در شهر رودبار استان گیلان

  • بازی آفلاین است

زاویه‌ی دید سازندگان - تعمیرات مایکروفر بوتان در شهر رودبار استان گیلان - بازی Bowl em Down ماکلا متفاوت است؛ آن‌ها ورزش بولینگ را از دید یک توپ بولینگ دیده‌اند و بازی هم بر همین اساس ساخته شده. ما بقی گیم‌پلی چیز جدید و عجیبی ندارد و فقط باید سعی کنید که توپ را به طرف پین‌ها هدایت کنید. هر چه تعداد پین‌هایی که توپ با آن‌ها برخورد - تعمیرات مایکروفر بوتان در شهر رودبار استان گیلان - می‌کند بیشتر باشد، شما هم امتیاز بیشتری دریافت می‌کنید.

تعمیرات مایکروفر بوتان در شهر رودبار استان گیلان

Bowl em Down‏

سازنده: Lowtek Games قیمت: رایگان دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید و iOS حجم: 94.3/38 مگابایت زبان:
اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone